جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صادرات بازی فکری خانوادگی + خرید بازی فکری قشنگ
    17 مرداد 1401 - 4:35
    شناسه : 203334
    0

    بازیهای فکری فعالیتهای ذهنی و هدفداری هستند که هم می توان به صورت فردی و هم به صورت گروهی آن را انجام داد، بازیهای فکری سبب تقویت تمرکز در افراد می شود و تاثیرات مثبتی بر روی ذهن، روحیه و شخصیت انسان می گذارد.

    پ
    پ

    امروزه در بازار انواع بازی فکری خارجی جدید و قدیمی و مهیج و قشنگ موجود می باشد که شما می توانید به صورت خانوادگی با اعضای خانواده و یا دوستان خود بازی کنید و لحظات سرگرم کننده ای را بگذرانید.

    بازیهای فکری فعالیتهای ذهنی و هدفداری هستند که هم می توان به صورت فردی و هم به صورت گروهی آن را انجام داد، بازیهای فکری سبب تقویت تمرکز در افراد می شود و تاثیرات مثبتی بر روی ذهن، روحیه و شخصیت انسان می گذارد.

    از انواع بازیهای فکری می توان بازی شطرنج، اتاق فرار، مافیا، ورق بازی، مکعب روبیک، سودوکو، بازیهای تخته ای، نرد، کریدور، و چامپ و غیره را نام برد.

    روانشناسان و محققان تاکید زیادی بر فراوانی فواید بازیهای فکری برای کودکان دارند و برای خرید بازیهای فکری برای کودکان باید به رده ی سنی کودک خود توجه داشته باشید و بازی فکری را با توجه به سن کودک خود تهیه و خریداری کنید زیرا اگر بازی فکری مناسب سن کودک شما نباشد یعنی بالاتر یا پایین تر از رده ی سنی او باشد تاثیر مثبتی نخواهد داشت پس در هنگام خرید این بازیها حتما به این نکته و همچنین به علایق و روحیات کودک خود دقت کنید.

    C:\Users\pc1\Downloads\قالب افقی (2) (3).jpg

    اگر بخواهیم تعریفی از بازی فکری خانوادگی قشنگ داشته باشیم باید گفت بازیهای خانوادگی به بازیهایی گفته می شود که یادگیری آن آسان است و همه ی افراد با هر سنی که باشند می توانند به انجام این بازیهای قشنگ و هیجان انگیز بپردازند.

    شما با بازی کردن این بازیها در جمع سبب پرورش هوش هیجانی می شوید و این بازیها در خانواده سبب بالا رفتن اعتماد به نفس در کودکان خواهد شد و همچنین در قوی تر شدن دقت و تمرکز و سرعت افراد تاثیر بسیاری دارد.

    خرید بازی فکری خانوادگی

    همان گونه که اشاره کردیم بازیهای فکری می تواند گزینه خوبی برای ایجاد خلاقیت و داشتن لحظات شاد خانوادگی باشد.

    خرید بازی فکری خارجی جدید خانوادگی را می توان از تمام فروشگاه های خلاقیت تهیه کرد بازیهای فکری بسیار مورد علاقه نه تنها کودکان بلکه همه سنین است و محبوبیت خاص بین مردم دارد و از فروش بسیار خوبی نه تنها در داخل کشور برخوردار است بلکه صادرات این محصول نیز به کشورهای همسایه صورت می گیرد و مشتریان خوبی دارد.

    بازیهای فکری می تواند خلاقیت و هوش هیجان را در افراد بیشتر کند و از آلزایمر دوران کهن سالی جلوگیری نماید پس لازم است کودکان خود را از ابتدای کودکی با بازیهای فکری آشنا کنیم که به تدریج با گذشت زمان و بزرگ شدن کودکان نتایج درخشان حاصل از استفاده از بازیهای فکری به جای ساعتها نشستن پای کامپیوتر را شاهد باشیم.

    C:\Users\pc1\Downloads\قالب افقی (2) (4).jpg

    امروزه برای خرید بازی فکری خانوادگی تنوع زیادی وجود دارد که هر کدام از این بازیها توانایی فرد را از نظر هوش و استعداد بالا می برد و توان حل مسائل و تصمیم گیری را در فرد بیشتر می کند البته باید گفت کودکان از همان ابتدای کودکی چون کنجکاو هستند و از اینکه چیزی را خودشان درست کنند لذت می برند و نمونه آن را در ساخت لگو دیدیم که چقدر کودکان بارها آن را با اشکال مختلف درست می کنند و دوباره خراب می کنند و شکل دیگری را می سازند پس این وظیفه خانواده است که با بازیهای فکری مناسب این حس خلاقانه و کنجکاوی را در کودکان بیشتر کنند تا بستری برای رشد ذهن و ارتباطات بهتر آنها را فراهم کنند.

    صادرات اسباب بازی

    در رشد و شکوفایی یک کشور عوامل زیادی موثر می باشد. بحثی که در حال حاضر پیش روی ما می باشد، صادرات اسباب بازی می باشد. یک سری از مشاغل هستند که می توانند باعث پیشرفت کشور شوند.

    صادرات اسباب بازی از بخش هایی است که با گذشت زمان رو به پیشرفت قرار گرفته است. محصولات با کیفیت همیشه و در همه حال مشتریان مخصوص به خود را دارد. تاجرانی هستند که در این زمینه فعالیت پر رنگی را دارند. شیوه کار آنان بدین صورت است که شرکت های تولیدی برای ارائه محصولات خود با این تاجران قراداد می بندند و آن ها با استفاده از شرایط موجود در صادرات محصولات آن ها را به فروش می رسانند.

    C:\Users\pc1\Downloads\قالب افقی (2) (5).jpg

    باید این نکته را در نظر گرفت که تعداد زیادی از افراد جامعه را کودکان تشکیل می دهند. در نظر گرفتن این امر می تواند در پیشرفت کار صادرات بازی فکری خانوادگی شما تاثیر داشته باشد. صادر کننده ها می توانند با انجام اقدامات لازم در جهت تسریع امور، شرایط را برای بهبود روند اقتصادی هموارتر نمایند.

    با توجه به درآمد فروش روز اسباب بازی ها در میابیم که خانواده ها در پی رشد و پرورش ذهن کودکان خود هستند و سعی دارند تا با استفاده از ابزار مناسب این رشد و تعالی را به نسل های آینده نیز هدیه بدهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.