جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سراتو 2022 خودرویی زیبا و محبوب
    18 مرداد 1401 - 2:45
    شناسه : 203409
    0

    سراتو یا همان فورته (Forte)، خودرویی بسیار محبوب از کمپانی کیا است و کاملا شهری است که کیا در سال ۲۰۰۳ وارد بازار کرد. این خودرو به میزانی در بازار پر طرفدار شد که از همان ابتدا به کشور های مختلف راه یافت.

    پ
    پ

    word image 203409 1 - سراتو 2022 خودرویی زیبا و محبوب - خودرو

    سراتو یا همان فورته (Forte)، خودرویی بسیار محبوب از کمپانی کیا است و کاملا شهری است که کیا در سال ۲۰۰۳ وارد بازار کرد. این خودرو به میزانی در بازار پر طرفدار شد که از همان ابتدا به کشور های مختلف راه یافت. این خودرو جوان پسند بوده و در میان کشور های مختلف طرفداران مخصوص به خود را حفظ کرده است. این کمپانی کره ای سراتو ۲۰۲۲، نسل چهار را به تازگی وارد بازار کرده که در اینجا قصد بررسی جدید ترین مدل کیا سراتو و ویژگی های گوناگون آن را داریم.

    مشخصات فنی کیا سراتو 2022

    نسل چهارم جدید ترین مدل کیا سراتو، با توجه به تیپ های مختلف تولیدی، تفاوت خوبی را در خصوص پیشرانه و نیرو دارا است. این خودرو دو عدد پیشرانه تحت عنوان بنزینی اصلی که دارای چهار سیلندر است، دارد که یکی از آن ها نمونه 1.6 لیتری مجهز به سیستم توربو شارژ و پاشیدن سوخت مستقیم است. نمونه 1.6 لیتری با ویژگی های برتری که دارد و با توجه به دارا بودن سیستم (GDI) به عنوان نسخه عملکرد محور شناخته می شود. پیشرانه حجیم تر ۲ لیتری فاقد سیستم توربو شارژ است، این خودرو توانی برابر با ۱۴۷ اسب بخار دارد.

    مشخصات ظاهری کیا سراتو 2022

    جدید ترین مدل کیا سراتو با ظاهری جدید و امکاناتی پیشرفته روانه بازار شده است، این خودرو یکی از مهم ترین خودرو های بازار گردان کمپانی خود است. چراغ های جلو با نور پردازی قوی به عنوان بارز ترین ویژگی جدید ظاهری این خودرو شناخته می شوند. جلو پنجره این خودرو باریک تر بوده و زیر سپر ها با شکاف هایی برای ورودی هوا طراحی شده اند. نمای عقب این ماشین دارای تغییرات به خصوصی است، اما در کمال تعجب نمای جانبی ساده ای دارد. گلگیر ها حالت بیرون زدگی دارند که باعث اسپرت به نظر رسیدن خودرو می شوند. داخل جدید ترین مدل کیا سراتو با وجود نوسازی کامل، بسیار ساده است. طراحی داخلی این خودرو کاملا قرینه بوده و انسجام زیادی بین قطعات گوناگون آن وجود دارد.

    word image 203409 2 - سراتو 2022 خودرویی زیبا و محبوب - خودرو

    مزایا و معایب کیا سراتو 2022

    سراتو جدید دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده این خودرو مزایا و معایب مختلفی پیدا کند. حس اسپرت گرایی این خودرو ویژگی بسیار مثبتی است و این ویژگی باعث برتری این خودرو نسبت به هیوندای النترا شده است. طراحی جدید ترین مدل کیا سراتو، کمی فضایی و دور از تصور بود و این ویژگی باعث کاهش محبوبیت این خودرو شد. قیمت این خودرو با توجه به عملکرد نهایی و ارائه نسخه های عملکرد محور مناسب بوده و از این نظر خودرو مناسبی است. این خودرو در نسخه های معمولی عملکرد ضعیفی دارد و طراحی آن الهام گرفته از سبک های پیشین خود است البته در فیس لیفت طراحی این خودرو کاملا جدید بود. مصرف سوخت این خودرو نسبتا زیاد نیست، همچنین کابین بسیار آرام بوده و حرکت خودرو در آن حس نمی شود. اخرین نکته نیز در مورد این خودرو این است که دارندگان آن می توانند قطعات و لوازم یدکی سراتو را به راحتی و با قیمت مناسب و همچنین به صورت اورجینال تهیه و خریداری کنند.

    نکات تکمیلی جدید ترین مدل کیا سراتو

    سراتو در بازار جهانی سه نام گوناگون دارد. کیا در ابتدا عرضه این خودرو، آن را سراتو نامید، هنگام عرضه نسخه دوم این خودرو آن را برای بازار هایی نظیر آمریکای شمالی، فورته نامید. در بسیاری از بازار های جهانی این خودرو با نام K3 شناخته و عرضه می شود. از آن جایی که این خودرو در ابتدا با نام سراتو وارد منطقه شد، این خودرو در کشور های خاورمیانه از جمله ایران به نام سراتو شناخته می شود.

    در عقب این خودرو به اندازه دو فرد بزرگسال فضای نشیمن وجود دارد. جدید ترین مدل کیا سراتو دارای سیستم تهویه دو منطقه ای است، نمایشگر لمسی مولتی مدیا به ابعاد 10.3 اینچ در این خودرو وجود دارد همچنین می توان به نمایشگر های پشت فرمان اشاره کرد. رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو از دیگر ویژگی های سراتو جدید است. این خودرو فاقد گرم کن فرمان، هشدار توجه راننده، اتو پارک، ماساژور صندلی و صندلی برقی عقب است.

    word image 203409 3 - سراتو 2022 خودرویی زیبا و محبوب - خودرو

    لوازم یدکی سراتو

    یکی از فروشگاه های معتبری که می توانید لوازم یدکی سراتو را در انواع مدل ها خریداری کنید فروشگاه اینترنتی الماس پارت می باشد این فروشگاه با عرضه انواع لوازم یدکی کیا و هیوندا مانند لوازم آزرا و خودروهای دیگر کره ای توانسته است که به کیی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه تبدیل شود.

    نتیجه گیری

    با توجه به ویژگی های بیان شده جدید ترین مدل کیا سراتو، این خودرو در بازار رقبای زیادی دارد، اما همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است. به عنوان یک خودرو از کمپانی کره ای با ارائه ویژگی های منحصر به فرد خود، این خودرو انتخابی مناسب برا شما است. سراتو نسل چهارم، خودرویی جذاب است و لازم به ذکر است که پس از نسل سوم این سری خودرو ها، ورود آن ها به ایران طلسم شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.