پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جلاسنج برای ظروف مسی سیاه قلم با روکش نقره
    17 مرداد 1401 - 0:14
    شناسه : 203311
    0

    مجموعه ی ما با استفاده از افراد متخصص، جلاسنج هایی را تهیه کرده اند که با استفاده از آن می توانید ظروف مسی و سرویس قابلمه مسی خود را مثل روز اول درخشان و براق کنید.

    پ
    پ

    یکی از دلایلی که افراد را دچار تردید برای خرید ظروف مسی و قابلمه مسی می کند این است که رنگ این ظروف بعد از گذشت چند مدت تیره و کدر می شود . شما می توانید با جلا دادن به ظروف مسی، آن را مثل روز اول کرده و هنگام استفاده از آن نهایت لذت را ببرید.

    مجموعه ی ما با استفاده از افراد متخصص، جلاسنج هایی را تهیه کرده اند که با استفاده از آن می توانید ظروف مسی و سرویس قابلمه مسی خود را مثل روز اول درخشان و براق کنید.

    word image 203311 1 - جلاسنج برای ظروف مسی سیاه قلم با روکش نقره -

    جلاسنج یک ماده ی براق کننده برای ظروف می باشد که با استفاده از جلاسنج برای ظروف مسی می توان به ظروف علی الخصوص ظروف مسی که پس از مدتی استفاده کدر می شوند جلا داد. جلاسنج ها با سایش سطح رویه ظروف به آن جلا می دهند و ظروف را مثل روز اول درخشان و براق می کنند.

    همانطور که می دانید ظروف مسی و قابلمه مسی جدید از قدیم الایام جزء ظروف پرطرفدار بوده است و بیشتر خانوم ها از انواع ظروف مسی به سبب زیبایی و گرمایی که رنگ به خانه ها می دهد استفاده می کنند نیاز به جلا دهنده دارد. روش های خانگی زیادی هم برای جلا دادن به ظروف مسی وجود دارد که ما در ادامه متن به بررسی آن خواهیم پرداخت، در ادامه با ما همراه باشید.

    علت زود سیاه شدن ظروف مسی

    همانطور که گفتیم علت زود سیاه شدن ظروف مسی فیروزه کوبی به این دلیل است که این ظروف با مواد غذایی واکنش می دهند و در نتیجه سیاه می شوند.

    ظروف مسی از ظروفهای بسیار خوبی برای انتقال دادن گرما می باشد، یکی از تمایز ظروف مسی با دیگر ظروف این است که حرارت و دما در این ظروف یکسان بوده و غذا در آن خوشمزه شده و جا می افتد.

    برای تهیه انواع سسها و غذاهایی که نیاز به حرارت زیاد دارند از قابلمه های مسی استفاده می شود.

    word image 203311 2 - جلاسنج برای ظروف مسی سیاه قلم با روکش نقره -

    اگر دچار التهاب استخوان هستید آب را داخل قابلمه مسی بجوشانید و آب جوش آمده را مصرف کنید و به درمان بیماری خود و بازسازی سلولهای استخوان خود کمک کنید.

    خاصیت ضد التهابی ظروف مسی سیاه قلم می تواند در کاهش علایم آرتروز نیز بسیار موثر باشد، جالب است بدانید زمان قدیم یک تکه آهن را درون خورشت قرار می دادند زمانی که خورشت پخته می شد آن تکه آهن یونهای آهن و مس را درون غذا آزاد می کرد در نتیجه مردم آن زمان دارای کمبود مس و آهن نبودند و به انواع بیماریها دچار نمی شدند.

    برای تمیز شدن سیاهی داخل ظرف مسی می توانید از جوش شیرین و لیمو ترش جنوبی استفاده کنید که نمک را به همراه لیمو به داخل ظرف بکشید تا سفید شود.

    ظروف مسی به این دلیل سیاه می شوند که در برابر حرارت مستقیم قرار می گیرند افراد بسیار زیادی از این موضوع اطلاع ندارند و ظروف مسی را در حرارت مستقیم قرار می دهند که باعث سیاه شدن ظرف مسی می شود.

    ساخت ظروف نقره و نقره نما جزینی

    اصفهان یکی از شهرهایی است که در آن صنایع دستی زیادی تولید می شود و افراد به دنبال تهیه آنها می باشند.

    یکی از این محصولات ظروف نقره و نقره نما جزینی است که از جنس مس می باشد که ساخت آن توسط افراد هنرمند و ماهر با دقت و ظرافت خاصی صورت می گیرد و ممکن است با روکش نقره نیز پوشیده باشد.

    این ظروف در انواع مختلف میوه خوری، شکلات خوری، سینی و دیسهای تزئینی، سینی و جام، گلابپاش، آینه و شمعدان و غیره تولید می شوند و افراد زیادی خواهان این محصولات می باشند.

    word image 203311 3 - جلاسنج برای ظروف مسی سیاه قلم با روکش نقره -

    از آنجایی که میزان تقاضا برای این محصولات یعنی ظروف مسی با روکش نقره افزایش یافته است خرید و فروش آن با حجمهای عمده ای انجام می گیرد و تجارت این محصول به یکی از مشاغل پر درامد تبدیل شده است.

    برخی از افراد به دنبال رنگ کردن ظروف شیشه ای هستند و می پرسند که چگونه ظروف شیشه ای را نقره ای کنیم؟

    با استفاده از پتینه کاری می توان این کار را به راحتی انجام داد و انواع ظروف شیشه ای را در طرحهای مختلفی رنگ کرد و می توان با استفاده از برچسبهای نقره ای، اسپری و یا رنگهای آن ظروف را نقره کاری کرد.

    امروزه یک مهارت که در این زمینه همه گیر شده است، اصطلاحا به آن دکوپاژ می گویند که با استفاده از این تکنیک می توان انواع ظروف و وسایل خانه را به هر رنگ و طرحی که دلخواه شماست طراحی کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.