شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستمال یزدی ابریشمی نخی اصل
    11 مرداد 1401 - 3:42
    شناسه : 202941
    0

    برای خرید دستمال نخی یزدی باید قیمت آن را در بازار استعلام گرفت و سپس برای عمده خریدن اقدام کنید.

    پ
    پ

    نشان افتخار یک ایرانی خصوصا یزدی ها برایشان دستمال یزدی که ساخت شهر شان می باشد است، در زمان صفوی تا پایان دوره قاجار یزد به انواع منسوجات نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا معروف و مشهور بود.

    ساده ترین کاربرد های این پارچه نخی نقش دستمال کاغذی که در امروزه می باشد در زمان گذشته در جیب مردان بود و همچنین در بقچه یا لباس های زنان یافت می شد.

    دستمال نخی لری

    همچنین در گرمای تابستان طاقت‌فرسا می توانستید با استفاده از دستمال یزدی نخی و بستن آن بر روی سر آن را خیس و خنک شوید.

    یکی از محصولات دست باف شهر یزد دستمال نخی یزدی معروف شهر یزد به حساب می‌آید که با توجه به قدمت بسیار طولانی و شما حتی فعالی بقای خود کسب کرده است.

    دستمال یزدی به دو صورت گفته می شود یک نوع ریشه ای و دیگری عشایری دستمال عشایری که در خانه و توسط زنان و مردان با دستگاه های سنتی بافته می شود و ابعاد آن نیز متفاوت می باشد.

    اما ابعاد تقریبی آن 150 در 200 سانتی متر بافته و ساخته می شود.

    دستمال یزدی اصل

    دستمال یزدی در مدلهای مختلفی تولید و عرضه می گردد که نوع دستمال نخی یزدی اصل آن در دو مدل ابریشمی و عشایری در بین مردم پرطرفدار و مشهور است.

    مدل ابریشمی آن، در دو رویه تولید می شود که هر رویه آن با رویه دیگر از نظر طرح و رنگ کاملا متفاوت است و همین ویژگی خاص آن باعث زیبایی و جذابیت بیشتر این دستمال شده است.

    مدل عشایری مخصوص، تولید کنندگان و بافندگان استان یزد است در طی زمان، نقش دو طرفه این دستمال جای خود را به نقشهای ساده و هفت رنگ داده است.

    خرید دستمال یزدی ابریشمی اصل

    در ایام قدیم و سالیان دور افرادی جاهل با حرکت دادن دستمال یزدی اصل باعث تولید صدایی از این دستمال و پارچه نخی ساده می شدند که گاها باعث رعب، وحشت و متواری شدن افراد می شده است.

    کاربرد دستمال یزدی، در قدیم بیشتر، روسری عشایر و دستمال جیبی بوده است اما، امروزه با تنوع زیادی که در طرح و نقشه ی این دستمال به کار رفته است، کاربردهای بیشتری در زندگی امروزه پیدا نموده است.

    شما می توانید از طریق پرکردن فرم سایت ما محصول مورد نظرتان را خریداری فرمایید.

    قیمت دستمال یزدی ابریشمی اصل

    کیفیت و قیمت دستمال یزدی ابریشمی اصل را از وزن آن می توان متوجه شد و هرچه تراکم بیشتری داشته باشد می تواند آب بیشتری به خود جدب کند و اندازه آن معمولا 65*65 سانتی متر می باشد که باید به این نکته توجه داشت که خرید را از پارچه فروشی معتبر انجام دهید تا محصول با کیفیتی را تهیه نمایید.

    پارچه های ابریشمی دارای حالت کشسانی نبوده قبل و بعد از شستن آن تغییری در اندازه آن ایجاد نمی شود و بخاطر کیفیت بالایی که دارند بعد از مدتی در همان اندازه اولیه خواهند بود.

    معمولا کارخانه تولید پارچه ابریشمی بروی محصولات برچسب نخی خود را در گوشه آن می دوزند تا اصالت آن و جنس پارچه و درجه آب مناسب برای شستشو آن با مواد شوینده نانو تا به الیاف آسیب نرسد و اینکه قابل اتو شدن هستند یا نه یا اینکه می توان از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن آن استفاده نمود.

    خرید دستمال یزدی ابریشمی اصل

    مرکز فروش دستمال ابریشمی اصل معمولا در مراکز شهرهای مختلف قرار داشته و در فروشگاه های لوازم آشپزخانه و پلاستیک فروشی می توانید دستمال ابریشمی با کیفیت ایرانی را تهیه کنید که برای آگاهی از قیمت و بررسی آن باید زمان زیادی را صرف کنید که ممکن است بقیمت بالاتری از فروشنده تهیه کرده باشد که ما پیشنهاد می کنیم.

    این روزها با گسترش اینترنت و وبسایت اینترنتی براحتی در شبکه مجازی از فروشگاه آنلاین تهیه کنید که با این روش می توانید از تجربیات خریدارن قبلی استفاده نموده خرید خوبی را تجربه کنید.

    کارخانه جات تولید دستمال یزدی محصولات مختلفی مانند لنگ و روسری قواره کوچک و سفره و رو انداز با همین سبک عرضه می کند که با توجه به صنعتی شدن این مراحل با سرعت بیشتری نسبت به قبل انجام می گردد و می توانیم محصولات مختلفی ایرانی و سرعتی را به استانها و شهرهای مختلف ارسال نموده و باعث گردش مالی برای این استان شویم.

    تجربه نشان داده است با افزایش کیفیت محصول و افزایش فروش محصولات یک کارخانه در بازار و بلوغ صنعتی هر محصول می توان با بسته بندی آن در کشورهای دیگر نیز این محصول را بفروش رساند و ایجاد ارزآوری برای کشورمان شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.