پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بند اپل واچ، محصول پر فروش شرکت اپل
    12 مرداد 1401 - 15:44
    شناسه : 203061
    0

    هر بند اپل واچ برای هر ساعت اپل با اندازه یک قاب مناسب است، اما همه بندها به طور جداگانه در دسترس نیستند و برخی فقط در یک اندازه به فروش می رسند.

    پ
    پ

    C:\Users\iman imani nia\Desktop\12101-5700-Screenshot-2015-03-11-015949-xl.jpg

    شرکت اپل همیشه برای به دست اوردن سود بیشتر راهکارهای مختلفی را در نظر می گیرد. به طور مثال می تواند به حذف شارژر در تلفن های همراه اشاره کرد. شرکت اپل در رابطه به ساعت های هوشمند نیز دست به ابتکار جالبی زد و با ارائه بند های اپل واچ منبع درامد جدیدی برای خود ساخته است.

    پس از تصمیم گیری در مورد اندازه و جنس بدنه، انتخاب بند مهمترین بخش خرید اپل واچ جدید است. اپل از ترکیب قاب و نوار برای طبقه بندی قیمت پوشیدنی استفاده می کند بنابراین در این مقاله به نقل از سایت کاور گاردین نگاهی به گزینه های موجود انداختیم.

    هر بند اپل واچ برای هر ساعت اپل با اندازه یک قاب مناسب است، اما همه بندها به طور جداگانه در دسترس نیستند و برخی فقط در یک اندازه به فروش می رسند.

    • نوارهای ورزشی با سخت افزار طلایی فقط با مدل های Edition همراه هستند و نمی توان آنها را جداگانه خریداری کرد.
    • همین امر در مورد سگک کلاسیک با سخت افزار طلایی نیز صدق می کند. دستبند پیوند مشکی فضایی به صورت جداگانه فروخته نمی شود و فقط با ساعت استیل ضد زنگ مشکی فضایی موجود است.
    • حلقه چرمی فقط با قاب های 42 میلی متری سازگار است.
    • سگک مدرن فقط با قاب های 38 میلی متری سازگار است.
    • سگک‌های مدرن خاکستری رز و قرمز روشن با سخت‌افزار طلایی فقط موجود هستند.
    • اگر یک ساعت تیره می‌خواهید، باید یک ساعت اسپرت خاکستری فضایی یا ساعت فولادی ضد زنگ مشکی فضایی بخرید.

    برای اندازه بند، اپل یک راهنمای مفید ارائه کرده است.

    C:\Users\iman imani nia\Desktop\12101-5699-Screenshot-2015-03-11-014428-xl.jpg

    اپل شش نوع بند برای ساعت ارائه می دهد: بند اسپرت، حلقه چرمی، سگک کلاسیک، حلقه میلانی، سگک مدرن و دستبند پیوندی.

    برای خرید بند اپل واچ در طرح ها و رنگ های متنوع می توانید به فروشگاه اینترنتی کاورگاردین مراجعه کنید.

    C:\Users\iman imani nia\Downloads\5883E2A9-DED6-4C02-9847-920CE06F8F26.jpeg

    بند ورزشی از فلورالاستومر (لاستیک) ساخته شده است و می تواند در رنگ های مشکی، سفید، صورتی، آبی یا سبز باشد. یک گیره فلزی کوچک از سوراخی عبور می‌کند تا به عنوان گیره عمل کند – برای اکثر نوارها، گیره نقره‌ای است، اما نوار مشکی با گیره نقره‌ای یا خاکستری فضایی موجود است.

    همه بندهای ورزشی در دو نسخه 38 میلی متری و 42 میلی متری موجود هستند و می توان آنها را به صورت جداگانه خریداری کرد. قابل ذکر است، خرید یک بند ورزشی در واقع دو بند را به همراه خواهد داشت – یک بند کوچک-متوسط ​​و یک بند متوسط-بزرگ، که طول آنها بسته به اندازه کیس متفاوت است.

    یک استثنا در قاعده بند اسپرت وجود دارد: مدل‌های Edition را می‌توان با نوارهای ورزشی مشکی یا سفید که با گیره‌های طلایی همرنگ عرضه می‌شوند، خریداری کرد و این نوارها را نمی‌توان جداگانه خریداری کرد.

    حلقه چرمی از چرم ایتالیایی ساخته شده است و از یک سیستم گیره تاشو منحصر به فرد با آهنرباهای تعبیه شده در پیوندها استفاده می کند. کل بند – از جمله بندها – از چرم ساخته شده است، به استثنای یک حلقه فلزی در اطراف شکاف که در آن نوار روی خودش جمع می شود.

    می توان آن را با چرم سنگی، قهوه ای روشن، مشکی یا آبی روشن در هر دو رنگ متوسط ​​(برای مچ هایی با اندازه 150 تا 185 میلی متر) یا بزرگ (برای مچ هایی با اندازه 180 تا 210 میلی متر) خریداری کرد.

    متأسفانه بند چرمی برای قاب های 38 میلی متری وجود ندارد. خریدارانی که امیدوارند ساعت‌های اسپرت مدل پایه را با بند حلقه‌ای چرمی بپوشانند، مجبور خواهند شد به سراغ قاب 42 میلی‌متری بروند.

    سگک کلاسیک در چرم مشکی با سخت افزار فولاد ضد زنگ برای هر دو قاب 38 میلی متری و 42 میلی متری موجود است. مدل 38 میلی‌متری برای مچ‌هایی بین 125 تا 200 میلی‌متر و مدل 42 میلی‌متری برای مچ‌هایی بین 145 تا 215 میلی‌متر مناسب است.

    همانند بند ورزشی، ساعت‌های Edition با سگک‌های کلاسیک هم‌رنگ عرضه می‌شوند که نمی‌توان آنها را جداگانه خریداری کرد. نسخه همچنین یک سگک کلاسیک آبی نیمه شب منحصر به فرد با سخت افزار طلایی دارد.

    حلقه milanese  به طور کامل از مش بافته شده از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و دارای یک بسته مغناطیسی تاشو است که بسیار شبیه حلقه چرمی است. این مدل برای هر دو قاب 38 و 42 میلی‌متری، با مچ‌های مدل 38 میلی‌متری بین 130 تا 180 میلی‌متر و مدل 42 میلی‌متری برای مچ‌هایی بین 150 تا 200 میلی‌متر در دسترس است.

    سگک مدرن از یک گیره قفل مغناطیسی از جنس استیل استفاده می کند و می توان آن را با چرم صورتی ملایم، قهوه ای، مشکی یا آبی نیمه شب در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ خریداری کرد. مچ‌های کوچک مناسب بین 135 تا 150 میلی‌متر، به 145 تا 165 میلی‌متر برای بند متوسط ​​و 160 میلی‌متر تا 180 میلی‌متر برای بند بزرگ درجه‌بندی می‌شوند.

    باز هم، نسخه با سگک مدرن رفتار ویژه ای دارد. گزینه‌های رنگ‌های رز خاکستری و قرمز روشن در انحصار نسخه هستند و هر کدام دارای سخت‌افزار طلایی با رنگ هستند – اینها در واقع گران‌ترین مدل‌های مجموعه Apple Watch Edition هستند.

    در نهایت، دستبند پیوند به طور کامل از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای یک گیره  و دو دکمه است. این مدل برای هر دو اندازه در دسترس است، با نسخه کوچکتر 38 میلی متری مناسب برای مچ دست بین 135 تا 195 میلی متر، در مقایسه با محدوده 140 تا 205 میلی متری برای برادر بزرگترش.

    در مورد دستبند پیوندی، ساعت استیل ضد زنگ خیره کننده یک راه اندازی ویژه است. یک دستبند فضایی مشکی فضایی با روکش الماس با ساعت استیل مشکی فضایی جفت شده است و برای خرید جداگانه در دسترس نیست.

    منبع : فروشگاه کاورگاردین ( مرجع خرید بندهای اپل واچ اصل )

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.