×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

با قطعیت می‌توانیم بگوییم که شست و شوی نمای ساختمان، یکی از اساسی‌ترین اجزای آن بشمار می‌رود.

در واقع نما، نخستین قسمت از ساختمان می‌باشد که به چشم می آید و اولین ذهنیت برای مخاطبان ایجاد خواهد کرد. از این رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

اما این نما بعد از مدتی دچار آلودگی شده و یا در اثر بارش باران و خصوصاً باران های تهران که دارای خاصیت اسیدی می‌باشند، مات و کدر خواهند شد.

word image 203528 1 - قیمت نماشویی ساختمان -

پیچ رولپلاک نما ساختمان

این هنگام نماشویی ساختمان امری لازم و ضروری خواهد بود. چرا که نماشویی ساختمان جدا از ایجاد نمای زیبایی ظاهری برای ساختمان، لایه اسیدی و آلوده را از نمای ساختمان شما پاکسازی می‌کند و باعث می‌گردد تا نمای ساختمان بیش از حد دچار آسیب ببیند.

در کل می توان نماشویی ساختمان را یکی از موارد مهم خدمات ساختمانی بشمار آورد. در این متن، راجع‌به نماشویی ساختمان اطلاعاتی کسب کردیم و انواع نماشویی از جمله نماشویی بدون داربست و یا نماشویی ساختمان با استفاده از راپل صحبت خواهیم کرد در نتیجه این را می‌یابیم که چرا کفسابی و نماشویی ساختمان را جزو با اهمیت‌ترین خدمات ساختمانی محسوب می کنند.

پیچ و رولپلاک نما | قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما | پیچ و رولپلاک نما با طناب | پیچ و رولپلاک نما با داربست

خدمات کفسابی یا سیمانکاری نما با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های مدرن و حرفه ای نماشویی ساختمان و همچنین با بهره گیری از بهترین مصالح و تکنولوژی مواد نانو، در آخر کار به منظور تمیزی و دوام بالاتر با بهترین قیمت در تمامی نقاط تهران وجود دارند.

انواع نماشویی نما ساختمان و روش کاری آن

به طور کلی نماشویی ساختمان با امکاناتی از جمله سندبلاست (واتر سندبلاست)، واترجت و … صورت می‌گیرد. بنابراین امردم مختلف با نگرش به وضعیت کلی ساختمان و نیز بودجه ، از شیوه‌های زیر برای نماشویی ساختمان بهره می‌گیرند :

استفاده از داربست برای شست و شوی نما (نماشویی با داربست)

استفاده از طناب برای نماشویی ساختمان (نماشویی باطناب یا نماشویی بدون داربست)

استفاده از کمربند محافظ

روش های شست شوی نمای ساختمان

  1. در این روش، نماشویی ساختمان به کمک آب انجام می گیرد. چرا که این روش جرم و آلودگی سطحی نمای ساختمان زیاد بوده و با استفاده از آب، نمای ساختمان زیبایی خود را به دست خواهد آورد.
  2. در این روش، از آب و سیلیس برای شستن نمای ساختمان استفاده می گردد. این روش نسبت به روش اول قوی تر بوده و لکه ها و جرم های سختی که در نمای ساختمان تثبیت شده است، معمولا در این روش پاک می گردد.
  3. کارایی روش سوم در از بین بردن ماسه شسته و تمیزیری گرانیت و برخی سنگ ها بوده و در آن از اسید استفاده می گردد که در اصطلاح به آن اسیدشویی می گویند. البته این روش به دلیل استفاده از اسید اندکی حساس بوده و می بایست حتما توسط نیروی متخصص و ماهر انجام گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.