جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دبه ترشی مرغوب ارزان + اندازه دبه ترشی
    17 مرداد 1401 - 6:37
    شناسه : 203338
    0

    بهترین گزینه برای نگهداری ترشی انبه دبه های شیشه ای هستند چرا که این نوع هنگام تماس با سرکه که اسیدی می باشد دچار واکنشهای شیمیایی نشده و ضرری را به بدن انسان وارد نمی کند. این مدل از محصولات دارای دسته هایی می باشند که جا به جایی را می تواند بسیار آسان تر کند.

    پ
    پ

    یکی از محصولات پلاستیکی پر مصرف در خانه ها و کارخانه ها دبه ترشی می باشد که نسبت به دیگر محصولات پلاستیکی از قیمت خرید و فروش پایین تری برخوردار است. این نوع محصولات را می توان از تمامی پلاستیک فروشیها خریداری کرد و تقریبا همه این محصولات از استحکام بالایی برخوردار هستند. در بسیاری از خانه ها از این گونه دبه ها برای تهیه ترشی و رب انار استفاده می شود و امروزه همین دبه ها برای مصارف کارخانه ای و محصولاتشان استفاده می شود. ایرانیان از قدیم در فصل تابستان علاقه به تهیه خیارشور، رب، ترشی و غیره داشتند و همیشه بهترین وسیله نگه دارنده دبه بوده است که به همین دلیل این محصولات از فروش بالایی برخوردار می باشد. برای تهیه این محصولات فقط باید دقت شود که دبه باید تمیز باشد و در غیر این صورت محصول کپک می زند. این نوع از محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای سایزهای مختلفی بوده و هرکسی به اندازه دلخواه که نیاز دارد می تواند خریداری کند.

    word image 203338 1 - دبه ترشی مرغوب ارزان + اندازه دبه ترشی -

    بعضی از سایزها بوده که به صورت سفارشی ساخته می شوند و آن هم اگر تعداد زیادی سفارش شده باشد قابل انجام است. اگر شما هم علاقه به خرید انواع دبه ترشی ارزان دارید یا قصد دارید وارد دنیای خرید و فروش این محصولات شوید همراه ما باشید تا اطلاعات زیادی در اختیارتان بگذاریم. همه ما در خانه های خود یک سری کالاهایی داریم که استفاده های زیادی از آن می کنیم و از این نمونه می توان به دبه و جار شیشه ای اشاره کرد که علاوه بر نگداری ترشی در آن، می توان در حمل آب و کارهای دیگر از آن استفاده کرد. دبه ها دارای مکانهای استفاده متفاوت می باشند که از سایز های مختلفی برخوردارند و در دو نوع مات و شیشه ای ساخته می شوند. دبه های شیشه ای تولید شده بیشتر مصارف صنعتی داشته و به عنوان دبه برای مایعات و دوغ استفاده می شود. دبه های مات که داری ضخامت کمتری هستند ولی مقاومت بالایی دارند بیشتر برای ساخت و تهیه ترشی استفاده می شود.

    دبه ترشی شیشه ای

    بهترین گزینه برای نگهداری ترشی انبه دبه های شیشه ای هستند چرا که این نوع هنگام تماس با سرکه که اسیدی می باشد دچار واکنشهای شیمیایی نشده و ضرری را به بدن انسان وارد نمی کند. این مدل از محصولات دارای دسته هایی می باشند که جا به جایی را می تواند بسیار آسان تر کند. ظروف شیشه ای دارای طرحهای متنوعی می باشند که برخی به صورت راه راه و برخی به صورت طرحهای مشبک شده هستند که هر فردی می تواند از آن استفاده داشته باشد. وزن دبه های پلاستیکی بسته به موادی که در آن به کار رفته است به نسبت نوع پلاستیکی سنگین تر است اما در عین حال از در حین نگهداری مواد ترشی از سلامت بیشتری برخوردار می باشد. بهتر است بدانید که قیمت این محصولات ببسته به سایز آنها متغیر است به طوری که هر چه بزرگ تر باشد از قیم بالا تری نیز برخوردار می باشد.

    word image 203338 2 - دبه ترشی مرغوب ارزان + اندازه دبه ترشی -

    امروزه تولید کننده های ایرانی بنا بر تقاضاهایی که بسیار از افراد در این محصولات یعنی دبه ترشی داشته اند توانسته اند آن را در طرحهای بیشتر و زیبا تر همچون: شکل شیردار تولید کنند که استفاده های گوناگونی برخوردار می باشند که علاوه بر زیبایی اندازه دبه ترشی ها متفاوت نیز هستند. دبه های شیر دار و جار شیشه ای استفاده را بسیار آسان کرده است به نوعی که می توان بعد از ریختن محتویات ترشی درون ظرف از طریق شیر دبه سرکه آن را هم به راحتی استنفاده کرد. البته برخی از افراد از آن برای نگهداری آب و انواع شربتها استفاده می کننده چرا که به علت شیر دار بودنش می تواند برای این نوع مصارف هم بسیار مفید باشد.

    دبه ترشی کوچک

    ابعاد در نظر گرفته شده برای تولید دبه ترشی و جار شیشه ای کوچک، 2، 4 و 5 لیتری می باشد که به دلیل کوچک بودن ابعاد از مواد اولیه کمتری در ساخت آنها استفاده می شود و در نتیجه قیمت کمتری نسبت به سایر دبه ها دارند. از دبه های کوچک بیشتر در مصارف جزئی و یا مصارف خانگی مانند تهیه ترشی، ماست، دوغ، شربت، شیر و غیره استفاده می شود و همینطور می توان از این دبه جهت بسته بندی مواد شوینده مانند مایع ظرف شویی، مایع دست شویی، انواع اسید، چسب و رنگ استفاده کرد. این دبه های ترشی کوچک را در انواع مختلف درب دار، شیر دار، مات، شفاف و غیره تولید می کنند. یادآور می شویم که سرکه و اسیدها را به سبب خورندگی و قدرت تجزیه بالا، نمی توان در هر ظرفی آن را نگه داشت، از این رو ظرف مناسب ترشی دبه ای است که جنس آن به گونه باشد که در برابر اسیدها مقاوم بوده و دچار پارگی و سوراخ نشوند.

    word image 203338 3 - دبه ترشی مرغوب ارزان + اندازه دبه ترشی -

    در واقع می توان گفت که دبه ترشی مرغوب که در مجموعه ی ما از بهترین پاستیک موجود در بازار و دستگاه های پیشرفته تولید شده است و همینطور به سبب داشتن سایزهای کوچک قیمت مناسبی نیز دارند. در هنگام خریدمهم نیست که چه ابعاد و چه طرحی از دبه برای تهیه و نگهداری ترشی انتخاب می کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است این دبه ها دارای دهانه گشاد باشند به اندازه ای که یک ملاقه و یا دست در آن قرار بگیرد تا هنگام خالی کردن ترشی از دبه با مشکل رو به رو نشوید که تمام انواع محصول این ویژگی را دارند. هرگز دست خود را درون دبه ترشی نگذارید و برای برداشتن یا قرار دادن مواد آن به درون دبه ها حتما از این قاشق یا ملاقه تمیز و بهداشتی استفاده نمایید، چرا که میکروبها یا فلور نرمال دست شما به درون ترشی رفته و موجب کپک زدگی ترشی و فاسد شدن آن می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.