جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لیوان ظریف + سرویس غذا خوری بلور+ صادرات بلور
    13 مرداد 1401 - 6:49
    شناسه : 203108
    0

    در حال حاضر صادرات بلوری جات و لیوان به کشورهای آسیایی به خوبی امکان پذیر است و استقبال خیلی خوبی هم دارد. این صنعت بسیار مهم است و باعث سود آوری زیادی برای صادر کنندگان شده است.

    پ
    پ

    بازار فروش ظروف شیشه ای و بلوری همیشه پر رونق و به شکل رقابتی است. در این بین هم لیوان زنگان یا گلس ظریف بسیار فروش خوبی دارد. ایران در صنعت تولید بلور و ظروف و لیوان های شیشه ای پیشرفت بسیار خوب و محسوسی داشته است. تنوع بسیار زیاد آن در طرح و اشکال آن باعث افزایش و توسعه ی تولید این لیوان ها شده است. لیوان ها از وسایل مهم و ضروری در منزل و برای پذیرایی از مهمان ها میباشد. به همین دلیل خریداران دنبال تنوع و جدیدترین مدل ها در بازر هستند.

    لیوان بلور

    در واقع می توان گفت که این لیوان ظریف به علت استفاده ی زیاد و شکنندگی همیشه دچار آسیب هستند و تقاضا هم برای خرید این محصول از دیگر ظروف شیشه و بلور بیشتر می باشد. شرکت های معتبر بسیاری در زمینه تولید شیشه و بلوری جات فعال هستند و بسیاری از آنها بسار معروف هستند که در این قسمت و بحث لیوان های بلور در مورد لیوان زنگان گلس صادراتی صحبت خواهیم کرد. تولید لیوان زنگان گلس صادراتی در دهه های اخیر رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشته است. صنعت بلور ایران خصوصا لیوان ها بدلیل ظاهر زیبا و قیمت مناسب، جایگاه بسیار ویژه ای در دنیا دارد. صادرات آن بسیار سودآور و بدلیل موضوع حمل و نقل با ریسک بالا است. به طوری که با کوچکترین اشتباهی باعث ایجاد ضرر و زیان جبران ناپذیری خواهد شد که در بحث صادرات رقبای بسیاری برای ایران وجود دارد که خوشبختانه تا حدودی موفق به کنار زدن آنها شده ایم. در حال حاضر صادرات بلوری جات و لیوان به کشورهای آسیایی به خوبی امکان پذیر است و استقبال خیلی خوبی هم دارد. این صنعت بسیار مهم است و باعث سود آوری زیادی برای صادر کنندگان شده است.

    سرویس غذا خوری بلور

    در ادامه قصد داریم که چند نوع از سرویس های غذا خوری را به شما معرفی کنیم و همچنین کمی اطلاعات در باره آن ها نیز به شما بدهیم برای مثال با سرویس های بلور آغاز می کنیم این نوع سرویس ها به علت این که قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع دارند در بین مردم نیز محبوب بوده اند اما باید به این موضوع نیز توجه کرد که کیفیت این نوع از سرویس های غذا خوری نیز نسبت به دیگر انواع آن پایین تر است و همین دلیل قیمت پایین این محصولات می باشد که البته طرح ها و رنگ های قدیمی تری نسبت به چینی های مصرفی امروزه در بازار دارند.

    سرویس غذا خوری بلور

    استفاده از سرویس مناسب بسیار اب اهمیت می باشد و به این دلیل است که در این جا تصمیم داریم تا در باره یکی از سرویس غذا خوری بلور رنگی قدیمی ترین و محبوب ترین انواع چینی با شما صحبت کنیم سرویس های غذا خوری بلور رنگی همان بشقاب ها و کاسه های که در زمان کودکی در تمام خانه ها یافت می شد این ظروف که زمانی در ایران و جهان طرفداران زیادی داشت اما به دلیل این که نتوانست با سلیقه روز مردم تغییر کند امروزه به فراموشی سپرده شده است و جای آن را چینی هایی با طرح ها و رنگ های مختلف گرفته اند.

    صادرات بلور و کریستال ایران

    من نظام‌پرور، مدیر توسعه کسب‌وکار و مشاور امور اقتصادی گروه‌ شرکت‌های آراد هستم. در این فایل صوتی می‌خواهم درباره حوزه صادرات بلور و کریستال صحبت کنم نمی‌دانم چرا تا این حد در این زمینه ضعف داریم و حتی به بازار داخلی خیلی از محصولات هم توجه نمی‌کنیم. بلور و کریستال، بسیار پرمصرف و پرمتقاضی و حوزه‌ای است که خواه ناخواه مصرف آن در جامعه امروز ضروری و فراموش‌نشده است و تنوع و کیفیت و متریال متفاوت و بسیار زیادی هم دارد. کالاهای مختلفی در این زمینه وارد می‌شود که این حوزه رقبای خارجی نسبتا خوبی دارد که البته خیلی گران هستند. رقبای داخلی هم با شرایط خیلی خوبی کالایشان را در این بازار عرضه می‌کنند. اما دوستانی که می‌توانند در بازار داخلی کار کنند توجه زیادی به این حوزه‌ها نداشته‌اند و اکثرا دنبال حوزه‌های عجیب غریب یا حوزه‌های خیلی پر رقیب هستند که مثلا سریع می‌گویند می‌خواهم در زمینه پسته، زعفران یا کشمش کار کنم. هیچوقت این حوزه‌ها را به دوستان پیشنهاد نکرده‌ام.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2018/10/%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%B1-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84.jpg

    در واقع بازار هدف صادرات بلور و کریستال جهانی ست که ما می‌خواهیم در بازار جهانی شروع به کار کنیم. اولین قدم برای کارکردن در بازار جهانی این است که مدل فکریتان را عوض کنید که یک وقت‌هایی مدل فکری شما این است که می‌خواهید در عراق، پاکستان، افغانستان و غیره کار کنید. یک بازار هدف برای خود تعیین می‌کنید. این مدل فکری را دور بیاندازید. کمی بالاتر نگاه کنید بگویید می‌خواهم کالایم را در بازار جهانی عرضه کنم تا متقاضی‌های آن به سمت من بیایند و حالا سوال پیش می‌آید. دوستی گفت که می‌خواهم فلان کالا را کار کنم. گفتم خب کالای خوبی است و می‌شود روی آن کار کرد. گفت می‌خواهم برای عراق کار کنم. گفتم چرا همین را برای مالزی کار نمی‌کنی؟ گفت مالزی خیلی دور است. بیشتر از هزار مایل با ما فاصله دارد. چجوری بفرستم؟

    گفتم شما الان می‌خواهی از اینجا تا عراق بفرستی. از خود مرز عراق تا بغداد که بخواهی بفرستی چند میلیون پول حمل می‌دهی؟ همین الان از ایران -از بندرعباس- تا خود پورت کلانگ مالزی با ۸۰-۶۰-۴۰ دلار می‌رود؛ قیمت آن به شرایط جوی و محیطی و فصل سال بستگی دارد که های سیزن، فصل‌های شلوغ یا فصل‌های خلوت باشد و شما می‌توانید این کالا را حمل کنید. مگر ۶۰ دلار چقدر می‌شود؟ به اندازه یک کرایه حمل درنمی‌آید. یک میلیون کمتر یا بیشتر می‌شود. خیلی از مسیرهای دیگر وجود دارد که واقعا قیمت‌های خیلی پایین و شرایط رقابت خیلی بالایی در ارسالشان دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.