سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمات و توضیحات درباره خودروبر تبریز
    10 مرداد 1401 - 13:07
    شناسه : 202897
    0

    اگر فکر می‌کنید که خودروبر تبریز تنها نقش یدک‌‌کش را ایفا می‌کند در اشتباه هستید، چون این ماشین‌ها کاربردهای بسیار دیگری نیز دارند.

    پ
    پ

    اگر صاحب یک خودروی شخصی هستید، حتما با مشکلات احتمالی خودرو آشنایی دارید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند تنها خودروهای قدیمی و فرسوده دچار خرابی و مشکل می‌شوند. درحالی‌که خودرو یک وسیله مصرفی است و گاهی ممکن است خودروهای لوکس و لاکچری نیز دچار نقص‌فنی شوند. درهرحال مسئله بر سر آن است که نمی‌توان بروز مشکلات احتمالی در خودرو را ‌پیش‌بینی کرد و همین‌مسئله ممکن است برایتان دردسر‌ساز شود. خودروبر تبریز همان‌طور که از نام آن مشخص است، برای همین‌هدف یعنی نقل و انتقال خودروهای آسیب دیده یا خودروهای بدون پلاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع مجموعه هایی هستند که با استفاده از خودروبر، خدمات امدادرسانی به اتومبیل‌های دچار نقص‌فنی و انتقال اتومبیل‌های خارجی صفر کیلومتر را ارائه می‌دهند. در ادامه خدمات خودروبر تبریز را شرح داده و راجع به اهمیت آن صحبت می‌کنیم.

    خودروبر چیست؟

    همان‌طور که در بند عنوان شرح دادیم، در تعریف خودروبر می‌توان گفت نوعی ماشین است که به تجهیزات حمل خودرو مجهز بوده و صرفا برای این منظور بهینه شده‌است. در گذشته برای حمل خودروهایی که به هر‌دلیلی مانند تصادف، بروز ‌‌‌نقص‌فنی، عدم توازن در چرخ‌ها، عدم وجود پلاک و غیره قادر به حرکت نبودند از نیسان‌های یدک‌‌کش استفاده می‌شد؛ خودروبرها، ماشین‌ها و ‌به‌عبارتی تجهیزات هدفمند نوینی هستند که جایگزین یدک‌‌کش‌ها شده و میزان آسیب به اتومبیل را حین حمل‌ونقل به حداقل می‌رسانند. جالب است بدانید انتقال خودرو یک فرآیند تخصصی است و خودروبر تبریز با تمام امکانات لازم ‌به‌راحتی انواع خودروها را جا‌به‌جا می‌کند. با توجه به‌این که وظیفه تمام خودروبرها مشترک بوده و همه آن‌ها با یک هدف خدمات‌رسانی می‌کنند، باید در انتخاب مجموعه امداد خودرو دقت کنید. تفاوت امدادخودروها در نوع خدمات و چگونگی ارائه آن مشخص می‌شود.

    16 - خدمات و توضیحات درباره خودروبر تبریز - خودروبر تبریز

    dav

    کاربرد و یا نحوه خدمت‌رسانی خودروبر تبریز به این صورت است که اگر خودروی شما هنگام رانندگی در جاده‌ها یا سطح شهر تبریز دچار مشکل فنی شد، با مجموعه آن در شهر تبریز تماس گرفته و اپراتورهای متخصص آن ضمن حضور در محل، در صورت نیاز خودروی شما را با خودروبر به یک تعمیرگاه معتبر و متخصص منتقل می‌سازند‌. خودروبر شهر تبریز به جدیدترین تجهیزات حمل‌ونقل مجهز است. خرابی یا بروز هر گونه مشکل فنی در خودرو به خودی خود راننده را با استرس مواجه می‌کند، در این بین برخی از رانندگان نگران بروز آسیب‌های دیگر به ماشین در زمان حمل آن هستند. در این شرایط اهمیت خودروبرهای مجهز به سیستم حمل‌ونقل روز دنیا مشخص می‌شود. وجود کفی مکانیزه در این ماشین‌های امدادرسان این اطمینان و تضمین را به رانندگان می‌دهد که حین بارگیری هیچ مشکلی برای خودروی لوکس و گران قیمت آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

    کاربرد خودروبر تبریز چیست؟

    اگر فکر می‌کنید که خودروبر تبریز تنها نقش یدک‌‌کش را ایفا می‌کند در اشتباه هستید، چون این ماشین‌ها کاربردهای بسیار دیگری نیز دارند. انتقال ماشین‌هایی که حین حرکت در جاده دچار نقص‌فنی شده‌اند، تنها یکی از کاربردهای معمول خودروبر است و در شرایطی که اپراتورهای امدادرسان خودرو نتوانند در محل مشکل اتومبیل را مرتفع سازند، با استفاده از ماشین خودروبر اقدام به انتقال آن به تعمیرگاه می‌کنند. از کاربردهای دیگر خودروبر شهر تبریز می‌توان به جابه‌جایی خودروهای فرسوده‌ای که امکان تردد در سطح شهر ندارند، یا خودروهای صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری و همچنین انتقال خودروهای تصادفی به مراکز بیمه اشاره کرد. در شهر تبریز تراکتور و ادوات کشاورزی به فراوانی تولید شده و به سراسر کشور عرضه می‌شود؛ حمل‌ونقل تجهیزات کشاورزی یکی دیگر از کاربردهای خودروبر شهر تبریز است.

    images 1659338789 - خدمات و توضیحات درباره خودروبر تبریز - خودروبر تبریز

    نحوه بارگیری خودرو با خودروبر تبریز

    مسلما بارگیری و حمل خودرویی که وزن زیادی دارد کار چندان ساده‌ای نیست و علاوه بر نیاز به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، به امدادرسان متخصص و کاربلد نیاز دارد. پیش‌تر اشاره کردیم که خودروبرهای امروزی دارای کفی مکانیزه هستند. کفی خودروبرهای مکانیزه به این صورت است که زاویه کفی متناسب با وضعیت اتومبیل و همینطور وضعیت جاده ‌به‌شکل اتوماتیک تنظیم شده و جا به جایی ‌به‌راحتی و بدون مشکل انجام می‌شود. در واقع خودرو ‌به‌صورت کامل توسط کفی متحرک بلند شده و سوار بر خودروبر می‌شود. کاملا طبیعی است اگر رانندگانی که به‌دلیل بروز مشکل در خودرو در بین راه مانده‌اند، برای رفع مشکل خود تعجیل داشته‌باشند؛ ایمنی و کیفیت کفی خودرو مکانیزه این امکان را فراهم ساخته که حمل خودروهای آسیب دیده با سرعت بالاتری انجام شود. وجود عاج‌های تعبیه‌‌شده در کفی خودروبر مانع حرکت اضافی خودروی‌سوار‌‌شده در سرعت‌های بالاتر می‌شود.

    خودروبرها آپشن‌ها و مزایای بیشتری نسبت به یدک‌‌کش‌ها دارند. مسلما ایمنی خودرویی که کاملا سوار بر خودروبر شده و حرکتی ندارد، بسیار بیشتر از خودرویی است که چرخ‌های جلوی آن توسط یدک‌‌کش بالا گرفته شده و حرکت آن توسط تایرهای عقب ممکن می‌شود. این نکته را در نظر داشته‌باشید، تنها در صورتی می‌توان به‌استفاده بهینه از تجهیزات حمل خودرو رسید که تمام خدمات توسط متخصصین این حوزه ارائه شود. خوشبختانه خودروبر تبریز ضمن بهره مندی از تجهیزات روز تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصصین کار درستی را به خدمت ‌گرفته تا خدمات امداد خودرو و حمل آن را ‌به‌صورت تخصصی‌تر ارائه دهند‌.

    images 1659338881 - خدمات و توضیحات درباره خودروبر تبریز - خودروبر تبریز

    نرخ تعرفه خودروبر تبریز

    طبیعتا وقتی در فرآیند بارگیری خودرو توسط خودروبر، نوع ماشین مطرح‌‌شده و اهمیت می‌یابد، هزینه‌های مربوط به جا‌به‌جایی خودرو نیز به تناسب آن ثابت و یکسان نبوده و با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می‌شود. در کل می‌توان گفت هزینه خودروبر به عواملی همچون مسافت طی‌‌شده، نوع خودرویی که یدک‌‌کش حمل می‌کند و وزن آن، مدل ماشین و غیره بستگی دارد. به‌این ترتیب می‌توان گفت هزینه جاری برای حمل یک خودروی لوکس و لاکچری که انتقال آن حساسیت بیشتری دارد و یا ماشین آلات و ادوات کشاورزی که سنگین‌تر از خودروهای سواری هستند، بیشتر است. با توجه به‌این که خرابی خودرو در جاده‌ها یک امر غیر منتظره است، ممکن است راننده برای تعمیر آن با کمبود بودجه مواجه شود و یا در صرف هزینه‌های جاری برای انتقال خودرو به تعمیرگاه محدودیت داشته‌باشد. خودروبر تبریز با در نظر گرفتن تمام این احتمالات خدمات خود را با هزینه بسیار مقرون‌‌به‌صرفه در سراسر شهر تبریز ارائه می‌دهد.‌

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.