×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

223468 - وریا غفوری نمی‌تواند بدون هماهنگی فولاد حرف بزند؛ این شرایط قرارداد است -

محمد علوی، مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل بدنسازی و حضور وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلالی‌ها در جمع قرمزپوشان فولاد اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره حضور وریا غفوری در تیم‌تان صحبت می‌کنید؟

وریا غفوری بازیکن بزرگی است. من او را از زمانی که در پاس همدان بازی می‌کرد میشناسم. آن زمان ما هم تیمی‌بودیم و من کاپیتان اش بودم.

با این حساب کاملاً او را می‌شناسید؟

بله! اتفاقاً بعد از مدتها حالا که او را در تیم فولاد کنار خودم می‌بینم خیلی خوشحالم. البته وریا غفوری امروز به یک بازیکن بزرگ و باتجربه تبدیل شده و نسبت به آن وریای گذشته تفاوت‌های زیادی کرده است.

حضورش در تمرینات فولاد را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد؟

صددرصد آماده و سرحال است. خوشحالیم که این بازیکن همچنان در سطح اول فوتبال ایران باقی ماند و توانست برگردد و فوتبالش را دوباره ادامه بدهد. چنین افرادی حیف است که از فوتبال دور شوند.

شایعه شده بود که وریا غفوری ممنوع المصاحبه است؟ این موضوع صحت دارد؟

به طور کلی بازیکنان فولاد ممنوع المصاحبه نیستند اما باید تحت شرایط خاص و با هماهنگی باشگاه مصاحبه کنند. این را در قراردادهایشان هم ذکر کرده ایم. یعنی باید با نظر مدیر رسانه‌ای باشگاه و با شرایطی که باشگاه برایشان در نظر می‌گیرد صحبت کنند. این موضوع شامل وریا و تمام بازیکنان می‌شود.

از اوضاع و احوال فولاد چه خبر؟

روز پنجشنبه بازی دوستانه ای داشتیم که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این بازیها برای شناخت هرچه بیشتر کادرفنی از بازیکنان و بازیکنان از یکدیگر است. امیدواریم تا قبل از شروع لیگ یک بازی دوستانه دیگر با یکی تیم مقتدر لیگ برتری هماهنگ کنیم تا از هر نظر آماده ورود به مسابقات شویم.

درباره قرعه کشی لیگ برتر و مسابقات فولاد صحبتی دارید؟

با توجه به آمادگی تیم‌ها و هزینه‌هایی که باشگاه‌های لیگ برتری انجام دادند هیچ تیمی‌در لیگ برتر ضعیف نیست. آنهایی که از لیگ یک به دسته برتر آمدند بهترین تیم‌های لیگ پایین بودند و تیم‌های هم که در لیگ برتر ماندند خودشان را تقویت کرده اند.

شنیده اید که خیلی‌ها معتقدند فولاد کهکشانی بسته شده است؟

نه، فقط ما کهکشانی نیستیم! اگر بحث کهکشانی باشد چند تیم لیگ برتری در فصل جدید کهکشانی بسته شده اند و ما هم به اندازه بضاعتمان سعی کردیم تیممان را طوری ببندیم که هم در مسابقات لیگ و هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم نماینده ای شایسته و برای استان خوزستان و کشورمان باشیم.

درباره بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان صحبتی دارید؟

این دربی خوزستانی بین صنعت نفت و فولاد همیشه جذاب و تماشایی بوده و امیدوارم مردم خوزستان از تماشای یک فوتبال ناب خوزستانی لذت ببرند.

شما در هفته دوم باید با پرسپولیس بازی کنید. نظرتان در رابطه با بازی دوم‌تان چیست؟

ما از همان هفته اول هیچ مسابقه آسانی نداریم. بازی دوم هم مثل بازی اول سخت است. چون امسال مسابقات قبل از جام جهانی شروع می‌شود همه تیمها و بازیکنان انگیزه دوبرابر دارند. البته این انگیزه بین بازیکنان فولاد هم به همین شکل بالاست.

در پایان نکته باقی‌مانده‌ ای دارید؟

باید از زحمات مدیر عامل محترم باشگاه تشکر ویژه داشته باشم. چرا که در این مدت با تدارک امکانات خوب برای برپایی تمرینات و اردوی مناسب همه شرایط را برای آماده شدن هرچه بهتر فولاد جهت ورود به مسابقات لیگ برتر فراهم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.