چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از چه راه هایی می توان رایگان آموزش بلاکچین دید
    11 مرداد 1401 - 12:07
    شناسه : 202957
    0

    همانطور که گفته شد بلاک چین به عنوان فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) شناخته می‌شود. این دفتر کل توزیع شده، تاریخچه هر دارایی دیجیتال را با استفاده از تمرکززدایی و رمزنگاری، غیرقابل تغییر و شفاف می‌کند.

    پ
    پ

    اگر به حوزه تکنولوژی و علم روز علاقه دارید حتما از ترندهای روز دنیا یعنی متاورس، ارزهای دیجیتال، بلاکچین و …. خبر دارید و می خواهید ببینید از چه راهی می تون به صورت رایگان آنها را آموزش دید. اگر می خواهید بدانید که راه های آموزش رایگان بلاکچین چیست، جای درستی آمده اید. ما در این مقاله ابتدا به بررسی این موضوع می پردازیم که بلاکچین چیست و پس از آن راه های آموزش رایگان را به شما معرفی میکنیم.

    بلاکچین چیست؟

    همانطور که گفته شد بلاک چین به عنوان فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) شناخته می‌شود. این دفتر کل توزیع شده، تاریخچه هر دارایی دیجیتال را با استفاده از تمرکززدایی و رمزنگاری، غیرقابل تغییر و شفاف می‌کند.

    برای درک بهتر اینکه بلاکچین چیست به این مثال ساده توجه کنید. یک تشبیه ساده برای درک فناوری بلاک چین، Google Doc است. وقتی سندی ایجاد می‌کنیم و آن را با گروهی از افراد به اشتراک می‌گذاریم، سند به جای کپی یا انتقال، توزیع می‌شود. این یک زنجیره توزیع غیرمتمرکز ایجاد می‌کند که به همه امکان دسترسی همزمان به سند را می‌دهد. هیچ کس در انتظار تغییرات از سمت دیگری قفل نمی‌شود.

     یعنی اگر دوست شما در حال ویرایش فایل است و شما همزمان می‌خواهید در فایل تغییرات ایجاد کنید، نیاز نیست منتظر بمانید. بنابراین تمام تغییرات سند در زمان واقعی آن ضبط می‌شود و زمان تغییرات را کاملاً شفاف می‌کند.

    البته، بلاک چین از Google Doc پیچیده‌تر است، اما این یک تشبیه مناسب است زیرا سه ایده مهم این فناوری را نشان می‌دهد: یعنی توزیع‌پذیری، شفافیت و امکان ایجاد تغییرات هم زمان.

    بلاک چین پایگاه داده‌ای است که بلوک‌های رمزگذاری شده از داده‌ها را ذخیره می‌کند و سپس آن‌ها را به هم متصل می‌کند تا منبعی برای داده‌ها تشکیل شود.

    images 1659341422 - از چه راه هایی می توان رایگان آموزش بلاکچین دید - آموزش بلاکچین

    بهترین دوره های آموزش رایگان بلاکچین

    بلاکچین یکی از فناوری‌هایی است که در حال حاضر درباره آن صحبت می‌شود و بعد از اختراع اینترنت به عنوان چیز بزرگ بعدی در نظر گرفته می‌شود. زیرا راهی برای دستیابی به اعتماد دیجیتال در اینترنت ارائه می‌دهد.

    در این مقاله قصد داریم بهترین دوره رایگان برای یادگیری توسعه بلاک چین را از با شما به اشتراک بگذاریم.

    این دوره‌های رایگان برای شروع کار شما با بلاک چین عالی هستند و از سایت‌هایی مانند Udemy، Pluralsight، Coursera و ۱۰۱Blockchains، یکی از پلت‌فرم‌های تخصصی یادگیری بلاک چین، هستند.

    اگرچه که ارزهای دیجیتال نقش بسیار زیادی در محبوب شدن بلاک چین دارد و من مدت زیادی است که بیت کوین را می شناسم اما هرگز روی آن سرمایه گذاری نکرده ام و همین امر در مورد بلاک چین نیز صدق می کند.

    با وجود اینکه در مورد آن می دانستم، هرگز فکر نکردم توسعه بلاک چین را یاد بگیرم و در مورد آن آموزش بنویسم، تا زمانی که متوجه شدم ممکن است زمان یادگیری بلاک چین باشد.

    Javin Paul

    تاکید زیادی بر توسعه بلاک چین وجود دارد زیرا شرکت هایی از امور مالی، املاک و مستغلات، مراقبت های بهداشتی و سایر بخش ها بسیار مشتاق هستند تا در مورد بلاک چین ها بیاموزند و آنها را بپذیرند.

    سرمایه‌گذاران خطرپذیر در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌های زیادی را به سمت تامین مالی شرکت‌های مبتنی بر بلاک چین سوق می‌دهند. همه این ها به این معنی است که امسال بهترین زمان برای یادگیری بلاکچین است.

    در ادامه قصد داریم ۵ دوره آموزش رایگان بلاکچین را به شما معرفی کنیم که به شما اصول اولیه بلاک چین، نحوه کارکرد آن و اینکه چقدر می تواند مخرب باشد را به شما آموزش دهد. اگر می خواهید یک توسعه دهنده بلاک چین شوید، این دوره ها به شما کمک می کند تا سریع کار خود را شروع کنید.

    3 - از چه راه هایی می توان رایگان آموزش بلاکچین دید - آموزش بلاکچین

    ۱- آموزش رایگان بلاکچین با نظریه بلاک چین ۱۰۱ (Blockchain Theory 101)

    این یک دوره مقدماتی عالی در مورد آموزش رایگان بلاک چین است و هر کسی که می خواهد در مورد فناوری بلاک چین بیاموزد می تواند به صورت رایگان در این دوره شرکت کند.

    در این دوره آموزشی، با فناوری بلاک چین (شامل استخراج، الگوریتم های اجماع، اموال هوشمند و قراردادهای هوشمند) آشنا خواهید شد.

    مربی، ملانی سوان همچنین نویسنده کتاب منتشر شده Blockchain: Blueprint for a New Economy  است که به این معنی است که او دانش خوبی از بلاک چین دارد.

    وضعیت فعلی فناوری بلاک چین، کاربردهای بالقوه در خدمات مالی، لجستیک، مراقبت های بهداشتی، انرژی و اینترنت اشیا و مراحل بعدی در مورد استقرار آن در سازمان شما است.

    ۲-  آموزش رایگان بلاکچین با اصول بلاک چین سازمانی (Enterprise Blockchain Fundamentals)

    این یک دوره رایگان دیگر برای یادگیری بلاک چین از دیدگاه تجاری و استفاده در دنیای واقعی است. در این دوره آموزش رایگان بلاکچین، در مورد بلاک چین سازمانی، خواهید آموخت که چگونه بلاک چین می تواند بر تجارت تاثیر بگذارد. چندین مثال واقعی در این آموزش رایگان بلاکچین از مصاحبه ها و تحقیقات در میان شاغلین شرکتی نیز وجود دارد.

    این دوره رایگان بلاک چین ساختار خوبی دارد و برای یک درس در روز  در ۵ روز متوالی و هر روز ۱۵ دقیقه تدوین شده است.  دوره های https://101blockchains.com/ نیز مورد تایید شرکت‌هایی مانند IBM، Capgemini، Cisco، Cognizant  و Wipro است.

    اگر می خواهید به انقلاب بلاک چین بپیوندید و دانش ارزشمندی به دست آورید که به شما در پیشرفت شغلی کمک کند، این دوره می تواند اولین قدم مهم شما باشد و باید بدون هیچ تردیدی به آن بپیوندید. به هر حال یک آموزش رایگان بلاکچین است، بنابراین چیزی برای از دست دادن ندارید، اما یک مهارت مورد نیاز برای رشد حرفه خود را یاد خواهید گرفت.

    اگر به دنبال یک گواهینامه محبوب بلاک چین برای شروع حرفه خود در فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) هستید، ما به شدت گواهینامه حرفه ای بلاک چین (CEBP) توسط ۱۰۱ بلاک چین را به شما توصیه می کنیم .

    این گواهینامه مورد اعتماد برای سازمان هایی مانند IBM، Capgemini، Cisco، Cognizant و Wipro است. کمی گران است و حدود ۳۵۷ دلار قیمت دارد اما ارزشش را دارد و با توجه به شرایط فعلی جهانی، تخفیف نیز ارائه می دهد. شما می‌توانید از کد BCHAIN30  برای دریافت ۳۰  درصد تخفیف استفاده کنید.

    ۳- آموزش رایگان بلاکچین با مبانی بلاک چین (Blockchain Fundamentals)

    این یک دوره آموزشی عالی برای یادگیری مبانی بلاک چین و توسعه قراردادهای هوشمند از سایت Pluralsight است.

    در این دوره ابتدا بلاک چین اتریوم، توسعه قراردادهای هوشمند و نحوه ایجاد بلاک چین های خصوصی را خواهید آموخت.

    این دوره همچنین بسیار کاربردی است زیرا شما یاد خواهید گرفت که چگونه محیط توسعه و همه پیش نیازهای آن را نصب و تنظیم کنید.  این کار یادگیری و پیگیری دوره را نیز آسان می کند.

    پس از یادگیری اصول اولیه، یک نمونه برنامه کاملا کاربردی ایجاد خواهید کرد که با استفاده از فناوری بلاک چین، یک مسیر چرخه عمر محصول ایمن و قابل اعتماد را برای دسته‌های غذا تضمین می کند.

    با اتمام این دوره، باید بتوانید قراردادهای بلاک چین و برنامه های کاربردی توزیع شده خود را با یک محیط توسعه کاربردی ایجاد کنید که شما را برای سال های آینده سازنده می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.