چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طبع سالاد کلم سفید + کلم سفید به انگلیسی
    13 مرداد 1401 - 0:41
    شناسه : 203099
    1

    از انواع سالاد های مجلسی پرطرفدار، می توان سالاد کلم سفید را نام برد. این سالاد نسبتا شبیه به سالاد اندونزی است و می توان آن را جایگزین خوبی برای انواع سالاد های تکراری از جمله سالاد کاهو یا سالاد شیرازی قرار داد.

    پ
    پ

    از انواع سالاد های مجلسی پرطرفدار، می توان سالاد کلم سفید را نام برد. این سالاد نسبتا شبیه به سالاد اندونزی است و می توان آن را جایگزین خوبی برای انواع سالاد های تکراری از جمله سالاد کاهو یا سالاد شیرازی قرار داد.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2022/05/2-34.jpg

    تاثیر کلم سفید بر بسیاری از بیماری ها نشان دهنده خواص مثبت این محصول بر روی انواع بیماری ها و ناراحتی های گوارشی است.

    سالاد کلم سفید و هویج ذرت

    یکی از خوش طعم ترین سالاد ها، سالاد کلم سفید وهویج و ذرت است که شما با توجه به سلیقه ی خوراکی خود می توانید سس یا مواد اولیه آن را کم یا زیاد کنیم تا در نهایت سالادی باب میل خودتان تهیه و از میل کردنش لذت ببرید.

    در هر منطقه با توجه به ذائقه ی افراد چاشنی های مورد استفاده در مواد غذایی متفاوت است، حال ما می خواهیم شما را با چاشنی سالاد کلم سفید و هویچ و ذرت اشنا کنیم که شما با توجه به ذائقه ی خود و اعضای خانواده می توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید.

    چاشنی اصلی این سالاد شامل سس مایونز، ماست غلیط، شکر، آب لیمو ترش، نمک و فلفل سیاه می باشد. همانطور که ذکر کردیم شما می توانید مقدار تمامی مواد لازم برای تهیه ی این سالاد را با توجه به میل خود تغیر دهید.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2022/05/Capture-97-1030x715.jpg

    شما می توانید چندین نوع سالاد مختلف با کلم سفید تهیه کنید و از طعم های متفاوتش لذت ببرید که ما چند نوع آن را به صورت کلی برایتان بازگو میکنیم.

    سالاد کلم سفید با خیار و گوجه

    سالاد کلم سفید با ژامبن و مرغ

    سالاد کلم سفید با کشمش محلی و شوید

    طبع کلم سفید سرد است یا گرم

    سبزیجات انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها در زندگی روزمره برای تهیه ی غذا استفاده می شوند که نمونه هایی از آنها کلم ها هستند و انواع مختلفی دارند. برای اینکه بدانیم، طبع کلم سفید سرد است یا گرم بهتر است بیشتر با این ماده غذایی ارزشمند آشنا شویم.

    کلم سفید، گرد و برگهای لایه لایه دارد. برگهای داخل تر نسبت به بیرونی ها نرم تر و همچنین روشن تر هستند. کلم ها در سه رنگ سبز و زرد و قرمز موجود می باشند و طبع آنها معمولا گرم و خشک هستند که برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است. کلم سرشار از انواع ویتامین است از مهمترین آنها می توان ویتامین های، آ، ای، کا، ویتامین ب 6 و همچنین مواد معدنی مانند: کلسیم، پتاسیم، آهن، و همینطور منگنز را دارا می باشد.

    در واقع کلم هم سبزی ارزان قیمت است و هم اینکه فواید زیادی دارد و در اکثر خانه ها می توان از این منبع غذایی استفاده کرد. برای اینکه بیشتر با کلم و خواص آن آشنا شوید تعدای از آنها را برای شما مطرح خواهیم کرد.

    خوردن کلم به دلیل فیبر زیادی که دارد باعث هضم بهتر غذا شده و از یبوست جلوگیری می کند و همینطور به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.

    کسانی که تمایل دارند وزن کمتری داشته باشند پیشنهاد می شود که روزانه در رژیم غذاییشان از کلم استفاده کنند به این خاطر که چربی کلم صفر است و سرشار از مواد مغذی است و همینطور فیبر بالایی دارد.

    از این ماده غذایی با ارزش می توان برای کاهش کلسترول استفاده کرد. با خوردن کلم بخارپز شده فیبر و مواد معدنی به جای جذب در بدن و خون به اسیدهای صفراوی روده متصل شده و باعث می شود پرتئین اضافی از بدن خارج شوند.

    کلم سرشار از ویتامین سی است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

    کلم سفید

    کلم با داشتن گلوتامین و استفاده از آن در رژیم غذایی باعث می شود تا التهابات مفصلی و آرتروز کاهش یافته و به بهبود آلرژی کمک می کند. با این همه مزایایی که برای این ماده ارزشمند گفته شد و میدانیم که طبع کلم سفید گرم و خشک است و البته مضراتی هم دارد و خوردن آن به صورت مداوم صحیح نمی باشد.

    کلم سفید به انگلیسی

    کلم سفید در کشورهای اروپایی نیز از جایگاه خوب و مطلوبی برخوردار می باشد. بانوان این کشورها از کلم سفید به انگلیسی ارگانیک برای پوست خود استفاده می کنند چون این گیاه سرشار از ویتامین آ بوده که پوست را صاف و سالم نگه می دارد.

    این گیاه قادر است پوست را در برابر اشعه ی خورشید محافظت کند.

    این گیاه را با نام cabbage می شناسند و خواهان بسیاری دارد.

    کلم سفید برای به ثمر رسیدن به یک دوره ی یک ساله نیاز دارد ودر آن زمان از برگ و ساقه ی آن می توان استفاده کرد.

    این برگ ها به دور هم پیچیده شده اند و بهتر است در این زمان به دور از نور خورشید باشند.

    همچنین این گیاه در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان داده و دارای ریشه ی مستحکمی است. دوره ی رسیدن کلم سفید بین 90 تا 120 روز می باشد.

    از کلم سفید در ترشیجات و انواع غذاها نظیر کلم پلو، دلمه و… و همچنین در تهیه ی انواع سالاد ها استفاده می شود.

    لازم است بدانید که مصرف بیش از حد کلم سفید باعث نفخ و ورم معده، کاهش قند خون و بیماری هایی مانند گواتر می شود که توصیه پزشکان بر این است و باید که از خوردن این گیاه به صورت مداوم اجتناب کنید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.