×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

از جمله محصولاتی که لازم است تا در مورد آنها اطلاعاتی داشته باشیم پارچها می باشند که پارچه داکرون ابریشمی یکی از محبوب ترین آنها می باشد پارچه های مزایای بسیاری دارند که باعث جذب بسیاری از تولیدکنندگان لباس شومیز زنانه بلند و خیاطان در زمینه پوشاک شده است داکرونها از کشش بالایی برخوردارند و این امر سبب شده که اگر هم لباس به شما کمی تنگ باشد پاره نشود.

همچنین عمر بالایی در برابر سایش دارند با استفاده از آنها دچار حساسیت و آلرژی نمی شوید همچنین نسبت به برخی از پارچه ها با این کیفیت از قیمت مناسب تری برخوردار است. جنس داکرونها از پلی استر ویسکوز می باشد که از پنبه و مواد طبیعی بافته می شود که برای استفاده در فصول گرم سال مناسب می باشد.

word image 203469 1 scaled - قیمت پارچه داکرون ابریشمی بنفش -

درست است که برخی فکر کنند فقط لباسهای نخی هستند که مناسب بهار و تابستان اند در صورتی که عیب بارزی که پارچه های نخی دارد این است که خیلی زود چروک می شوند که پارچه داکرون ابریشمی از این عیب به دور می باشد و این امر سبب محبوبیت و کاربردهای آن شده است این پارچه در برابر لکه نیز مقاوم می باشد و معمولا برای پارچه هایی که زیاد در معرض شستشو می باشند مانند مبلها ملحفها لباسهای کار از پارچه های داکرون استفاده می شود.

به نوعی می توان گفت که با تولید این پارچه فوق العاده تحول عظیمی در صنعت پوشاک و منسوجات به وقوع پیوست در ضمن نیاز نیست که هر چند مدت یکبار به خرید مجدد لباس اقدام نمایید.

پارچه داکرون بنفش

پارچه ها در انواع مختلفی از اجناس وجود دارند که می توانیم با بکارگیری از روشهای متعدد به بهترین نوع این محصول یعنی پارچه داکرون بنفش اشاره کنیم این پارچه با رنگ بسیار شاد و مناسبی ک دارد می تواند یکی از بهترین جنسهای پارچه برای بسیاری از لباسها باشد و شما بتوانید این محصول را با در نظر گرفتن بسیاری از عواملها خریداری کنید و از آن نیز استفاده داشته باشید.

الیافهایی که در این پارچه استفاده شده در حین اینکه بسیار خنک و عالی هستند در هنگام نشستن و بعد از شستشو با مواد شوینده نانو چروک نمی شوند و کیفیت اصلی خود را حفظ می کنند زیرا در این پارچه ها الیافهایی استفاده شده که می تواند تا میزان زیادی چروک شدن این البسه ها را کاهش دهد.

پارچه های داکرون دارای جنبه های بسیار خوبی می باشند که ما به چند مورد از این مواردها اشاره خواهیم داشت.

word image 203469 2 scaled - قیمت پارچه داکرون ابریشمی بنفش -

این پارچه ها دارای کشش بسیار مناسبی می باشند که منجر به استحکام آنها می شود و پاره نیز نخواهند شد.

در این نوع پارچه به دلیل الیافهایی که استفاده شده هیچوقت دچار سایش نمی شوند و می توانند تا مدت زمان زیادی بکارگرفته شوند.

در پارچه داکرون بنفش الیافی بکار رفته که می تواند تا میزان زیادی از حرارت و گرما جلوگیری کند و گرما را به خود جذب نکند.

قیمت پارچه داکرون

شما عزیزان می ‌توانید برای اطلاع از قیمت پارچه‌ داکرون این‌ مطلب را دنبال کنید شاید کنجکاو باشید که پارچه داکرون با پلی استر چه تفاوتهایی دارد درواقع پلی استر است که به داکرون شباهت دارد چون پارچه ‌ای است که در اوایل دهه هزار و نهصد و چهل توسط دانشمندی انگلیسی در رقابت با استرها و پلیمرها اختراع شد و طراحان لباس بلافاصله بعد از اختراع این پارچه شروع به دوختن لباسهایی از این پارچه کردند.

معمولا پارچه پلی استر از پلاستیک تولید می‌ شود و پلاستیکی که در این پارچه استفاده ‌شده به‌ راحتی قابل شستشو و خشک کردن و رنگ کردن می‌ باشد و در برابر چین و چروک و تاب خوردگی بسیار مقاومت بالایی دارد و الیافی قوی دارد و برای دوخت لباسها و روکشها بسیار کمک کننده است.

word image 203469 3 scaled - قیمت پارچه داکرون ابریشمی بنفش -

امروزه پارچه داکرون بنفش علاوه‌ بر این‌که سبک و خنک است چین ‌و چروک بر روی آن ایجاد نخواهد شد و در مصارف مختلف می ‌توانید از این پارچه استفاده کنید و دیگر ویژگیهای این پارچه استحکام و کشش بسیار خوب است و همچنین این پارچه در برابر گرما بسیار مقاوم است و استحکام بالایی دارد.

این پارچه عمر طولانی و دوام زیادی دارد و مناسب افرادی است که حساسیت دارند زیرا پلی استر موجود در آن حساسیت‌ زا نیست به همین خاطر قیمت پارچه داکرون بسیار مناسب است، رنگ آن در شستشوها از بین نمی ‌رود و رطوبت را به خود جذب نمی ‌کند و کپک نمی زند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.