چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41615 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2377×
واکس چرم مبل مشهد + قیمت چرم مبلی
  • 14 مرداد 1401 ساعت: 5:58
  • شناسه : 203152
    0

    واکس های جامد کرمی یکی از انواع واکس چرم مشهد می باشد که به کمک یک فرچه آن را بر می داریم و روی سطح کفش می کشیم. این نوع واکس را همه ی ما دیده ایم و نحوه ی استفاده از آن را بلدیم.

    پ
    پ

    باید بدانید که واکس چرم مشهد انواع مختلفی دارد که شامل: واکس های اسپری، کفی، جامد کرمی و مایع می شود. نوع اسپری آن در محفظه ای با یک سری مخصوص که برای اسپری کردن می باشد این نوع واکس را قبل از مصرف کردن باید به خوبی تکان دهید و از فاصله ی حدودا 14 سانتی متری بر روی کفش یا کیف خود بریزید و بعد از این کار به مدت 2 ساعت باید بگذارید خشک شود.

    A picture containing person Description automatically generated

    واکس های جامد کرمی یکی از انواع واکس چرم مشهد می باشد که به کمک یک فرچه آن را بر می داریم و روی سطح کفش می کشیم. این نوع واکس را همه ی ما دیده ایم و نحوه ی استفاده از آن را بلدیم.

    چرم به مرور زمان پیر می شود و استفاده از واکس کیف چرم برای مراقبت از آن ها استفاده می شود که در مشهد و سراسر این می توان آن را تهیه کرد.

    زمانی که چرم پیر می شود روغن های طبیعی موجود در آن به مرور از بافت خارج می شود و مثل پوست انسان که پیر و چروک می شود چرم هم به همین صورت خواهد شد. برای نرم کردن چرم می توان از روغن طبیعی یا نرم کننده استفاده کرد استفاده از وازلین برای چرم می تواند خوب باشد.

    انواع مدل های واکس چرم مشهد قیمت های متفاوتی دارد که بر اساس وزن و نوع کاربرد آن مشخص می شود. یک سری نکات در رابطه با واکس چرم نیز وجود دارد که مانند:

    از واکس کفش برای کاپشن و یا کیف استفاده نمی شود و هر واکس کاربرد مخصوص خود را دارد.

    وسایلی که برای واکس زدن چرم استفاده می شود با نبوک و جیر متفاوت است.

    برای مراقبت از نبوک و جیر اسپری های مخصوص وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

    چرم مبلی قیمت

    در صنعت مبل سازی از جمله پارچه هایی که بسیار پر طرفدار است پارچه های مبلی چرم می باشد، لذا خرید و فروش چرم مبلی به دو شکل طبیعی و مصنوعی توسط تولید کنندگان ما با قیمت مناسب انجام می شود.

    A brown leather couch Description automatically generated with low confidence

    این نوع از جمله محبوب ترین و پر طرفدار ترین پارچه مبلی چرم می باشد که قیمت چرم مبلی با توجه به مصنوعی و طبیعی بودن آن متفاوت است از نمونه چرم هایی که در صنعت مبل سازی استفاده می شود مانند:

    چرم طبیعی: از دباغی پوست حیوانات نظیر مار گاو شتر و غیره استفاده می شود ودر صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد و جزو گران ترین چرم ها محسوب می شود.

    چرم مصنوعی: اکثر افراد به دلیل گران بودن چرم طبیعی نمی توانند از این محصول استفاده کنند لذا چرم مصنوعی که دارای کیفیت پایین تر و ارزان تر می باشد برای خرید گزینه بهتری است و از این نوع چرم در تولید کفش، کیف و پالتو و غیره بهره می برند.

    چرم بیکست: جزو چرم های چند لایه می باشد که علاوه در صنعت کفش در مبل سازی نیز استفاده می شود این نوع چرم که از پوست گاو تهیه می شود بسیار با کیفیت است و برای افزایش عمر آن از مواد پلی اورتال به آن پوشش می دهند و لذا چون کیفیت و قیمت مناسبی دارد جایگزین چرم طبیعی شده است.

    چرم نبوک: نوعی از چرم گاوی است که غالبا در ساخت مبل استفاده می شود و در ترکیب آن با مواد دیگر بر مقاومت آن می افزایند و بیشتر در صنعت مبل سازی از این نوع چرم بهره می برند مبلمانی که از این نوع چرم تهیه می شود مقاومت خوبی دارد ولی نگهداری از آن باید با توجه بیشتری همراه باشد.

    واکس مبل چرم طبیعی

    چرم طبعی از الیاف مستحکم دباغی شده پوست حیوانات بدست می آید که در صورت عدم مراقبت مستعد آسیب و لایه برداری در قسمت های مختلف آن می گردد.

    واکس مبل چرم طبیعی

    بهترین شیوه برای استفاده از واکس مبل چرم طبیعی به این ترتیب است که در وهله اول مقداری از این واکس ها را بر روی پارچه ای تمیز اسپری کرده و سپس به صورت دایره ای بر روی مبل بکشید.

    در صورت خریداری واکس چرم جامد نیز بهتر است بعد از استفاده با به صورت ضربه آرام بر روی مبل بزنید تا مواد آن جذب بهتری داشته باشد.

    از علل و عوامل ایجاد ترک در مبلمانی که از جنس پارچه های چرمی تولید می شوند، در معرض نور خورشید قراردادن این وسایل است که به راحتی با استفاده ی واکس های مخصوص این شیار های ایجاد شده نا پدید خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.