×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

استفاده از آرد سوخاری رنگی می‌تواند محاسن اقتصادی و تکنولوژی خاصی به همراه داشته باشد به گونه ای که به میزان وزن کمتری از این آرد سوخاری برای پوشش دهی کامل ناگت نیاز است همچنین محصولاتی که با آرد سوخاری رنگی پوشش داده شده رطوبت بیشتر و افت و جذب روغن کمتری دارند. برای درست کردن آرد سوخاری رنگی یا همان پودر سوخاری می توانید از نان‌ های حجیم درست کنید.

آرد سوخاری زرد

این نوع آرد سوخاری رنگی را می توانید در برابر گرما قرار دهید آنها به صورت خشک درآمده و آن را به صورت پودر در بیاورید و با این کار نم و رطوبت از بین رفته و می توانید پودر کنید با انجام این کار ارد سوخاری بدست امده را می توانید استفاده کنید. البته این امکان وجود ندارد که شما از ارد برای سرخ کردن استفاده کنید چون در ابتدا ارد را به صورت نان دراورده و بعد ان را خشک و اسیاب کرده تا بتوانید استفاده کنید.

در تهیه ارد سوخاری زرد شما می توانید در طی مراحل به ان زرد چوبه اضافه کنید تا در طعم و رنگ ان بهتر شود. ارد سوخاری زرد را شما می توانید برای سرخ کردن ناگت مرغ یا ماهی و میگو استفاده کنید برای درست کردن کنتاکی مرغ از پودر سوخاری زرد حتما استفاده کنید تا در طعم و بو تاثیر بسزایی دارد.

آرد سوخاری فلفلی

آرد سوخاری فلفلی طعم بسیار تندی دارد، که برای تهیه آن می توانیم با قیمت های مناسب و در طعم های متفاوت به صورت عمده و بسته بندی در بازارهای فروش اقدام کنیم. پودر سوخاری باید کاملا بهداشتی تولید شود و با توجه استانداردهای روز دنیا بسته بندی خوبی داشته باشد. نوع بسته بندی محصول بسیار مهم است؛ زیرا، رطوبت در محصول باعث وجود میکروب و باکتری های مضر شده و امکان کپک زدگی را افزایش می دهد.

آرد سوخاری فلفلی در سرخ کردن انواع: میگو، ماهی، مرغ و سبزیجات و همچنین، در غذاهایی نظیر کتلت، فلافل، همبرگر و کباب لقمه کاربرد دارد و وجود پود سوخاری در این غذاها باعث می شود، تا در زمان سرخ کردن مواد از هم نپاشد یا به اصطلاح وا نرود و به دلیل وجود ادویه های خوش طعم در این آردهای سوخاری، نیازی به افزودن مجدد ادویه نداریم. در زمان خرید این محصول، دقت لازم را داشته باشید، که شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت را داشته باشد.

آرد سوخاری ناگت

همچنین، در روی بسته آرد سوخاری طعم دار سری ساخت، تاریخ تولید و انقضای آن و شرایط نگهداری درج شده باشد.

شرکت های صنایع غذایی با به کار بردن دستگاه های پیشرفته و به روز سعی در تولید بهترین آرد های سوخاری کرده اند، که این مجموعه در تولید این محصول پیشگام بوده است. این پودر سوخاری در وزن های ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرمی برا مصارف خانگی بسته بندی و توزیع می شود و یا به صورت فله ای برای رستوران ها و فست فودها قابل ارسال است.

این بسته بندی های آرد سوخاری با دو نوع پاکتی و سلفونی به صورت کاملا استاندارد تهیه و تولید می شوند. انواع پودر سوخاری در این مجموعه، بسیار قیمت مناسبی داشته، که به صورت اینترنتی در دسترس مردم قرار می گیرد. همچنین سفارش این محصولات از طریق این سایت امکان پذیر می باشد.

پودر سوخاری عروس هلندی

آرد سوخاری یا همان پودر سوخاری یکی از مواد لازم مورد نیاز برای پرورش پرنده های زینتی کوچک و بزرگ مانند عروس هلندی، طوطی، فنچ و قناری و غیره می باشد.

تغذیه عروس هلندی در زمان جفت گیری و تخم گذاری باید به این صورت باشد که هر روز از دانه های مخصوص خود مانند تخم کتان یا ارزن و غیره استفاده داشته و به صورت یک روز در میان از تخم مرغ آب پز شده به همراه پودر سوخاری ترکیب و مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از پودر سوخاری رفتار تغذیه ای پرنده های خانگی را بهبود و برای تمام پرندگان زینتی به خصوص پرنده های جوان مصرف آن توصه می شود.

https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2022/06/ef5c2927994cc7b1e0e8a01434756d16.jpg

آرد سوخاری پرنده به دو صورت ساده و غنی شده تولید می شوند و مورد استفاده پرنده های خانگی قرار می گیرند.

این محصولات داخل کشور ایران و در شرایطی کامل استریل شده و بهداشتی و با استاندارد های کیفیتی مورد نیاز تولید می شوند و این پودرهای سوخاری مخصوص از آرد تازه گندم و فاقد از هر گونه مواد افزودنی و ادویه جات می باشند و استفاده از این محصول عوارضی برای پرنده های شما ایجاد نخواهد کرد.

برند های متفاوت و بسیاری در بازار فروش این محصول وجود دارد و بهتر است اگر قصد خرید این محصول باکیفیت را دارید از مراکز و وب سایت های معتبر تهیه کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.