×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

همان طور که مشخص است یکی از اهواف اصلی و مهم پرورش اندام استفاده از لوازم و تجهیزات بدنسازی است. در بدنسازی با انجام انواع تمرینات متنوع ورزشی می توان گامی بزرگ در جهت رشد متوازن عضلات برداشت، همچنین با کمک این ورزش می توان درصد چربی بدن را کاهش و حجم ماهیچه ها را افزایش داد. در امر بدنسازی شما با استفاده از تجهیزات بدنسازی می توانید با تمرکز بر روی اندام و عضله خاصی از بدن آن را به حالتی متعادل در آورده و باعث تعادل و توازن اندام های بدن شوید. تجهیزات بدنسازی مکث پاور یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز تولید و عرضه تجهیزات بدنسازی بوده که با ارائه انواع مختلف لوازم و تجهیزات بدنسازی باکیفیت توانسته است کمک شایانی به فعالان در این عرصه بکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروشگاه بدنسازی مکث پاور و فروش لوزام بدنسازی و … می توانید به آدرس اینترنتی www.maxpoweriran.com مراجعه کنید. در این مقاله سعی داریم که به انواع تجهیزات بدنسازی از جمله دستگاه دقایقی و همچنین دستگاه بدنسازی کراس اور اسمیت و … اشاراتی داشته باشیم به همین دلیل توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

word image 203144 1 - تجهیزات بدنسازی مکث پاور -

بدنسازی

در واقع بدنسازی مجموعه ای از ورزش ها و تمرینات کششی و قدرتی است که بر اساس یک برنامه مشخص و به وسیله تجهیزات بدنسازی مختلف انجام می گیرد. امروزه با توجه به افزایش تنوع در تولید تجهیزات بدنسازی دیگر داشتن اندامی خوش فرم و زیبا دوست نیافتنی نیست! هر فردی با هر گونه اندامی که دارد می تواند با استفاده از لوازم و تجهیزات بدنسازی بدنی عضلانی و خوش فرم و زیبا داشته باشد. لازم به ذکر است که انجام بدنسازی علاوه بر کمک به داشتن بدنی زیبا و ورزیده در افزایش سلامت و تندرستی شما نیز بسیار کارآمد خواهد بود. بدنسازی نیز مانند سایر ورزش های دیگر موجب افزایش گردش خون عمومی بدن شده و خونرسانی به مغز را افزیش می دهد. طبق تحقیقات انجام شده در رابطه با بدنسازی، پی برده اند افرادی که از ورزش بدنسازی استفاده می کنند علاوه بر تناسب اندام مناسبی که دارند، از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به دیگر افراد برخوردار هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره لوازم و تجهیزات بدنسازی می توانید به سایت www.maxpoweriran.com مراجعه کنید. فروشگاه تجهیزات بدنسازی مکث پاور یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم و تجهیزات ورزشی در ایران است که با داشتن سال ها سابقه درخشان در این زمینه توانسته است رتبه بسیار بالایی را در میان دیگر فروشگاه های بدنسازی کسب کند.

word image 203144 2 - تجهیزات بدنسازی مکث پاور -

دستگاه بدنسازی کراس اور اسمیت

دستگاه کراس اور اسمیت یکی از دستگاه های چند منظوره و چندکاره در بدنسازی بوده که به آن می توان حرکت های متنوعی را انجام داد. دستگاه بدنسازی کراس اور اسمیت یکی از دستگاه های بدنسازی است که به وسیله آن می توان انواع تمرینات ورزشی عضله ساز را انجام داد، از جمله این حرکات می توان به پشت بازو ایستاده، قفسه سینه، جلو بازو ایستاده، زیر بغل عمود و نشر جانب اشاره کرد. برای خرید انواع مختلف دستگاه های بدنسازی کراس اور از برندهای مختلف و معتبر جهانی توصیه می کنیم به سایت فروشگاه تجهیزات بدنسازی مکث پاور به آدرس اینترنتی www.maxpoweriran.com مراجعه کنید.

قیمت دستگاه بدنسازی کراس اور اسمیت

قیمت دستگاه بدنسازی کراس اور اسمیت با توجه به ساختار پیچیده و طراحی خاصی که دارد بسیار بالا می باشد. اما از آن جایی که فروشگاه تجهیزات بدنسازی مکث پاور در زمینه فروش لوازم بدنسازی فعالیت دارد شرایطی را فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید از تخفیفات چند میلیونی استفاده کرده و این دستگاه را با قیمتی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از بازار خریداری کنید.

word image 203144 3 scaled - تجهیزات بدنسازی مکث پاور -

دستگاه قایقی

دستگاه قایقی نیز یکی از دستگاه های بدنسازی به شمار می رود که از یک سیم متصل به وزنه و همچنین دو جای پا، یک نشیمنگاه و محلی برای اتصال دسته های مختلف تشکیل شده است. این دستگاه را با توجه به تشابه آن به قایق پارویی، دستگاه قایقی نامگذاری کرده اند. دستگاه قایقی در دو نوع سنگی و سیم کش تولید و عرضه می کنند. دستگاه قایقی دارای دستگیره های مختلفی می باشد اما یکی از متداول ترین آن ها دسته ی V شکل می باشد. از دستگاه قایقی برای شکل دادن به عضلات پشتی بازو و همچنین عضلات ذوزنقه ای و … استفاده می کنند. در صورت استفاده از دستگاه قایقی باید در طول حرکت کمر خود را صاف نگه داشته و برای کشش سرشانه های خود را به سمت جلو بکشید. در هنگام کار با دستگاه قایقی زانوهایتان را نباشد کاملا صاف نگه دارید. برای خرید انواع دستگاه قایقی بدنسازی با بهترین کیفیت و قیمت پیشنهاد می کنیم که به سایت فروشگاه تجهیزات بدنسازی مکث پاور به آدرس اینترنتی www.maxpoweriran.com مراجعه کنید. فروشگاه تجهیزات بدنسازی مکث پاور یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های ورزشی است که در زمینه فروش تجهیزات بدنسازی درجه یک و پیشرفته در ایران فعالیت می کند.

word image 203144 4 - تجهیزات بدنسازی مکث پاور -

سخن آخر

امروزه با گسترش علم و فناوری بسیاری از تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات بدنسازی سعی در تولید انواع مختلف تجهیزات بدنسازی پیشرفته و مدرن دارند. همان طور که اطلاع دارید بدنسازی یکی از موثرترین و محبوب ترین راه ها برای دستیابی به اندامی زیبا و خوش فرم و فاقد چربی می باشد. بدنسازی علاوه بر تاثیر بر زیبایی اندام و حذف چربی های تجمع یافته در بدن شما می تواند در سلامت روح و روان شما نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. در ورزش بدنسازی استفاده از انواع مختلف دستگاه های بدنسازی از جمله دستگاه قایقی و دستگاه بدنسازی کراس اور اسمیت و … بسیار مهم و ضروری می باشد از این رو به منظور خرید انواع تجهیزات بدنسازی باید به فروشگاه های تجهیزات بدنسازی معتبر مراجعه کنید. فروشگاه تجهیزات بدنسازی مکث پاور یکی از فروشندگان تجهیزات ورزشی بوده که در زمینه فروش تجهیزات بدنسازی فعالیت می کند. توصیه می کنیم که در صورت تمایل به خرید انواع دستگاه قایقی، دستگاه کراس اور اسمیت و سایر یا سایر تجهیزات بدنسازی به سایت این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.maxpoweriran.com مراجعه کرده و در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و مشاوره در زمینه بدنسازی، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

word image 203144 5 - تجهیزات بدنسازی مکث پاور -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.