×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

گرچه در سال گذشته قیمت شکر قهوه ای و شکر سفید در سبد خانوار چندبار دچار افزایش قیمت شد و امسال هم برخی فعالان و دست اندرکاران بخش کشاورزی خبر از افزایش قیمت این محصول بعد از ماه رمضان را به دلایلی همچون نوسان جهانی قیمت شکر، افزایش ۲ برابری قیمت خرید تضمینی، نوسان نرخ ارز و … را داده بودند که این موضوع کمی زودتر اتفاق افتاد، این درحالی است که با وعده های مسئولان قشر حقوق بگیر و کم درآمد جامعه انتظار داشتند آب از آب تکان نخورد.

word image 203394 1 - قیمت شکر قهوه ای ایرانی فله + شکر قهوه ای شهدانه - قیمت شکر قهوه ای

متوسط قیمت تیر ماه سال‌ جاری قند نسبت به تیر ۹۹ با ۷۱.۹ درصد تغییر همراه شده است کارشناسان، تغییر جهانی قیمت شکر قهوه ای ایرانی، قیمت دلار و احتکار را عامل اصلی این رشد قیمت می‌ دانند. یک کیلوگرم شکر در مرداد سال گذشته با متوسط قیمت ۹ هزار و ۶۷ تومان فروخته می‌ شد اما این کالا نیز با قرارگرفتن در مسیر افزایش قیمت در تیرماه سال‌ جاری، متوسط قیمت ۱۴ هزار و ۹۷۲ تومان را به نام خود ثبت کرد. قیمت شکر قهوه ای خارجی نیز با افزایش چشمگیری در طی ۶ماه گذشته داشته است.

شکر قهوه ای ترک، با قیمت های متعددی در سطح بازار به فروش می رسد و علت آن هم وجود واسطه ها و نوسانات بازار می باشد که تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی محصول می گذارند البته کیفیت، نوع بسته بندی، وزن، نوع برند و…. نیز سبب تغییر قیمت خرید شکر قهوه ای سفت می شوند. قیمت فروش محصول مورد نظر به نوع خرید بستگی دارد یعنی اگر به صورت عمده و به طور مستقیم خریداری شود، قیمت تا حدودی کاهش می یابد.

خرید اینترنتی شکر قهوه ای فله

خرید شکر قهوه ای فله بصورت عمده و اصل از این مجموعه که یکی از مراکز معتبر در فروش انواع شکر چون شکر قهوه ای می باشد قابل انجام است، شکر قهوه ای نوعی از قند می باشد که نسبت به شکر سفید از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است؛ از این نوع شکر در واقع قند قهوه ای به دست می آید که از نیشکر نیمه پالایش شده می باشد، این نوع شکر دارای املاح فراوانی است که کارشناسان تغذیه توصیه می کنند از این نوع شکر بیشتر استفاده شود؛ از این رو مراکز خرید درصدد فروش شکر قهوه ای اصل با کیفیت حداکثری است.

word image 203394 2 - قیمت شکر قهوه ای ایرانی فله + شکر قهوه ای شهدانه - قیمت شکر قهوه ای

همانطور که می دانید کیفیت در هر کالایی چه شی و چه خوراکی حرف اول را می زند که در قیمت شکر قهوه ای فله موثر است، این موضوع در بررسی مواد غذایی و محصولات دیگر مثل دستگاه ها همچون یخچال و یا وسایلی مثل شکلات خوری مسی یا غیره از نظر کیفیت بیشتر قابل تامل است زیرا، این موضوع مستقیم با سلامت و سلایق و نیاز های یک انسان در ارتباط است؛ با توجه به این موضوع در ادامه به بررسی کیفیت شکر قهوه ای پرداخته می‌شود: قند تولید شده باید با شکر در حداکثر کیفیت تولید شود، شکر این قندها می تواند انواع مختلف داشته باشد به عنوان مثال برای تولید قند قهوه‌ای از نوعی شکر که از نیشکر به دست می آید و به صورت نیمه پالایش می باشد، استفاده می کنند و قند سفید را از انواع شکر سفید که کاملا تصفیه می شود و به رنگ سفید در می آید تولید می کنند.

شکر قهوه ای یکی از مرغوب ترین شیرین کننده ها می باشد، این نوع شکر همان طور که گفته شده به دلیل عدم پالایش کامل به رنگ قهوه ای می باشد که این موضوع باعث می شود مقداری از املاح و مواد معدنی در آن حفظ شود، از جمله مواد معدنی موجود در شکر قهوه ای، پتاسیم، کلسیم و آهن می باشد که این میزان املاح در شکر سفید در حد صفر است.

کارخانه شکر قهوه ای شهدانه

کارخانه های زیادی داریم که ترجیح می دهند که شکر سفید را تولید و به بازار عرضه کنند ولیکن اگر بخاهیم به سلامت خود توجه کنیم بهتر است که تولیدات شکر قهوه ای را زیاد کنیم و از شکر قهوه ای روانه بازار کنیم تا مردم مجبور شوند از آن بیشتر تهیه کنند تا سالم تر بمانند.

word image 203394 3 - قیمت شکر قهوه ای ایرانی فله + شکر قهوه ای شهدانه - قیمت شکر قهوه ای

مردمان کشور هم باید باهوش و آگاه باشند به استفاده بیشتر از مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک همانند شکر قهوه ای شهدانه، زیرا هرچه مواد خوراکی مورد استفاده و مصرف ما طبیعی تر باشد قطعا ما هم بدنی سالم تر و قوی تر خواهیم داشت و سیستم ایمنی بد نمان بهتر عمل می کند.

این آگاهی از مطالعه بیشتر و توجه به سلامتی به دست می آید و شکر قهوه ای هم یکی از آن مواد طبیعی است که باید به جای شکر سفید استفاده شود تا هم از چاقی جلوگیری شود و هم از فواید زیادش بدن بهره مند شود. انسان وقتی سالم است به این نکات توجه ای ندارد و وقتی بیمار می شود می گوید کاش بیشتر به سلامتی ام توجه می کردم و نکات تغذیه و بهداشت را رعایت می کردم.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.