×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

فناوری اینورتر چیست؟

فناوری اینورتر DC با کمپرسور چرخشی ، صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت اطمینان بالا و صدای کم را تضمین می کند.

این فناوری اکنون در کولر گازی اینورتر توسط اکثر برندهای پیشرو تهویه مطبوع استفاده می شود. اساساً کاری که یک اینورتر در یک کولر گازی اینورتر انجام می دهد این است که یک اتاق را در سریع ترین زمان ممکن تا دمای مورد نظر خنک یا گرم می کند و سپس به طور موثر این دما را حفظ می کند.

اینورتر این توانایی را به دستگاه می دهد تا به طور مداوم ظرفیت سرمایش و گرمایش خود را با تغییر سرعت کمپرسور در پاسخ به تقاضای سرمایش تنظیم کند. تهویه مطبوع معمولی می تواند با حداکثر توانایی کار کند یا خاموش شود، زیرا سرعت کمپرسور نمی تواند تغییر کند. کولرهای گازی اینورتر از یک درایو با فرکانس متغیر برای کنترل سرعت موتور و در نتیجه کمپرسور استفاده می کنند. حذف چرخه های استاپ-استارت کارایی را افزایش می دهد، عمر قطعات را افزایش می دهد و به حذف نوسانات شدید در باری که کولر گازی روی منبع تغذیه می گذارد کمک می کند.

مزایای سیستم اینورتر در کولر گازی اینورتر

  1. اینورتر DC

inverter pic - کولر گازی اینورتر - کولر گازی اینورتر

    • کم صدا و لرزش کم
    • صرفه جویی در انرژی (انقلاب کم: کمتر از 30 دور در ثانیه)
    •  قابلیت اطمینان بالا (بار کم به شفت)
    • مناسب برای R-410A

اینورتر DC

191a898f 29dd 46f2 9448 39091243a4d3 - کولر گازی اینورتر - کولر گازی اینورتر

فناوری دیجیتال در مقایسه با کمپرسورهای سرعت ثابت AC، با کمپرسور اینورتر DC، کنترل و کارایی بالاتری را ارائه می دهد. چرخش بسیار دقیق یک کمپرسور دوستدار ازن باعث صرفه جویی در مصرف برق تا 50 درصد و عملکرد بسیار کم صدا می شود.

                       596e8867 6dd2 4028 a261 933aa87522e5 - کولر گازی اینورتر - کولر گازی اینورتر

به زبان ساده:

PAM.pngPAM مانند یک موتور توربو در خودرو کار می کند. این یک کمپرسور را در حداکثر توان تنظیم می کند و خنک کننده سریع را برای رسیدن به دمای اتاق مورد نظر در هنگام روشن شدن تهویه مطبوع فراهم می کند.

PWM.pngPWM به متعادل کردن چرخش سرعت کمپرسور  کمک می‌کند یا با سرعت بالا در هنگام خنک‌سازی سریع یا سرعت آهسته هنگام حفظ دمای اتاق. بنابراین، مانند کروز کنترل در خودرو،  مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

  1. شاهو سرحدی

    سپاس از مطلب کامل و دقیق شما. ما هم در سایتمون به آدرس: https://khonakkala.com یک دنیا مطلب در مورد اینرورتر و دیگر جزئیات فنی کولر گازی قرار دادیم تا نکات نگهداری کولرتان را به درستی انجام دهید. ممنون میشم از سایت ما هم دیدن فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.