چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسانس زیره فوق العاده غذا
    16 مرداد 1401 - 14:15
    شناسه : 203300
    0

    اسانس زیره به دلیل خاصیت درمانی و دارویی که دارد باعث شده تا خیلی از شرکت های دارو سازی از روی این محصول نمونه برداری کنند و قرص های گیاهی آن را تولید کنند. این محصول میتواند از اسانس زیره بسیار فوق العاده سیاه یا سبز تشکیل شود که هر کدام فواید بی نظیر خود را به همرا دارد.

    پ
    پ

    با توجه به نیاز بدن در هر فصلی خداوند با درایت و تدبیر بی حد آن گیاهان و دانه هایی را برای ما خلق کرده که زیره یکی از آنها می باشد. ما می توانیم با افزودن به غذا هایی که در هر وعده تناول می کنیم، سلامت جسم خود را تضمین کنیم و بهترین نوع اسانس زیره در غذا می باشد که باعث می شود رطوبت بدنمان در فصول گرم حفظ شود. شاید از شما سوال شود که برای طعم دهنده غذا از چه ادویه ای باید استفاده کنیم درست است. امروزه نیاز هر کدبانویی در آشپزخانه استفاده از ادویه ها و چاشنی های مختلف است که به عنوان طعم دهنده غذا استفاده می شوند. این محصول به صورت پودر و یا دانه موجود می باشد و در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

    word image 203300 1 - اسانس زیره فوق العاده غذا -

    در مصرف این گیاه زیاده روی نکنید چون باعث ایجاد حساسیت شدید شده و لذا توصیه می شود به مقدار متعادل از این گیاه استفاده کنید؛ چون مصرف غیر متعارف عوارض جبران ناپذیری برای بدن دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت مورد نظر از قیمت خرید اسانس زیره برای غذا مطلع شوید و آن را تهیه کنید.

    در غذا هایی که ما روزانه مصرف می کنیم مثل برنج، افزودن اسانس زیره پخته طعم خاصی به غذای ما می دهد. این گیاه با وجود مقاومت فراوان در مقابل خشکسالی گیاه زیره مانند گوهری ارزشمند از دل خاک برمی آید و با ارزش نهادن به صنعت فرآوری می توانیم آن را به کشور هایی صادر کنیم که فاقد این محصول ارزشمند می باشند. کشور عزیز ما ایران به دلیل دارا بودن از آب و هوای چهار فصل و خاک حاصلخیز حجم زیادی از این محصول را زیر کشت دارد و در سراسر جهان این ادویه جزء پر طرفدار ترین ادویه ها می باشد و در مصارف غذایی و طب سنتی از آن استفاده می شود. این چاشنی جادویی جزء عضو لاینفک زندگی ما انسان ها می باشد و به علت وفور این محصول بر آن شده ایم تا هر شخص با خرید زیره کوهی عمده از این سایت تخفیف ویژه ای را برایش در نظر می گیریم. با توجه به نیاز تان بخرید و به زندگی خود این چاشنی پر خاصیت را اضافه کنید.

    اسانس زیره و لیمو ترش زنجبیل زعفران

    نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اسانس زیره و لیموترش باید در جای خنک نگهداری شود و دور از دسترس کودکان باشد همچنین در بسیاری از کشور های آسیایی مانند اندونزی دیده می شود که در غذا های محلی و خیابانی خود از اسانس زیره زعفران استفاده میکنند. این اسانس به قدری پر کاربرد می باشد که بسیاری از کشور های اروپایی خواهان خرید آن هستند.

    word image 203300 2 - اسانس زیره فوق العاده غذا -

    اسانس زیره به دلیل خاصیت درمانی و دارویی که دارد باعث شده تا خیلی از شرکت های دارو سازی از روی این محصول نمونه برداری کنند و قرص های گیاهی آن را تولید کنند. این محصول میتواند از اسانس زیره بسیار فوق العاده سیاه یا سبز تشکیل شود که هر کدام فواید بی نظیر خود را به همرا دارد.

    افرادی که تب سردی دارند و به نحوی سرد مزاج هستند توصیه میشود که حتما از اسانس زیره زنجبیل استفاده کنند، تا کمتر دچار سردی معده شوند و مصرف آن باعث می شود تا از بیماری های گوارشی در امان بمانند.

    همچنین افرادی که مدام در حال سرما خوردگی و آنفولانزا هستند میتوانند این اسانس پر کاربرد را در برنامه روزانه خود قرار دهند. این اسانس بی نظیر برای افرادی که دچار تشنج می شوند بسیار مناسب است.

    قیمت اسانس زیره ژله ای + خرید و فروش اسانس زیره ژله ای عمده + بهترین قیمت روز

    زیره گیاهی خوشبو و ضد نفخ می باشد که بسیاری از افراد در غذاهایشان از آن استفاده می کنند. زیره در دو نوع سبز و سیاه وجود دارد که یک دیگر تا حدودی تفاوت دارند.

    اسانس زیره سبز خاصیت ضد باکتری دارد و در صنایع غذایی، بهداشتی و آرایشی کاربرد دارد و برای ضد عفونی کردن نخ های بخیه در بعضی از کشور ها از آن استفاده می شود. از روغن این گیاه برای طعم دار کردن چاشنی ها، نوشیدنی ها و دسر ها استفاده می شود. در ادامه ی مطالب به توضیحات بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

    word image 203300 3 - اسانس زیره فوق العاده غذا -

    از خواصی که اسانس زیره دارد می توان به این اشاره کرد که اسانس زیره فوق العاده برای بدن مفید می باشد و زیره طبع گرم و خشک دارد به همین دلیل در بسیاری از غذاها استفاده می شود و از قدیمی ترین و پر مصرف ترین مواد در صنایع غذایی می باشد.

    از دیگر موارد استفاده ی آن در تهیه ی نان های صنعتی و محلی و برای نگهداری انواع گوشت های سفید و قرمز، کنسروها و غیره به کار میرود. زیره سبز توانایی مقابله کردن با انواع باکتری های قارچی و باکتری را دارد و به همین در صنایع غذایی مصرف زیادی دارد باید بدانید که از زیره سبز در تهیه ی سس ها مخصوص برای گوشت ها استفاده می شود. در صنایع دارویی همچنین از آن به عنوان هضم کننده غذا، ضد اسپاسم و ضد نفخ می باشد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “اسانس زیره فوق العاده غذا”
    1. با سلام کشاورزی هستیم که در منطقه نوبران ساوه-همدان اقدام به کشت نعناع فلفلی و زیره سبز نمودیم که اکنون حدود12لیتر اسانس طبیعی و 500لیتر عرق زیره سبز با و 3لیتر اسانس نعناع فلفلی طبیعی با کیفیت بسیار خوب برای فروش زیر قیمت بازار به شرط اراءه آنالیز معتبر از آزمایشگاههای معتبر داریم
      باور کنید امسال برای کشت پول نداریم بشدت به پول برای خرید بذر با توجه به محدود بودن زمان کشت نیازداریم در صورت تمایل به خرید با شماره تماس 09368707502 منتظر تماس شما هستیم
      خواهشمند است اگر جایی برای همکاری سراغ دارید نیز معرفی نمایید باور کنید بشدت گرفتاریم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.