چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روش صادرات زعفران به عمان + قیمت زعفران در ترکیه
    13 مرداد 1401 - 3:49
    شناسه : 203097
    0

    روش صادرات زعفران به عمان می تواند به صورت انواع مختلف از نمونه های سرگل و نگین باشد که می توانیم با کیفیت و قیمت مناسب وارد این بازار مطلوب شویم.

    پ
    پ

    نتیجه تصویری برای زعفران

    در واقع بهترین روش برای صادرات زعفران به عمان را می توان استفاده از مسیر های دریایی دانست و ما باید بتوانیم بهترین زعفران از نظر طعم، رنگ کیفیت، بسته بندی مناسب و استانداردهای لازم، ارائه دهیم تا بتوانیم بازار های جهانی خود را حفظ کنیم، یکی از این بازارهای هدف و مطلوب و می تواند کشو ر عمان باشد که در صادرات زعفران به عمان نمونه سرگل و نگین را که از نظر ظاهر برای مشتریان بسیار جذب کننده است که از لحاظ قرمزی ظاهر بسیار چشم نواز دارد و بسیار می تواند مشتری پسند باشد که هزینه ی صادرات زعفران به کشور های مختلف مولفه های گوناگونی بستگی دارد برخی از هزینه ها به مجوز هایی که باید بار به هنگام تحویل به گمرک به همراه داشته باشد مانند گواهی بهداشت و استاندارد بین المللی مربوط می شود که به حجم بار و مقصد ارسالی بستگی ندارد که برخی هزینه ها هستند که تابع عواملی همچون مسافت ایران تا کشور مقصد و حجم بار می باشند مهم ترین این هزینه ها به مقوله ی حمل بار مربوط می شود، اگر حجم کم باشد از طریق پست هوایی ارسال انجام می شود و در مواردی که مقدار بار زیاد است از شرکت بازرگانی انجام می گیرد. کشور عمان نیز مانند سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، کشوری ثروتمند است که اقتصاد پویایی دارد و سرمایه گذاری در بازار این کشور می تواند برای خیلی از شرکت ها برگ برنده تلقی شود.

    قیمت زعفران در ترکیه در سال 1401

    قیمت زعفران در ترکیه با توجه به بسته بندی های و برند هایی که از ایران وارد می کنند ، متغیر است همچنین قیمت فروش عمده و خرده با هم تفاوت هایی دارد بی شک زعفران یکی از ادویه گران قیمت در همه کشور های دنیا است. کشور ترکیه یکی از متقاضیان زعفران ایران می باشد که با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای زعفران ایرانی است که جزو خریداران و درخواست کنندگان همیشگی زعفران می باشد همچنین نزدیکی این دو کشور به هم و اینکه ویزایی برای رفتن به کشور ترکیه نیاز نیست ، بیشتر مردم هنگام مسافرت به ترکیه همراه خود مقداری زعفران برای فروش می برند

    قیمت زعفران در ترکیه در سال 99

    صادرات زعفران به ترکیه جزو پر سود ترین صادرات برای کشور محسوب می شود زیرا قیمت زعفران در ترکیه بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل نحوه صادرات و مراحل انجام کار های گمرکی و همچنین مراحل بارگیری و کسب مجوز های لازم و همچنین میزان قابل قبول محصولات مربوط به زعفران همچون تخمه ریزه زعفرانی برای صادرات از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول می باشد حدود نود درصد زعفران دنیا را ایران تولید می کند و به همین علت ایران صادر کننده اول زعفران در جهان می باشد در اینجا شما را با نحوه صادرات به ترکیه آشنا خواهیم کرد یکی از راحت ترین و کم خرج ترین نوع صادرات زعفران به ترکیه صادرات چمدانی می باشد ، زیرا نیاز به کسب کارت بازرگانی و مجوز ها و روال های قانونی و گمرکی ندارد و به راحتی می توانید ، در داخل چمدان و به میزان معین زعفران به کشور ترکیه ببرید و در آنجا به فروش برسانید همچنین در این روش نیاز به ارائه ارز های صادراتی در سامانه نیما نمی باشد به همین علت برای جلوگیری از این مراحل برخی ترجیح می دهند ، به صورت چمدانی صادرات خود را انجام دهند میزان و مقدار حمل زعفران از ایران به ترکیه در روش چمدانی چه میزان می باشد ؟ در این روش طبق قوانین فقط تا یک حد معین می توانید ، با چمدان همراه خود زعفران به کشور ترکیه ببرید بر اساس ماده ۱۳۶ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی هر گذرنامه می تواند ، ۱۰۰ گرم زعفران با خود حمل کنند. البته این موضوع نیازمند ، گذرنامه مستقل برای هر فرد است و افرادی که جزو زیر مجموعه پاسپورت شخص دیگر می باشند ، از این امر مستثنی هستند. یک تبصره دیگر اینکه مسافران عتبات عالیات و مکان های زیارتی حق حمل و خروج زعفران از کشور به کشور های زیارتی را ندارند. اگر قدرت و زمینه مورد نیاز صادرات زعفران به ترکیه را دارید ، با صادرات این محصول می توانید ، درآمد خیلی بالایی داشته باشید.

    نحوه ی صادرات زعفران و بهترین روش تجارت زعفران

    نحوه ی صادرات زعفران به سایر کشورها چگونه انجام می گیرد؟ و بهترین روش برای صادرات زعفران و هر کالایی که برای صادرات داریم چیست؟ یکی از بهترین و اقتصادی ترین محصولات صادراتی ایران، زعفران است.

    صادرات زعفران نیازمند به فراهم بودن شرایط خاصی می باشد.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2018/08/238445.jpg

    خرید و بسته بندی در امر صادرات زعفران بسیار با اهمیت می باشد زیرا دریافت گواهی استاندارد دریافت گواهی بهداشت دامی نباتات ارائه کارت بازرگانی از ابتدای سال ۹۶ صادرات زعفران به صورت فله ممنوع شده و این فرصت خوبی برای ورود به تجارت این کالا است زعفران یکی از مرغوبترین و با ارزشترین محصولات ایران می باشد که در سراسر دنیا شناخته شده است زعفران به طلای سرخ نیز معروف است و در بسیاری از استانهای کشور علی الخصوص شهرهای شرقی کشور تولید می شود و بخش اعظمی از این تولیدات به خارج از کشور صادر می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.