×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

قیمت پارچه ممکن است تا به حال نام بسیاری از پارچه ها را شنیده باشید و یا بارها از آن در لباس های خود به کار برده باشید اما درمورد ویژگی های آن چیزی ندانید بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با آن آشنا شوید.

یکی از انواع پارچه ها، پارچه کرپ می باشد. کرپ نوعی پارچه می باشد که از ابریشم تولیده شده، بسیار شیک و لوکس می باشد و در ضخامت و وزن های متفاوتی وجود دارد.

همچنین بسیار نرم و لطیف و کمی براق می باشد که ایستایی بسیار خوبی دارد و خیلی خوب روی تن می نشیند، این پارچه این روزها بسیار مورد پسند مردم می باشد و در دوخت انواع لباس ها از جمله مانتو، شلوار و پیراهن به کار می رود.

کرپ انواع بسیار متنوع و متفاوتی دارد که هرکدام ویژگی ها و کاربرد خاص خود را دارند، اگر می خواهید که با آن ها آشنا شوید در ادامه به توضیح آن به طور خلاصه پرداخته ایم.

پارچه یکی از رکن های اصلی در تولید لباس می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر پارچه مختص یک نوع لباس است به این صورت که باید انتخاب آن با دقت کافی انجام شود.

word image 203380 1 - قیمت پارچه کرپ مانتویی خنک+ مدل پارچه کرپ - پارچه کرپ

پارچه های متفاوتی در بازار عرضه می شود که یکی از آنها پارچه کرپ است که قیمت پارچه کرپ بسیار مقرون به صرفه است و بسیار پر طرفدار است؛ پارچه مازراتی دارای بافت ضخیمی است، دوام زیادی دارد و به هیچ عنوان چروک نمی شود و پارچه ای متناسب برای چهار فصل می باشد و اکثرا از آن برای دوخت فرم اداری و کت و شلوار استفاده می کنند.

به دلیل بافت ضخیم و ایستایی فوق العاده آن، فرم اداری دوخته شده با این پارچه بسیار شیک و باکلاس می شود؛ این پارچه در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده است که اکثر سلیقه ها را پوشش می دهد و افراد می توانند هر رنگی از این پارچه را که دوست دارند خرید کنند و لباس مورد نظر خود را بدوزند.

مدل لباس مجلسی با پارچه کرپ مازراتی

بافت این پارچه دارای ضخامت قابل قبولی می باشد، که برای دوخت لباس مجلسی و شومیز بسیار پر طرفدار می باشد. دوخت این پارچه برای مدل لباس های ساده بسیار راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. بافت این پارچه به دلیل ضخامتی که دارد برای فصل زمستان بسیار مناسب است و می توان برای دوخت انواع لباس از جمله کت و دامن، کت و شلوار و مانتو و شلوار گزینه مناسبی می باشد. پارچه کرپ مازراتی با کیفیت دارای سطحی نا صاف و با دانه های ریز می باشد. این پارچه مقاوت خوبی در برابر شستشو دارد و بدون آب رفت است؛ همچنین رنگ و بافت آن دچار تغییر نمی شود. این محصول در طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند، که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را خریداری کنید. علت استفاده زیاد از این محصول ضد چروک بودن و خوش دوخت بودن آن است. بنابراین برای دوخت لباس های مجلسی نیز مورد استفاده خیاط ها قرار می گیرد. از این مدل پارچه برای دوخت انواع مدل لباس ها، با هر استایلی که دارید می توانید استفاده کنید. برای سفارش پارچه کرپ مازراتی می توانید، به سایت ما مراجعه کنید و خریدتان را با قیمت بسیار مناسب ثبت کنید.

word image 203380 2 - قیمت پارچه کرپ مانتویی خنک+ مدل پارچه کرپ - پارچه کرپ

بیشتر لباس های مجلسی در بازار با مدلهای پارچه کرپ مازراتی دوخته می شوند. زیرا این نوع پارچه از ایستای قابل قبولی برخوردار است و زیبایی خاصی به لباس می دهد. از انواع این پارچه می توان به نوع ساده و طرح دار آن اشاره کرد. دوخت لباس با این محصول برای تمام فصل ها مناسب می باشد. این پارچه طرفداران زیادی دارد و دلیل اصلی محبوبیت این پارچه، استفاده راحت برای دوخت انواع لباس، شلوار و همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای آن می باشد. خیاط ها تلاش می کنند، این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند، تا سود بیشتری از دوخت و

پارچه مانتویی خنک تابستانی

لباس های تابستانی باید گشاد باشند و جذب بدن نباشند تا هوا به راحتی در آن جریان داشته و بدن را گرم نکند تا مانع عرق سوز شدن بدن شود.

با توجه به اینکه تحمل گرما در فصل تابستان بسیار سخت است از اینرو تقاضای زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که با مراجعه به فروشگاه های آنلاین و بازدید از انواع محصولات متنوع آن در این زمینه، سفارش خود را ثبت کرده تا محصولی با کیفیت در اسرع وقت طبق سلیقه هر فرد در درب منزل تحویل گرفته شود.

word image 203380 3 - قیمت پارچه کرپ مانتویی خنک+ مدل پارچه کرپ - پارچه کرپ

مانتو هایی که در فصل تابستانه می پوشیم باید خنک باشد و این بسته به جنس پارچه ای است که برای دوخت آن استفاده می شود. بهترین پارچه برای این فصل باید از جنس پنبه و کتان باشد البته پارچه کتان دارای انواع مختلف است که یکی از آن لینن می باشد و این پارچه مانتویی خنک است.

کسانی که به دنبال پارچه با الیاف طبیعی هستند بیشتر از کتان استفاده می کنند و آن را به پنبه ترجیح می دهند چون حدود ۳۰ درصد از پنبه محکم تر است. هر چه بیشتر استفاده و شسته شود نرم تر می شود. در آب و هوای گرم ورطوبتی عرق بدن را از بین می برد. چون سبک است به راحتی چروک می شود واین جزء زیبایی آن به شمار میرود.

بافت آن به صورت راه راه است. امروزه علاوه بر مانتو از آن برای تهیه انواع کت و شلوار های اسپرتی هم استفاده می شود. هنگام شستشو نباید زیاد چلانده شود وباید به صورت مرطوب در جریان هوا ی آزاد قرار داد تا خشک شود و از خشک کردن آن در خشک کن باید خودداری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.