شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدل لباس بلوچی زنانه ساده + لباس شیک با پارچه کرپ مازراتی
    07 مرداد 1401 - 16:30
    شناسه : 202653
    0

    مناسب ترین پارچه هایی که برای دوخت انواع لباس های زنانه مانند پیراهن و شلوار و مانتو و لباس مجلسی مناسب هستند پارچه کرپ مازارتی است و ایستایی بودن و کیفیت بالای این پارچه در دوخت آسان لباس بسیار موثر است و همچنین امروزه در تولید روکش و پارچه های مبلی هم به دلیل ویژگی ضخامتی که دارد، مورد استفاده می باشد.

    پ
    پ

    پروفروش ترین و پرکاربردترین نوع پارچه که در صنعت و مد لباس استفاده می شود پارچه کرپ مازراتی است. که این نوع پارچه از خصوصیاتی همچون سطح نرم و ظریف، خوش فرم، بافت ضخیم و مناسب، سطح صاف و بدون چین و چروک، تنوع رنگ و غیره برخوردار می باشد و از طرفی در تمامی فصول از جمله تابستان قابل استفاده می باشد.

    پارچه کرپ مازراتی

    مناسب ترین پارچه هایی که برای دوخت انواع لباس های زنانه مانند پیراهن و شلوار و مانتو و لباس مجلسی مناسب هستند پارچه کرپ مازارتی است و ایستایی بودن و کیفیت بالای این پارچه در دوخت آسان لباس بسیار موثر است و همچنین امروزه در تولید روکش و پارچه های مبلی هم به دلیل ویژگی ضخامتی که دارد، مورد استفاده می باشد.

    پارچه های ضخیمی که در میان کرپ ها از محبوبیت بالایی برخودارند پارچه کرپ مازراتی می باشد که از مهم ترین خصوصیات و ویژگی آن را می توان بافت درشت این محصول در فرایند تولید را نام برد که همین ویژگی باعث شده این پارچه را نسبت به پارچه های دیگر متمایز کند و از طرفی در شسشتوی این نوع پارچه باید به نکاتی همچون؛ که باید از آب ولرم و مواد شستشو بدون آنزیم استفاده شود و با شستن به لباس های زبر جلوگبری کنید و از قرارگیری این نوع پارچه در در معرض تابش خورشید باعث رنگ پریدگی می شود و از طرفی تماس مستقیم اتو بر روی لباس خودداری و باید حتما لباس رو از پشت پارچه اتو کنید بعد از شستن آن در چوب لباسی آویزان کنید که دیگر نیازی به اتو نباشد.

    مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی

    بافت این پارچه دارای ضخامت قابل قبولی می باشد، که برای دوخت لباس مجلسی و شومیز بسیار پر طرفدار می باشد. دوخت این پارچه برای مدل لباس های ساده بسیار راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. بافت این پارچه به دلیل ضخامتی که دارد برای فصل زمستان بسیار مناسب است و می توان برای دوخت انواع لباس از جمله کت و دامن، کت و شلوار و مانتو و شلوار گزینه مناسبی می باشد. پارچه کرپ مازراتی با کیفیت دارای سطحی نا صاف و با دانه های ریز می باشد. این پارچه مقاوت خوبی در برابر شستشو دارد و بدون آب رفت است؛ همچنین رنگ و بافت آن دچار تغییر نمی شود. این محصول در طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند، که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را خریداری کنید. علت استفاده زیاد از این محصول ضد چروک بودن و خوش دوخت بودن آن است. بنابراین برای دوخت لباس های مجلسی نیز مورد استفاده خیاط ها قرار می گیرد. از این مدل پارچه برای دوخت انواع مدل لباس ها، با هر استایلی که دارید می توانید استفاده کنید. برای سفارش پارچه کرپ مازراتی می توانید، به سایت ما مراجعه کنید و خریدتان را با قیمت بسیار مناسب ثبت کنید.

    مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی

    بیشتر لباس های مجلسی در بازار با پارچه کرپ مازراتی دوخته می شوند در نتییجه بیشتر لباس پارچه کرپ در بازار برای فروش وجود دارد. زیرا این نوع پارچه از ایستای قابل قبولی برخوردار است و زیبایی خاصی به لباس می دهد. از انواع این پارچه می توان به نوع ساده و طرح دار آن اشاره کرد. دوخت لباس با این محصول برای تمام فصل ها مناسب می باشد. این پارچه طرفداران زیادی دارد و دلیل اصلی محبوبیت این پارچه، استفاده راحت برای دوخت انواع لباس، شلوار و همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای آن می باشد. خیاط ها تلاش می کنند، این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند، تا سود بیشتری از دوخت و فروش البسه عاید خود کنند.

    مدل لباس بلوچی زنانه ساده شیک

    پوشش مردم هر شهری بسته به فرهنگ و سنت مردم آن منطقه فرق می کند مدل لباس بلوچی زنانه ساده شیک است.

    فرهنگ مردم ایران فرهنگ اصیلی است البته با پیشرفت تکنولوژی کم کم مردم شکل فرهنگ خود را فراموش کردند اما در بعضی از مناطق کشور مانند سیستان و بلو چستان دیده می شود که مردم آن دیار هنوز پایبند به آداب رسوم خود هستند و این بسیار خوب است چون فرهنگ بومی هر منطقه نشانه ای از اصالت یک ایرانی است مدل لباس های زنان بلوچ و مردان غیورشان نشانه همدلی و همبستگی مردمان این منطقه است و این باعث فخر و مباهات یک ایرانی است که بتواند اصالت خودرا به تمام مردم دنیا نشان دهد.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2022/05/1-133.jpg

    در مورد مدل لباس بلوچی زنانه ساده شیک باید گفت، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و طرح لباسشان نمادی از فرهنگ تاریخی کشورشان را نشان می دهد، طرح و دوخت لباس زنان بلوچی مثل مردانشان است اما قسمت هایی به لباس زنانشان اضافه می شود مانند سر آستین ها سر شلوارها و سوزن دوزی روی لباس و تزئینات دیگر آن که خیلی باعث جذابیت لباس می شود، هچنین تنوع رنگی بالادر لباس هایشان فرهنگ زیبا دوستی و هنر دوستی آنان را نشان می دهد، دوخت لباس ها در گذشته خیلی پرکار و مشکل بود مثلا در قدیم تمام لباس را سوزن دوزی می کردند ولی در زمان حال به دلیل سختی و ظرافت بالایی که این کار دارد فقط قسمتی از لباس را مثل یقعه، دور آستین و جیب را سوزن دوزی می کنند جیب در لباس زنان بلوچ نشان از شجاعت، شهامت و سلحشوری زنان آن منطقه دارد، در بلوچستان زنان میان سال بیشتر از رنگ های تیره برای دوخت لباس استفاده می کنند و زنان جوان تمایل بیشتری به رنگ های روشن دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.