×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

شاید بدترین اتفاق برای هر راننده‌ای این باشد که در هر ساعت از شبانه‌روز، خودروی او در خیابان و جاده خراب شود و نتواند کمکی برای رفع آن پیدا کند. امداد خودرو همدان که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت، یکی از مجموعه‌های امداد‌رسان در این زمینه است که می‌تواند به مشتریان و رانندگان در‌راه مانده کمک کند تا بتوانند همانجا خودروی خود را تعمیر کرده و به مسیر خود ادامه دهند و یا در‌صورت غیرممکن بودن این امر، خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی تعمیر انتقال یابد.

برای دوستان، خانواده و یا خود ما ممکن است حداقل یک بار چنین مشکلی پیش‌آمده باشد، تصادفی کرده باشیم و یا موتور خودرو دچار مشکلی شده باشد که نتوان با ماشین خود به حرکت ادامه داد. در‌چنین شرایطی تنها راه دریافت کمک، تماس با امداد خودرو است. ما در این مطلب سعی داریم ضمن معرفی امداد خودرو همدان به بررسی خدماتی که آن‌ها می‌توانند برای ما انجام دهند بپردازیم.

images 1659883818 - امداد خودرو همدان و خدمات امداد خودرو - emdad700.ir

امداد خودرو چیست؟

در طی چند سال اخیر، به نیروهایی برای کمک‌رسانی به خودروهایی که به‌دلایلی دچار آسیب شده و در‌راه مانده‌اند، آموزش داده شده است تا بتوانند در این عرصه خدمات مفیدی را به رانندگان ارائه دهند. اگر به خاطر داشته باشید، تا همین یکی دو دهه گذشته اگر ماشین شما به‌دلیل نبود بنزین و یا هر آسیب دیگری در‌راه می‌ماند، ممکن بود هیچ کمکی به شما نرسد. مگر آن‌که خودروهایی که در‌راه تردد می‌کردند، یکی از آن‌ها از روی انسانیت، از خودروی خود بنزین می‌کشید و در باک بنزین شما می‌ریخت و اگر مشکل بنزین نبود خودروی شما را بوکسل می‌کرد و تا جایی‌ که تعمیرگاهی وجود داشته باشد می‌رساند.

اما در سال‌های اخیر با‌وجود امداد خودرو در تمامی شهرها از‌جمله امداد خودرو همدان و بهره‌مندی از نیروهای حرفه‌ای و کارآزموده دیگر رانندگان، در دوردست‌ترین جاده‌ها نیز نگرانی از خراب شدن ماشین و یا تمام کردن بنزین و … وجود نخواهند داشت، زیرا این نیروهای کمک‌رسان برای هر استان و شهری در‌نظر گرفته‌شده که می‌توانند در کمترین زمان ممکن، خود را به شما برسانند. ما در ادامه این بخش بیشتر به معرفی امداد خودرو همدان و خدماتی که این امداد خودرو در همدان و سایر شهرهای اطراف ارائه می‌کند خواهیم پرداخت.

امداد خودرو همدان از چه نیروهایی بهره‌مند است؟

در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز و همچنین تعطیلات رسمی چند‌روزه، در‌طی سال در این مسیر تعداد تصادفات بالایی رخ‌داده و یا بسیاری از خودروها دچار نقص فنی شوند. از‌این‌روی وجود امداد خودرو همدان می‌تواند در این شرایط بسیار کمک‌کننده باشد و خدمات مورد‌نیاز را در‌خصوص حمل و یا تعمیر خودرو به مشتریان و مسافران ارائه نماید.

نکته دیگری که درباره امداد خودرو همدان لازم به ذکر است، مهارت و توانایی امدادرسانان در تعمیرات خودرو است. بنابراین چنانچه موتور خودروی شما دچار نقص فنی شود و یا باتری شما به اتمام رسیده باشد و یا برق ماشین ایراد پیدا کند، با یک تماس شما، نیروهای امداد خودرو در محل حاضر‌شده و نقص به‌وجود‌آمده را برطرف خواهند کرد.

به‌طور‌کلی نیروهای شاغل در امداد خودرو تمامی استان‌ها و شهرها، به‌گونه‌ای آموزش دیده‌اند که با موتور انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی آشنایی دارند، علاوه بر این همیشه قطعات پرکاربردی که می‌تواند کمک کند تا خودرو در همان جاده تعمیر گردد همراه آن‌ها وجود دارد، مگر آنکه عیوب خودرو به گونه‌ای باشد که نتوان آن را به‌راحتی پیدا کرد و نیاز به دستگاه دیاگ و غیره جود داشته باشد. در این شرایط نیروی امداد خودرو همدان تلاش می‌کند تا خودروی شما‌را به اولین تعمیرگاه انتقال دهد.

نکته دیگری که درباره نیروهای این امداد خودرو لازم به ذکر است، ورود نکردن در تعمیر خودروهایی است که از ساختار آن اطلاعی ندارند و یا باید حتما در تعمیرگاه تعمیر شوند. همان‌طور‌که می‌دانید، ممکن است برخی افراد خود را تعمیرکار معرفی کرده و با تعمیر خودروی شما نه تنها مشکل به‌وجود‌آمده را برطرف نکنند، بلکه سبب شوند تا آسیب‌های جدی‌تری نیز به آن وارد شود. در‌حالیکه نیروی امداد خودرو همدان، شما‌را در جریان تمامی مشکلی که برای خودروی شما به‌وجود‌آمده خواهد گذاشت و سپس بهترین اقدام را در‌نظر خواهد گرفت.

images 1659883846 - امداد خودرو همدان و خدمات امداد خودرو - emdad700.ir

انواع خدمات امداد خودرو همدان

پنچرگیری

برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که در شهر و یا جاده، لاستیک آن‌ها پنچر شده و نیاز به تعویض پیدا نماید. بسیاری خودشان می‌توانند از عهده این امر برآیند اما برای برخی امکان این امر وجود ندارد امداد خودرو همدان در این شهر و یا جاده‌های اطراف می‌تواند در کمترین زمان ممکن این عملیات را برای شما انجام دهد.

برطرف کردن نقایص فنی

یکی دیگر از خدمات امداد خودروها برطرف کردن نقص‌هایی است که برای موتور و یا برق خودرو و … به وجود می‌آید چنانچه نیروی امداد خودرو بتواند این نقص را در محل برطرف نماید این امر را انجام داده و دیگر نیازی به حمل خودرو تا تعمیرگاه نخواهد بود.

تعویض باتری

گاهی شارژ باتری خودرو در‌یکی از روزهای سال به اتمام می‌رسد و شما در خیابان یا جاده می‌مانید. برای اینکه چنین امری اتفاق نیفتد، چکاپ دوره‌ای باتری نیاز است. حال اگر در‌جایی چنین اتفاقی رخ داد، نگران نباشید با تماسی که با امداد خودرو همدان می‌گیرید، نیروی امدادی به همراه یک باتری نو و استاندارد در محل حضور پیدا‌کرده و نصب آن را نیز انجام خواهد داد.

حمل خودرو با کفی و یدک‌‌کش

گاهی خودروی شما چه در شهر و چه در جاده دچار مشکلی در موتور شده و یا در اثر تصادف دچار آسیب‌های جدی می‌شود که حرکت برای آن مقدور نخواهد بود در‌چنین شرایطی بهترین کار، انتقال خودرو با کفی و یا یدک‌کش به کمک ماشین‌های امداد خودرو است تا بتوانند ماشین آسیب‌دیده شما‌را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل نمایند تا تعمیرات اساسی روی آن انجام شود. از دیگر خدماتی که نیروهای کاربلد و حرفه‌ای امداد خودرو همدان https://emdad700.ir می‌توانند به شما ارائه نمایند، می‌توان به‌موارد دیگری از قبیل خدمات قفل و سوئیچ، تعویض روغن، تعمیر برق خودرو و تامین بنزین اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.