×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

هنرمندان سبک نقاشی مانند خواننده ها که احساسات خود را فریاد می ‌زنند آنها به طور تصویری روی این محصول با دیگران سخن می گویند یحتمل تاکنون به نمایشگاه نقاشی رفته اید و به هر قاب عکسی که چشم دوخته اید یک دنیا حرف ناگفته را یکجا برای شما بازگو کرده است که روح آدمیزاد را زنده می کند و گمان می کنند تابلوهای طراحی جان دارند.

این محصول مسطح پارچه ای می باشد که درون قاب چوبی حفظ می شود که اگر جسم تیز در وسط آن تماس بگیرد ممکن است شرحه شرحه شود برای همین در زمانی که مشغول نقاشی نمی باشند روی آن را با ملحفه هایی بلند محصور می کنند.

افرادی که خودساخته می باشند و علاقه مند به خلق این محصول با دست خود می باشند می توانند با برخی ترمه های برگزیده به تیغهای برنده تکه کرد و سپس با پارچه زبر روی آن را محکم یکدست کرد و با چهار عدد چوبی که به یکدیگر میخکوب شده اند سفت و در جایگاه خود می ایستند.هنرمندان سبک نقاشی مانند خواننده ها که احساسات خود را فریاد می ‌زنند آنها به طور تصویری روی این محصول با دیگران سخن می گویند یحتمل تاکنون به نمایشگاه نقاشی رفته اید و به هر قاب عکسی که چشم دوخته اید یک دنیا حرف ناگفته را یکجا برای شما بازگو کرده است که روح آدمیزاد را زنده می کند و گمان می کنند تابلوهای طراحی جان دارند.

C:\Users\ARAD\Desktop\تابلو یک.jpg

این محصول مسطح پارچه ای می باشد و بوم رنگ نقاشی نام دارد که درون قاب چوبی حفظ می شود که اگر جسم تیز در وسط آن تماس بگیرد ممکن است شرحه شرحه شود برای همین در زمانی که مشغول نقاشی نمی باشند روی آن را با ملحفه هایی بلند محصور می کنند.

افرادی که خودساخته می باشند و علاقه مند به خلق این محصول با دست خود می باشند می توانند با برخی ترمه های برگزیده به تیغهای برنده تکه کرد و سپس با پارچه زبر روی آن را محکم یکدست کرد و با چهار عدد چوبی که به یکدیگر میخکوب شده اند سفت و در جایگاه خود می ایستند.

خرید تابلو های نقاشی

با مدرن شدن فضای تبادل اطلاعات و خرید تابلو های نقاشی به صورت اینترنتی، شما می توانید تجربه ی خریدی بدون دغدغه و آسان را تجربه کنید. با مراجعه به سایت های معتبر اطلاعات لازم را در زمینه انواع تابلو های نقاشی و متریال به کار رفته در آن به دست آورید و بعد از انتخاب و ثبت سفارش این کالا رابا قیمت مناسب خریداری نمایید. در هنگام خرید به کیفیت کاغذ به کار رفته در آن رنگ های استفاده شده و اینکه به وسیله ی ماشین آلات طراحی شده است یا هنر دست نقاش می باشد توجه کنید، زیرا هر کدام از این موارد یاد شده در تعیین قیمت آن موثر می باشد.

برخی از تولید کنندگان با بهره گیری از طرح های قدیمی این تابلو ها و به خاطر جذابیت آن ها در بین مشتریان اقدام به تولید با ماشین آلات صنعتی و پیشرفته ی روز دنیا به صورت چاپ با شابلون یا نمونه های کامپیوتری می کنند. این تابلو ها به علت رنگ های صنعتی و جنس کاغذ آن بسیار قیمت مناسبی داشته و خریداران بیشتری توانایی تهیه ی آن را دارند. خرید این کالا توسط مردم کشور های دیگر که به برای گردشگری به کشور ما می آیند نیز به تولید آن افزوده است.

C:\Users\ARAD\Desktop\تابلو دو.jpg

در کشور ما تابلو ی نقاشی به دو صورت ماشینی و هنری یه فروش می رسد. همچنین به علت کیفیت بالا در متریال به کار رفته در این اثر های هنری، صادرات بوم رنگ و صادرات تابلو های نقاشی به سایر کشور ها افزایش یافته است. این کالا به صورت هنذری و توسط نقاشان حرفه ای به تصویر کشیده می شوند و به طور متوسط برای هر تابلوی لوکس حدود یک ماه زمان نیاز است تا در نهایت یک اثر جاودانه به دست آید.

در تابلو های هنری از بهترین رنگ ها استفاده می شود که عمر اثر را بالا ببرد و در طی زمان کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد و همیشه به صورت یک اثر زیبا در منازل یا دفاتر محل کار چشم نوازی کند.

نوع پوستری این کالا از نمونه ی روغنی آن به خاطر جنس کاغذ و رنگ استفاده شده عمر طولانی تری دارد. همچنین از قیمت مناسب تری نیز برخوردار می باشد.

بوم رنگ حرفه ای

برخی از افراد به صورت تفننی تابلو نقاشی مدرن طراحی می کنند و تعدادی دیگر به صورت حرفه ای که از انواع بوم رنگ استفاده می کنند بهترین سطح مناسب برای ترسیم انواع نقاشی انواع بومرنگ می باشد زیرا از جنسهای بادوام و محکمی تولید شده اند که به حفظ آثار هنرمندان بزرگ کمک می کند که تا قرنها می توان از آنها نگهداری نمود.

برای طراحی و نقاشی بر روی بوم رنگ از انواع رنگهای آکرولیک روغنی گواش و غیره استفاده می کنند و برای ساخت بوم که همان سطح سفید می باشد از انواع پارچه کنواس کتان کرباس کنف که به صورت مات و نیمه مات وجود دارند.

چوب استفاده می شود که معمولا از پارچه کنواس به سبب ایستایی و مقاومت و قیمت مناسب در ساخت بوم بیشتر استفاده می شود که برخی از آنها قابلیت تمیز کردن به وسیله پارچه ای نم دار را دارند میی توان گفت که بومهای تولید شده از پارچه کتان برتری خاصی نسبت به بقیه اجناس دارد زیرا که از بافتی متراکم و ظریف بافته شده است معمولا این نوع بوم کمی تیره است و پس از برش در سایزهای استاندارد آن را به وسیله منگنه به چارچوب متصل می نمایند خوب شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بر روی پارچه که نمی توان نقاشی کرد که باید به شما بگوییم که سطح پارچه را به وسیله سمباده یی مخصوص می سابند که تا سطح آن کاملا یکدست و یکنواخت شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\تابلو سه.jpg

سپس عملیاتی به نام آسترکشی را بر روی بوم رنگ کوچک انجام می دهند و این به معنای آن است که سطح بوم را با موادی مخصوصی مانند سریش می پوشانند تا برای نقاشی کردن آماده شود که میزان غلظت و امکان تکرار در آنها متفاوت می باشد خالی از لطف نیست که بدانید در بین انواع کتان نوع بلژیکی بسیار مناسب و مرغوب می باشد برخی از افراد خود به ساخت بوم اقدام می کند که در هر صورت از معایبی برخوردار است و جدا از اینکه زمان بر است می تواند هزینه های مختلفی را برای شما در بر داشته باشد مگر اینکه به صورت تمرینی تصمیم به استفاده از آنها را داشته باشید و بهتر است که آن را از سایتهای معتبر تهیه نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت و قیمت مناسب آن راحت باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.