شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیوارپوش چوبی کلاسیک ارزان شیراز
    19 مرداد 1401 - 4:11
    شناسه : 203471
    0

    بطور کل انواع دیوارپوش برای سلایق مردم تولید می شود که می توان به دیوارپوش چوبی، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش آجری و دیوارپوش سنگی می توان اشاره کرد.

    پ
    پ

    همانطور که می دانید انواع محصولات دیوارپوش چوبی و سرامیک طرح سنگ به طرحهای مختلفی تولید می شود که شما می توانید با کیفیت مرغوب و ارزان از ما خریداری کنید.

    دیوارپوش چوبی ویژگیهای خاصی دارد که می توان به نصب با تکنیک فیتینگ، استفاده از رنگ مقاوم در برابر رطوبت، طراحی در سبک کلاستیک و مدرن، اجرای دیوارپوش و ساخت دیوارپوش از جنس چوب یا ام دی اف اشاره کرد.

    بطور کل انواع دیوارپوش برای سلایق مردم تولید می شود که می توان به دیوارپوش چوبی، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش آجری و دیوارپوش سنگی می توان اشاره کرد.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\قالب افقی (55).jpg

    یکی از پر طرفدار ترین دیوارپوش چوبی ارزان مدل Wainscot است که در انواع طرحهای سبک کلاسیک می باشد که در فضای پذیرایی و اتاق خواب از این نوع مدل استفاده می شود.

    این نوع مدل پنلهای جدایی هستند که در کنار یکدیگر فضای زیبا را رقم می زند که مدل Wainscot در نیمه پایین دیوار در ارتفاع ۸۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر نصب می شود.

    این طرح از روکش چوب یا رنگ بصورت پوششی تولید می شود که در انواع مدلهای قاب دار ساده و برجسته با حاشیه های کچ بری به شکل مربع یا مستطیلی طراحی می شود.

    دیوار کوب تخته از چوب و ام دی اف تولید می شود که می توان گفت ماندگاری بالا و همچنین بصورت چهار گوش است که یکی از معایب آن این است که گرد و خاک را به خود جذب می کند و باید همیشه تمیز کنید.

    نصب این مدل، به راحتی می توان انجام داد اما در صورتی که توسط یک فرد مبتندی انجام شد نتیجه کار به خوبی انجام نمی شود و برای بهتر نصب شدن کار باید ابعاد مورد نظر را مشخص و مراحل قبل از نصب را به آسانی انجام دهید.

    دیوارپوش چوبی شیراز

    ابزارهایی به منظور پوشش دیوار را دیوارپوش می نامند که در مدل های مختلف چوب، PVC و غیره تولید شده و در شهرهایی چون شیراز، اصفهان، اهواز و در کل سراسر ایران دارای نمایندگیهای فروش می باشند.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\قالب افقی (56).jpg

    یکی از کاربردی ترین وسایل در دکوراسیون خانه دیوارپوش چوبی شیراز می باشد که جنس آن از چوبهای MDF می باشد و اغلب به شکل پنلهایی به یکدیگر متصل به دیوارها متصل شده و آنها را پوشش می دهند.

    این محصولات در طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و به راحتی می توان آنها را با هر دکوراسیون و دیزانی هماهنگ نمود با توجه به این که جنس این دیوارپوشها از چوب طبیعی یا مصنوعی می باشد از لحاظ کاربرد و نوع مواد اولیه با یکدیگر متفاوت هستند و این پوششهای چوبی دیواری که با چوب طبیعی درست شده است اغلب کاربرد کمتری دارند، چرا که در برابر نم و رطوبت مقاومت چندانی ندارند.

    در حالی که چوبهای مصنوعی مانند MDF و ترموود و همینطور چوب پنبه به سبب مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت و قیمت مناسب در حالی که روکشی بر روی خود دارند، کاربرد بیشتری دارند.

    دیوارپوش چوبی کلاسیک

    دیوارپوش چوبی یک روکش چوبی تزئینی است که از صفحات چوبی با ضخامتها و مدلهای مختلف ساخته شده است و ایجاد یک روکش چوبی تزئینی برای دیوارهای داخلی می شود و فضایی گرم، طبیعی را ایجاد می کند.

    به منظور تعالی دکوراسیون دیوار خود، این تخته ها با ضخامتها، ابعاد و روکشهای مختلف از گونه های مختلف چوب جامد مانند بلوط، کاج، افرا، چوب گردو، راش و یا حتی چوبهای عجیب و غریب دیگر ساخته می شوند.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\قالب افقی (57).jpg

    بسیاری طبق ذائقه و سلیقه خود از دیوارپوش چوبی کلاسیک استفاده می کنند و بر این باور هستند که ظاهر خانه هر چقدر کلاسیک تر باشد محیط دلنشین تر و گرم تر نیز خواهد شد.

    هر پانل دیواری چوبی بسته به نوع چوب و دانه های رنگ آن ظاهر و احساس منحصر به فردی دارد، با چیدن هر صفحه چوبی در کنار یکدیگر، یک دیوار چوبی دکوراتیو واقعی به دست خواهید آورد که فضایی گرم را به فضای داخلی شما می بخشد.

    دیوارپوشها عموما از چوب بازیافتی ساخته می شوند، برای مثال برای ساخت خانه ها یا قایقها یا استفاده از برشهای ایجاد شده در طول ساخت محصولات استاندارد مانند تخته ها، مبلمان یا تخته های کف، پس از مراحل کالیبراسیون، خشک کردن و صاف کردن، قطعات چوب با اندازه های مختلف با هم مونتاژ می شوند تا صفحات چند سانتی متر مربعی را تشکیل می دهند که بسته به اثر می تواند به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.