×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

انواع مختلف فوم سرد در این سایت به فروش می رسد که از جمله آن می توان به کوسن فوم سرد مبلی برای استفاده در مبلمان، صندلی های آمفی تئاتر و صندلی ماشین اشاره کرد. این کوسن های فوم سرد تمیم ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند؛ کیسه های هوایی که در این کوسن ها وجود دارد باعث راحتی فرد در زمان استفاده ی طولانی مدت می شود. این فوم ها با روش قالب گیری تولید می شوند که موجب می گردد شکلشان را در تمام طول عمر خود حفظ کنند تمام این کوسن های فوم یک اندازه و منظم هستند که به خاطر قالب گیری دقیق می باشد.

word image 203280 1 scaled - فوم سرد فشرده نازک جاجرود -

ویژگی های فوق العاده ی فوم سرد فشرده درجه یک همواره توجه تولیدکنندگان مبلمان و صندلی های خودرو و سالن های آمفی تئاتر و سینما را به خود جلب می نماید. حالت الاستیسیته ی این صندلی ها موجب دوام و عمر طولانی آن ها می شود و باعث می شود پس از هر بار نشستن و بلند شدن فورا به حالت اول برگردد و در طول زمان نخوابد یا فرو نپاشد. کاربردهای متنوع فوم سرد به ویژه در صنایع مبلمان، خودرو سازی و صندلی های سالن همایش موجب توجه، طراحی و ساخت فوم سرد پیکفوم شده و در طول زمان با آزمایشات متعددی که روی این محصول صورت گرفته است کیفیت آن نیز بهبود پیدا کرده است.

فوم سرد جاجرود قزوین شیراز

یکی از انواع فوم های پلی یورتان، فوم سرد جاجرود قزوین شیراز می باشد فوم سرد در طبقه‌ بندی فوم سرد پلی یورتان معمولاً در مجموعه فومهای سلول باز جای می‌ گیرند که در این نوع ‌فوم ها ساختار سلوله ای درون پلی یورتان باز بوده و با هم و در کنار یکدیگر ارتباط خاصی دارند. به‌ طوری‌ که در زمان اعمال فشار روی این نوع فو مها هوای داخل آنها جا به‌ جا شده و همین امر باعث انعطاف ‌پذیری و نرمی فوم می‌ شود بنابراین پس ‌از آن که فشار از روی فوم برداشته شود فوم به حالت قبل ‌از اعمال فشار بر می‌گردد.

word image 203280 2 scaled - فوم سرد فشرده نازک جاجرود -

از انواع فوم های سرد که در کشور تولید می شود می توان به فوم سرد جاجرود اشاره کرد به احتمال قوی در هنگام خرید مبل برای شما هم این سوال پیش ‌آمده است که در ساختن آن آیا از فوم سرد استفاده شده ‌است یا اسفنج؟ فوم سرد و اسفنج از مواد اولیه بسیار خوبی هستند که در ساختار مبل استفاده می ‌شوند برای مثال فوم سرد محصولی بسیار با کیفیت و با دوام است و بیشترین محل استفاده از فوم سرد در قسمت نشیمن مبل سلطنتی و استیل می‌ باشد که قیمتها و تولید کننده های مختلفی داشته و مانند دیگر محصولاتی که در بازار عرضه می‌ شود کیفیت خوب و بد دارند.

فوم سرد پنج سانتی

باید در نظر داشته باشید که فوم سرد پنج سانتی برای وسایل کوچک استفاده می شوندروش تشخیص فوم سرد و گرم به این صورت است که ابتدا باید دست را رو آن ها فشار داده و بردارید اگر جای دست روی آن باقی ماند فوم گرم بوده ولی اگر به سرعت به حالت قبلی برگردد یعنی آن فوم سرد می باشد. طبق تحقیقات انجام شده فوم سرد نوعی فوم سلول باز می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. فوم های سرد پلی استر فشرده دارای مزیت های زیادی می باشند و در طول زمان خرد و زرد رنگ نمی شوند و در صورتی که این فوم ها خیس شود به راحتی می توان آن را در معرض هوای آزاد قرار داد این کار باعث می شود سریع تر خشک شده و مجدد مورد استفاده قرار بگیرند از فوم های فیبر پلی استر برای تولید کوسن مبل ها و همینطور بالش هم استفاده می شوند.

word image 203280 3 scaled - فوم سرد فشرده نازک جاجرود -

در حقیت کاربرد انواع فوم ها بخصوص فوم سرد نازک در ساخت مبلمان بیشتر برای کف آن می باشد که به اسم بالشتک معروف است برای ساخت دسته های مبل هم از فوم استفاده می شود چرا که باعث راحتی دست ها می شود. باید مد نظر داشته باشید برای ساخت مبلمان مختلف باید از بهترین نوع فوم استفاده شود به طوری که برای هر قسمت از مبل باید از فوم های مخصوص به آن قسمت استفاده کرد تا راحتی لازم را داشته باشد. مراکز مختلفی امروزه وجود دارند که فوم های مختلفی را عرضه می کنند اما متاسفانه همه آن ها کیفیت لازم را ارائه نمی دهند. سعی کنید از مراکزی معتبر فوم های مختلف را خریداری کنید تا هم کیفیت لازم را داشته باشند و هم قیمت مناسبی را عرضه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.