جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 3ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری
    11 مرداد 1401 - 19:23
    شناسه : 203005
    0

    در این مقاله قصد داریم به بررسی سه ارز ارزان در بازار ارزهای دیجیتال با قابلیت سرمایه گذاری و چشم انداز بلند مدت و با سودهی در آینده نه چندان دور بپردازیم.

    پ
    پ

    word image 203005 1 - 3ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری -

    در این مقاله قصد داریم به بررسی سه ارز ارزان در بازار ارزهای دیجیتال با قابلیت سرمایه گذاری و چشم انداز بلند مدت و با سودهی در آینده نه چندان دور بپردازیم. در ابتدا باید به شما زوم ارزی های عزیز بگم که ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم بسیار ارز های خوبی برای سرمایه گذاری هستند، اما چون در مقاله می خواهیم 3 ارز دیجیتال ارزان قیمت را برای شما شرح دهیم به همین دلیل این دو ارز را نام نبردیم و شما اگر می خواهید اطلاعات مفیدی را درباره این دو ارز بدانید حتما مقاله بیت کوین چیست؟ و اتریوم چیست را در سایت زوم ارز مطالعه نمایید. در ادامه به شرح مختصری از ارزها و آینده هریک خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

    ارز دیجیتال استلارXLM

    word image 203005 2 - 3ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری -

    ارز دیجیتال استلار در اوایل سال 2014 توسط جد مک کالب وبا همکاری جویس کیم با ایجاد یک هارد فورک از پروژه ریپل ساخته شد.

    این ارز دیجیتال با نام اختصاری XLM در دنیای رمز ارز ها شناخته می شود. رمز استلار در واقع یک پروژه غیر متمرکز و منبع باز می باشد. هدف اصلی این ارز انجام تراکنش های سریع ما بین هر جفت ارز دیجیتال است. این پروژه در سال 2014 با 100 میلیارد واحد از ارز دیجیتال خود فعالیت خود را آغاز کرد. با توجه به تغییراتی که بر روی شبکه استلار صورت گرفت نام این ارز از استلار به لومن تغییر یافت.

    استلار از مجموعه از سرور های غیرمتمرکز در نقاط مختلف تشکیل تشکیل شده است، دفتر کل توزیع شده ای را ایجاد و پشتیبانی می کند. دفتر کل توزیع شده تمامی تراکنش ها را در خود ثبت و نگهداری می کند و در عین حال یک کپی از تمام تراکنش ها انجام شده در دفتر کل توزیع شده جهانی ثبت خواهد شد. در واقع هر کاربر یک سرور در شبکه استلار برشمرده می شود، هرچه تعداد سرورها بیشتر باشد، قدرت این شبکه نیزافزایش می یابد.

    شبکه استلار یک بستر بلاکچینی، که تمرکز این شبکه بر امور مالی و تسریع بخشیدن به نقل و انتقالات مالی می باشد. شبکه استار بسیار مشابه ترون اتریوم و ایاس می باشد. همانطور که اشاره کردیم کاربرانش یک سرور در شبکه استلار به شمار می روند و به توسعه دهندگان خود اجازه می دهد تا توکن های خود را ایجاد کنند. تمر کز اصلی این شبکه بیشتر بر روی پرداخت ها و نقل و انتقالات همتا به همتا(P2P) می باشد.

    وضعیت فعلی قیمت ارز استلار در بازار

    در حال حاضر استلار در جایگاه 27 در CoinMarketCap قرار دارد. قیمت این رمز ارز درزمان ویرایش این مقاله 0.119 دلارمی باشد. این رمز ارز در طی 7 روز گذشته با پشت سرگذاشتن سیر نزولی خود در0.1027 درپایین ترین سطح اکنون درپی طی کردن خط روند سطح صعودی به 0.119 دلار رسیده است.

    این ارز در حال حاضر جزء یکی از سه ارز ارزان برای سرمایه گذاری مطرح می باشد. شما می توانید با پیگیری تحلیل های روزانه از منابع موثق وهمچنین از طریق CoinMarketCap نرخ قیمت و روند بازار این رمز ارز را می توانید مشاهده نمایید.

    ارز کاردانوADA

    word image 203005 3 - 3ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری -

    ارز دیجیتال کاردانو توسط شخصی به نام چالزهوسکینوس ساخته شد ودر سال 2017 در تمام صرافی های مختلف لیست شد. درواقع کاردانو یک پلتفرم اثبات سهام می باشد . پلتفرم اصلی این رمز ارز به توسعه دهندگان و طراحان اجازه نوشتن قرار دادهای هوشمند را می دهد، بهتر بگوییم این ارز دارای پلتفرم منبع باز می باشد. در واقع هدف اصلی این پروژه ایجاد قراردادهای هوشمند و راه اندازی برنامه های غیر متمرکز می باشد.

    ارز کاردانو در واقع یکی از رقیبان اصلی رمز ارز اتریوم محسوب می شود. زیرا بسیاری از فعالان در حوزه ی رمز ارز کاردانو را به عنوان یکی از پیشگامان در نسل سوم بلاکچین معرفی می کنند و اعتقاد دارند، ارز کاردانو از سرعت انتقال و کارمزد تراکنش این شبکه بسیار سریعتر و ارزان تر از بلاکچین اتریوم می باشد. لذا هیچ شخصی نمی تواند برنامه های غیر متمرکز در بستر این شبکه را با خلل و آسیبی مواجه کند.

    ارز کاردانو برای تایید تراکنش های دیجیتالی خود از الگوریتم Proof Of Stake یا الگوریتم اثبات سهام استفاده می نماید. برای درک بهتر این مطلب بهتر است بگوییم اثبات سهام یعنی این ارز برای تایید تراکنش های دیگر نیازی به قدرت محاسباتی ندارد، کاربران با توجه به میزان سرمایه ای که در اختیار شبکه کاردانو قرار می دهند می توانند در تایید تراکنش ها مشارکت داشته باشند.

    وضعیت قیمت فعلی ارز کاردانو در بازار

    در حال حاضر ارز دیجیتال کاردانو در رتبه 8 لیست سایت CoinMarketCap قرار دارد. قیمت این رمز ارز در زمان ویرایش این مقاله 0.5254 دلار می باشد. این ارز در طی هفت روز گذشته سیر نزولی 0.4525 را تجربه کرد و بعد از گذشت دو روز دوباره روند صعودی خود را در پی گرفته است.

    این ارز در حال حاضر یکی از سه ارز ارزان برای سرمایه گذاری به شمار می رود. شما می توانید با پیگیری تحلیل های روزانه از منابع موثق و همچنین سایت CoinMarketCap نرخ قیمت و میزان مبادلات در روز را مشاهده نمایید، تا با کسب اطلاعات در این زمینه سرمایه گذاری در این رمز ارز را آغاز نمایید.

    ارز ماناMANA

    word image 203005 4 - 3ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری -

    اخیرا به علت روی کار آمدن بازی های متاورسی در جهت افزایش توکن و کسب در آمد در این حوزه این ارز بسیار به گوشتان خورده است. پروژه دسنترالند نیز به عنوان یک بازی در دنیای مجازی و در حیطه ارزهای دیجیتال ایجاد و عرضه شد. در این نوع بازی ها کاربران قطعه زمینی را با ارزهای دیجیتالی خود خریداری می کنند و با خرج کردن ارزهای خود به ساخت و ساز و توسعه زمین خود می پردازند. کاربران می توانند پس از مدتی زمین خود را بفروشند و از این محل درآمد زایی داشته باشند.

    ارز مانا نیز به عنوان یکی از توکن های بومی دسنترالند به شمار می رود. این رمز ارز در سال 2017 و برپایه استاندارد ERC – 20 توسط بلاکچین اتریوم طراحی و عرضه شد.

    همانطور که اشاره کردیم این رمز ارز به عنوان یکی از توکن های بازی دسنترالند محسوب می شود وکاربران برای خرید زمین و همچنین توسعه و انجام عملیات های عمرانی از جمله ساخت و ساز می توانند، این ارز را از صرافی های معتبر خریداری و در این بازی خرج نمایند.

    وضعیت قیمت فعلی ارزمانا در بازار

    در حال حاضر رمز ارز در رتبه 35 لیست CoinMarketCap قرار دارد و قیمت این ارز در حال ویرایش این مقاله تقریبا یک دلار می باشد.

    این ارز طی هفت روز گذشته پس ازپشت سر گذراندن افت قیمت در محدوده 0.8486 اکنون در محدوده یک دلاری قرار دارد.

    ارز مانا در حال حاضر یکی از ارزان ترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری به شمار می رود. کاربران علاقه مند به این رمز ارز می توانند، از طریق تحلیل های وب سایت های معتبر و سایت CoinMarketCap قیمت لحظه ای و میزان مبادلات در روز را مشاهده نمایید، تا با کسب اطلاعات در این زمینه سرمایه گذاری را دراین رمز ارز اغاز نمایید.

    در این مقاله سعی داشتیم تا سه نوع رمز ارز ارزان برای سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم. بهتر است بدانید همیشه رمز ارزهای موجود در بالای لیست همچون بیت کوین و اتریوم تاثیر به سزایی بر روی افت و یا بالا رفتن قیمت ارزهای دیگر دارند. با افزایش حجم معاملات و تراکنش ها در بیت کوین و اتریوم ما به صورت کلی شاهد رشد نزولی بازارو همچنین بالعکس خواهیم بود. همانطور که می دانید تمرکز اصلی بیشتر تحلیل گران بر روی دو ارز مطرح بیت کوین و اتریوم می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی بیت کوین و اتریوم بپردازیم.

    از زمان ظهور بیت کوین تا اکنون این رمز ارز در رتبه نخست رمز رهای دیجیتالی قرار دارد. با توجه به افزایش و افت قیمت این روزها ارز بیت کوین همچنان پرچم دار رمز ارزها به شمار می ورد. ارز بیت کوین در سال 2008 توسط شخص و یا گروهی به نام ساتوشی ناکاماتو ساخته شد. با ایجاد اولین رمز ارز دیجیتالی رمز ارزهای دیگری همچون و اتریوم در بستر بلاکچین در سال 2013پا به عرصه ظهور گذاشتند. اتریوم نیز از زمان ظهور تا کنون به عنوان دومین رمز ارز دیجیتال شناخته شده است. همانطور که اشاره کردیم این دو رمز رز تاثیر به سزایی در بازار ارزهای دیجیتال دارند با افزایش نرخ معاملات و قیمت این دو ارز پایه تمامی رمز ارزها تحت تاثیر قرار می گیرند.

    این مقاله توسط تیم زوم ارز تهیه شده است، و از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید، از شما تشکر می کنیم.

    سخن آخر درباره 3 ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

    دراین مقاله سه ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری را به شما معرفی کردیم. همچنین اشاره ای به دو رمز ارز بیت کوین و اتریوم و میزان تاثیر گذاری آنها برکاهش و یا افزایش قیمت دیگررمز ارز ها داشتیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتردرباره ی این سه ارز معرفی شده به مقالات مرتبط این رمز ارزها به سایت زوم ارز مراجعه نماید. تیم زوم ارز سعی دارد، تا شما کاربران گرامی را با دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا کند.

    منبع: https://www.zoomarz.com/

    دوست دارم تو این قسمت مقالات خوب مربوط به متاورس که در سایت زوم ارز منتشر شده را به شما دوستان معرفی کنم؟

    1. متاورس چیست؟
    2. آموزش خرید زمین در متاورس
    3. چگونه وارد متاورس شویم؟ | آموزش ورود به متاورس
    4. بهترین ارزهای متاورسی برای سرمایه گذاری
    5. بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد کدامند؟
    6. کسب درآمد از متاورس بدون سرمایه
    7. نحوه ثبت نام و ساخت آواتار در متاورس
    8. عینک متاورس چیست؟ و انواع عینک متاورس
    9. چگونه برای زندگی در متاورس آماده شویم؟
    10. بهترین مشاوره خرید زمین در متاورس
    11. آموزش ساخت زمین در متاورس
    12. قیمت زمین در متاورس
    13. ثبت نام در متاورس چگونه است؟
    14. مزایده زمین در متاورس و طریقه شرکت در پلتفرم ها

     

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “3ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری”
    1. از شما بابت تهیه این مقاله سپاس گذارم. مطالب خوبی را ارائه دادید.

      پاسخ
    2. سلام مطالب بسیار عالی بود ممنون از گروه زوم ارز

      پاسخ
    3. در مقالات بعدی لطفا در باره اینکه چگونه در ایران NFT بخریم توضیح دهید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.