چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ
    08 مرداد 1401 - 12:18
    شناسه : 202709
    0

    سامسونگ یک شرکت کره‌ای و چند ملیتی است که یکی از شرکت‌های مشهور و پرفروش در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و فناوری است.

    پ
    پ

    سامسونگ سرویس از شرکت‌های سابقه دار در حوزه تعمیر تلویزیون سامسونگ به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون در کشور می‌باشد. در این مقاله کاربران علاوه بر کسب اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ با اختلالات تلویزیون‌های سامسونگ آشنا می‌شوند. مجموعه سامسونگ سرویس قادر به ارائه خدمات و سرویس دهی برای انواع لوازم خانگی سامسونگ و سایر برندها می‌باشد.

    سامسونگ یک شرکت کره‌ای و چند ملیتی است که یکی از شرکت‌های مشهور و پرفروش در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و فناوری است. از مهم‌ترین لوازم خانگی مدرن سامسونگ تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی و همچنین OLED و QLED می‌باشد. محصولات این شرکت ممکن است بر اثر عوامل مختلف دچار اختلال شوند بنابراین نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون سامسونگ در کشور آماده خدمت‌رسانی هستند.

    images 1658998678 - تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ -

    نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

    سامسونگ سرویس به عنوان یک نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در کشور مفتخر است که همواره در خدمت هموطنان گرامی باشد. جلب اعتماد مشتریان به این مرکز یکی از اهداف مهم این مرکز می‌باشد که احترام و تعهد بالا نسبت به حقوق مشتریان در رأس امور قرار دارد. علاوه براین، وجود متخصصین متبحر و برتر، استفاده از بروزترین تجهیزات و فناوری مدرن، خلاقیت و نوآوری پرسنل، مسئولیت پذیری بالا، تعهد و پشتکار بالا، دقت زیاد در عیب یابی، تصمیم گیری درست و مدیریت شده و… از دلایل مهمی هستند که سامسونگ سرویس پابرجا می‌باشد.

    لازم به ذکر است که کلیه خدماتی که در این مرکز ارائه می‌گردد با نظارت واحد ارتباط با مشتریان می‌باشد. جهت ارتباط با این مرکز و تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت اقدام کنید. جهت دریافت پاسخ و مشاوره‌های لازم در حوزه عیب‌یابی دستگاه و پیداشدن قطعات تعمیراتی امکان برقراری تماس با مرکز وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید در صورت لزوم برای تعمیر لوازم الکترونیکی سامسونگ در محل یا منزل به کارشناسان نمایندگی سامسونگ اطلاع داده تا کادرفنی ما به مکان مورد نظر شما اعزام شوند.

    تعمیرات تلویزیون‌ در محل

    یکی از خدماتی که سامسونگ سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ ارائه می‌دهد، تعمیرات تلویزیون‌های سامسونگ در محل یا در منزل می‌باشد. تلویزیون یکی از محصولاتی است که احتمال خرابی در آنها زیاد است در عین حال نیز جابجایی آن مشکل است. در همین راستا نمایندگی سامسونگ شرایط راحتی را برای کاربران خود مهیا نموده است و سرویس راه اندازی و تعمیر در محل را ایجاد نموده است. تعمیرکاران این مرکز قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون را به همراه خود دارند که در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد تعویض قطعه را در محل شما انجام دهد.

    برای بهره مندی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، کافی است با کارشناسان ما در نمایندگی سرویس سامسونگ تماس بگیرید و مشکل را با ما در میان بگذارید.

    برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون‌های سامسونگ در محل کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات کاربران از قبیل آدرس محل و مدل دستگاه مورد نظر، پرسنل مربوط به تعمیرات به محل مورد نظر اعزام خواهند شد. پرسنل این مرکز مجهز به ابزارهای پیشرفته و قطعات باکیفیت بالا هستند تا بتوانند در اسرع وقت و در حضور شما دستگاهتان را ترمیم کنند.

    تعمیرکاران اعزام شده و فعال در حوزه سرویس تعمیرات سامسونگ در مکان شما، از ماهرترین تکنسین‌های شاغل در مرکز می‌باشند که با مهارت بالا مشکلات ایجاد شده را رفع می‌کنند.

    images 1658998714 - تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ -

    هزینه تعمیر تلویزیون های سامسونگ

    در مواقعی که ال ‌ای ‌دی یا ال ‌سی ‌دی و یا سایر نمونه‌های تلویزیون سامسونگ با اختلال مواجه شد، به منظور ارائه خدمات و رفع عیوب دستگاه، می‌توانید با کارشناسان بخش تعمیرات تلویزیون سامسونگ به عنوان یک نمایندگی تعمیر تلویزیون با به صرفه‌ترین هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. در این مرکز می‌توان کلیه خدمات تخصصی مربوط به تعمیرات و راه اندازی تلویزیون سامسونگ را دریافت کنید. در مرحله اول با اولین تماس، یکی از متخصصان به عنوان مشاوره تلفنی سعی می‌کند ایراد دستگاه شما را شناسایی کرده و اطلاعات لازم را ارائه کند.

    در این مرحله چنانچه دستگاه شما دچار مشکلات جزئی شده باشد مشاوران ما با ارائه راهنمایی‌های مرتبط کمک می‌کنند تا مشکل رفع شود. در غیر این صورت، می‌توانید درخواست حضور تعمیر کار در منزل یا محل خود را داشته باشید تا در اسرع وقت متخصصان ما در محل مورد نظر حضور یابند.

    شایان ذکر است که کلیه هزینه‌های مربوطه از جمله هزینه تعمیر تلویزیون براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود.

    images 1658998738 - تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ -

    مشکلات رایج در تلویزیون‌های سامسونگ

    تلویزیون‌ها عمدتاً به دلیل عواملی نظیر ضربه، نوسان برق، گرد و غبار و… مشکلات عملکردی و اغلب جدی پیدا می‌کنند. سیاه شدن بخشی از نمایشگر یا کل آن، کمرنگ یا تاریک شدن برخی از نقاط تصاویر، پخش نشدن تصویر، قطعی سیگنال‌ها، روشن نشدن تلویزیون، قفل شدن تصویر روی لوگو، روشن ماندن چراغ پاور، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و اشکالاتی از این قبیل، از جمله اختلالات رایج در تلویزیون‌های سامسونگ و سایر برندهای تلویزیون نیز می‌باشد.

    نکته‌ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که اکثراً این اختلالات ایجاد شده خود به‌خود بعد از مدتی رفع می‌شوند؛ اما نمی‌توان گفت این مورد به این معنی است که نیازی به تعمیر شدن تلویزیون نیست. هریک از مشکلاتی که نام برده شد، ناشی از خرابی قطعات تلویزیون سامسونگ است که بایستی سریعاً مورد بررسی قرار گیرند زیرا ممکن است قطعه مورد نظر تلویزیون به طور کلی از کار بیفتد و علاوه بر پرداخت بیشتر هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد.

    خدمات نمایندگی سامسونگ سرویس

    یکی از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در نمایندگی سامسونگ سرویس تعمیرات تلویزیون سامسونگ می‌باشد. بررسی کامل تلویزیون، تعمیر برد پاور، عیب یابی، ترمیم و تعویض پاور، تعمیرات و تعویض پنل دستگاه، تعمیرات تخصصی آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیرات اسپیکر، تعمیرات برد تی کان، تعمیرات بک لایت، تعمیرات تیونر و تعمیرات ویژه تلویزیون در منزل اشاره کرد.

    خدمات این مرکز توسط مجرب‌ترین و بهترین تکنسین‌های مربوط به تعمیرات لوازم خانگی انجام می‌گیرد که از لحاظ مهارت و کیفیت در بالاترین سطح و استانداردهای روز دنیا قرار دارند.

    از شایع‌ترین مشکلاتی که در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ، کاریران با آن مواجه می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. ایراد در پنل، مشکلات نوسانات برقی،  قاطی شدن رنگ تلویزیون، عدم اتصال دستگاه به وای فای، مشکلات مربوط به صفحه نمایش تلویزیون و… در این محتوا به شرح مختصری از این مشکلات می‌پردازیم.

    images 1658998766 - تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ -

    مشکلات رایج در بخش تعمیرات تلویزیون سامسونگ

    در سال‌های اخیر، شرکت سامسونگ، به طور گسترده اقدام به تولید و ارائه انواع مختلف تلویزیون‌های هوشمند همراه با مدل‌ها و قابلیت‌های متنوع و کاربردی نموده است. باتوجه به اینکه تلویزیون‌های هوشمند قابلیت‌های گسترده‌تری دارند دارای قطعاتی مختلف و حساس هستند که قطعاً این امکان وجود دارد که دچار مشکل شده و به سرویس و تعمیرات تخصصی نیاز داشته باشد.

    در چنین شرایطی کاربران پس از تماس با مراکز معتبر تعمیر تلویزیون سامسونگ یا نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ و درخواست مشاوره یا تعمیرکار می‌توانند مشکل دستگاه شما را رفع کنند. در ادامه مطلب به بررسی چند نمونه از اختلالات احتمالی که ممکن است برای انواع تلویزیون‌ها با برندهای مختلف ایجاد شود می‌پردازیم.

    خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون ال ‌ای دی سامسونگ

    این مشکل از نوع مشکلات رایج در تلویزیون‌های سامسونگ و سایر برندها می‌باشد. در این حالت تلویزیون شما به طور ناگهانی خاموش شده و به حالت استندبای وارد می‌شود. اغلب این ایراد ناشی از فرسودگی قطعات دستگاه می‌باشد در صورتی که تلویزیون اصلاً روشن نمی‌شود، باید ابتدا کابل اچ دی‌ام آی را بررسی نمایید. همچنین چنانچه کابل hdmi دستگاه شما تقلبی باشد باعث آسیب به برد تلویزیون می‌شود، در نتیجه باید به این نکته توجه کنید که حتماً از یک کابل اورجینال برای دستگاه خود استفاده کنید. علاوه بر این مشکل خاموش روشن شدن ناگهانی تلویزیون در برخی موارد ممکن است به علت وصل کردن فلش ویروسی به دستگاه، نوسانات برق، معیوب بودن مدار استند بای، سوختن آی سی برد پاور و… به‌وجود آمده باشد.

    پرش تصویر در تلویزیون‌های ال ‌ای دی سامسونگ

    مواقعی که تلویزیون شما مدام دچار پرش تصویر می‌شود، باید بدانید که دستگاه حتماً مشکل دارد. معمولاً در چنین مواقعی مشکل پیش آمده ناشی از خرابی مین برد یا پنل، مشکل در پاور، ضعیف بودن لامپ‌های ال ‌ای دی تلویزیون و… است؛ بنابراین در زمان تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ لازم است که به هریک از مواردی که گفته شد توجه شود تت علت با دقت بررسی شود.

    ترکیب شدن و مشخص نبودن رنگ‌ها در تصاویر تلویزیون سامسونگ

    شاید برایتان پیش آمده که در حین تماشای تلویزیون متوجه بهم ریختگی رنگ‌ها شده باشید و به طور مثال دو رنگ مختلف را یک رنگ ببینید. همچنین شاید بدین صورت باشد که یک نوشته یا حروف لاتین را به حالت نامفهوم یا هاشور زده ببینید. در این حالت به احتمال زیاد پنل دچار مشکل شده و به احتمال زیاد لازم است تا پنل تلویزیون تعویض شود.

    کم نور یا پر نور بودن بخشی از تصاویر

    یکی از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون بین کاربران که ممکن است برای شما نیز تجربه شده باشد، پر نور شدن یا کم نور شدن بخش‌هایی در تصویر نمایشگر می‌باشد. این مشکل عمدتاً به علت خرابی در بک لایت دستگاه اتفاق می‌افتد. به عبارتی این مشکل به خاطر برخورد TFT به مانیتور دستگاه بروز می‌دهد. در این حالت لازم است حتماً بک لایت عوض شود؛ اما در صورتی که شرایط تعویض بک لایت تلویزیون وجود نداشت، بایستی پنل تعویض شود. در سامسونگ سرویس هزینه تعمیر تلویزیون قبل از هر اقدامی به کاربران اطلاع داده می‌شود.

    اختلال در صدای تلویزیون ال ‌ای دی سامسونگ

    زمانی که تلویزیون صدا ندارد، باید به برخی موارد از جمله وصل بودن صحیح کابل اچ دی‌ام آی، وصل بودن هدفون یا رسیور به تلویزیون توجه شود. همچنین توصیه می‌شود در ابتدا به تنظیمات صدا دستگاه رجوع کنید. همچنین به کابل‌های صوتی متصل شده هم توجه داشته باشید. چنانچه از سالم بودن کابل‌های صوتی مطمئن نیستید بهتر است آنها را تعویض کنید.

    در چه مواردی تلویزیون سامسونگ به تعمیر نیاز دارد؟

    • تصویر تلویزیون دارای پرش باشد.
    • مشخص نبودن تمایز بین رنگ‌ها در تصویر تلویزیون.
    • پر نور و کم نور بودن قسمتی از تصویر
    • بی‌کیفیت بودن تصویر نمایشگر دستگاه
    • ظهور تصاویری همچون ابر سفید داخل تصویر
    • گیر کردن پیکسل‌ها بر روی صفحه
    • ثابت ماندن یک تصویر به صورت موقت روی تلویزیون
    • نمایش اشتباهی رنگ‌های تصاویر
    • خاکستری دیده شدن رنگ‌های مشکی تصاویر
    • عدم نمایش حداکثر رزولوشن در تلویزیون
    • روشن نشدن تلویزیون
    • صدا نداشتن دستگاه
    • وجود صدا و عدم وجود تصویر
    • ارسال صدا با تأخیر
    • عدم اتصال دستگاه به WIFI

    نکات کاربردی در استفاده و نگهداری از تلویزیون‌های سامسونگ

    به منظور افزایش بهره‌وری، کارایی و افزایش طول عمر تلویزیون‌های سامسونگ توصیه می‌کنیم حتماً به رعایت نکات زیر در زمان‌های استفاده از هریک از دستگاه‌های سامسونگ توجه کنید:

    • دستگاه حتماً باید در مکانی قرار گرفته شود که دور از نور مستقیم آفتاب باشد و حتی الامکان باید کمترین نور بر روی صفحه تلویزیون تابیده شود.
    • تلویزیون باید در مکانی قرار گرفته شود که به دور از انواع دستگاه‌های حرارتی مانند بخاری یا رادیاتور و رطوبت باشد.
    • تلویزیون باید با فاصله‌ای مناسب نسبت به دیوار قرار گیرد تا به راحتی و آزادانه گردش هوا صورت گیرد.
    • نمایشگر و خود دستگاه را با پارچه خیلی خیس و یا با تمیز کننده‌های شیمیایی تمیز نکنید. چنین کاری ممکن است احتمال ایجاد آسیب به پنل تلویزیون شما را افزایش دهد.
    • از وارد نمودن هرگونه ضربه به تلویزیون جدخ خودداری کنید. به ویژه برای تلویزیون‌های lED که از ظرافت زیادی برخوردار هستند.
    • برای پیشگیری از بروز آسیب‌های ناشی از نوسانات برقی توصیه اکید می‌شود که از یک محافظ برق استاندار استفاده شود.

    images 1658998802 - تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ -

    نحوه ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ

    جهت بهره‌مندی و دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با به صرفه‌ترین هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ جهت تلویزیون تلویزیون‌های سامسونگ، بایستی ابتدا پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین و یا تلفنی با مجموعه سامسونگ سرویس، درخواست تعمیر یا حضور در محل را ثبت کنید. مشاوران مربوطه پس از ثبت اطلاعات و درخواست شما، با شما تماس گرفته و مشکلات پیش آمده برای دستگاه را با جزئیات از شما سؤال می‌کنند.

    پس از پرسش و پاسخ و عیب یابی کارشناسان متناسب با ایرادات ایجاد شده برای دستگاه، اعلام می‌کنند که تعمیرات در منزل امکان پذیر است یا خیر. چنانچه امکان تعمیرات تلویزیون در محل وجود داشته باشد، پرسنل مرکز در موعد تعیین شده به محل شما مراجعه می‌کنند و مشکلات تلویزیون را بر طرف می‌نمایند

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل _ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ”
    1. سلام خیلی کار خوبی کردید قیمت ها رو گذاشتید روی سایت ممنون

      پاسخ
    2. این قیمت ها برای امسال ما زنگ زدیم یه جا گرون تر می گفتند لطفا راهنمایی کنید ممنون

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.