×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه یکی از ضرورات آشپزخانه سینک ظروفشویی بوده که بعد از میل نمودن غذا به درون ان انتقال داده تا شستشو گردد. معمولا جنس آن گرانیتی بوده و طیف رنگی متفاوتی دارد که طرح جدید آن بسیار مورد نظر مشتریان قرار گرفته و اصل مواد تشکیل دهنده آن پودر سنگ گرانیت و رزین آکریلیک است. در تمامی منازل، آشپزخانه ها قلب تپنده خانه به حساب آمده که ظروف و وسایلی که در آن استفاده می کنیم باید تمیز و بهداشت آن رعایت شده باشد تا با میل نمودن غذا دچار بیماری و ویروس نشویم.

word image 203486 1 scaled - سینک گرانیتی براق بزرگ + سینک گرانیتی شاین جدید اصل - سینک گرانیتی

برای تهیه یک محصول مانند سینک گرانیتی اصل باید به مشخصات آن توجه نمود که از چه موادهای خاص و آلیاژی مانند فولاد آلیاژی برای ساخت و تولید آن به کار رفته و مارک استانداردهای لازم را داشته باشد. امروزه از طریق سنگهای گرانیتی با کیفیت شروع به ساخت و تولید سینکهای ظرفشویی با این نوع جنس نموده که بسیاری آرامش بخش است. این نوع محصول به سادگی قابل تمیزی بوده و بعد از هر بار استفاده و ریخته شدن مواد و غذا درون آن به سادگی قابل جمع آوری و اگر مقداری روغن بر سطح و کف آن ریخته شود با مقداری آب جوش و کف به رفع کثیفیها کمک کرده و دوباره زیبایی را به آشپزخانه باز می گرداند.

سینک گرانیتی جدید بزرگ گرد

یکی از اجزای اصلی آشپزخانه سینک ظرفشویی می باشد، امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری مدلهای جدید و مختلفی مانند سینکهای گرانیتی در اشکال گرد و ساده و اندازه های کوچک و بزرگ در بازار موجود می باشد. انواع مختلفی از سینکها با متریالهای مختلفی در بازار موجود می باشد که تا حدودی انتخاب را برای مشتریان سخت خواهد کرد، ولی اگر کیفیت همزمان با استقامت برای شما مهم است استفاده از سینکهای گرانیتی بسیار کاربردی خواهند بود، خوشبختانه امروزه نگاه بسیار بهتری به سینکهای گرانیتی در بین مردم به وجود آمده است و علی رغم اینکه سینکهای ارزانتر مسی و استیل در بازار موجود می باشند، سینکهای گرانیتی کم کم جایگزین همه آنها برای خرید سینک خواهد بود.

word image 203486 2 scaled - سینک گرانیتی براق بزرگ + سینک گرانیتی شاین جدید اصل - سینک گرانیتی

با توجه به طراحیهایی که درون آشپزخانه وجود دارد و اندازه مکانی که برای سینک در نظر گرفته شده است، سینک گرانیتی بزرگ جدید و انواع آن در ابعاد مختلف ساخته می شود و پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. از خواص و قابلیتهای قابل توجه در تولید سینک گرانیتی می توان به وجود تنوع و رنگ بندی مختلف در این محصول اشاره کرد، با استفاده از این قابلیت و رنگ بندی و تنوع در آن می توانید با تمام ادوات و لوازم رنگبندی را هماهنگ کنید و یک محیط بسیار زیبا و جذاب درست کنید که این هارمونی می تواند بسیار زیبا و باشد و این امر در روحیه افراد خانه نیز تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت که موجب نشاط و افزایش روحیه می گردد.

سینک گرانیتی خارجی شاین براق

امروزه تنوع سینک آشپزخانه ها بسیار بالا می باشد و انواع خارجی و داخلی در جنسهای متنوع همچون گرانیتی و استیل در نمونه های شاین براق و مات در بازار موجود می باشد و شما بسته به دکوراسیون منزل خود می توانید از آنها در آشپزخانه خود استفاده کنید. تنوع بالای این محصولات دست شما را در خرید باز می گذارد و شما می توانید با سلیقه و نیاز خود آنها را بخرید امروزه برخی از خانه ها دو آشپزخانه دارند. آشپزخانه سرد که دکوری است و آشپزخانه گرم که بسیاری از پخت و پزها و شستشوی ظروف در آنها انجام می شود. سینکهای گرانیتی برای استفاده در آشپزخانه سرد و انواع استیل برای استفاده روزانه در آشپزخانه های گرم مناسب هستند.

word image 203486 3 scaled - سینک گرانیتی براق بزرگ + سینک گرانیتی شاین جدید اصل - سینک گرانیتی

از بهترین سینکهای موجود در بازار انواع سینک گرانیتی شاین براق هستند که بسیار پر طرفدار هستند و در بسیاری از خانه های نوساز در تجهیز آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع سینکهای گرانیتی در بازار بالا بوده و شما می توانید هر نوعی که مورد پسندتان بود را خریداری کنید. انواع شاین سینکها براق بوده و این براقیت توسط نوعی ماده محافظ به آنها داده می شود. سینکهای گرانیتی در ترکیب خود علاوه بر سنگ گرانیت درصدی رزین دارند، ماده اولیه استفاده شده در ساخت این سینکها مقاومت و استحکام سینکها را تعیین می کند. شما می توانید سینکهای گرانیتی را برای نصب در آشپزخانه خود خریداری کنید. موردی را که باید در نظر داشته باشید این است که برای نصب آنها باید از نصاب حرفه ای کمک بگیرید، چونکه نصب کردن این سینکها نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.