جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید اقساطی ساینا S (اس) سایپا
    19 مرداد 1401 - 17:59
    شناسه : 203561
    0

    این روزها اگر قصد خرید خودروی اقتصادی از میان گزینه‌های موجود در بازار را داشته باشید، قطعا مدل‌های مختلف ساینا هم یکی از همین گزینه‌ها خواهند بود. نسخه فیس‌لیفت ساینا که با نام ساینا S شناخته می‌شود، با امکانات جدید و ظاهر متفاوت خود، طرفداران زیادی پیدا کرده‌است.

    پ
    پ

    - خرید اقساطی ساینا S (اس) سایپا - خودرو

    به گزارشی از خبرگزاری برنا، این روزها اگر قصد خرید خودروی اقتصادی از میان گزینه‌های موجود در بازار را داشته باشید، قطعا مدل‌های مختلف ساینا هم یکی از همین گزینه‌ها خواهند بود. نسخه فیس‌لیفت ساینا که با نام ساینا S شناخته می‌شود، با امکانات جدید و ظاهر متفاوت خود، طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. اما مزایا و معایب ساینا S چیست و آیا خرید ساینا اس می‌تواند تصمیمی منطقی باشد؟ در ادامه قصد داریم تا در کنار معرفی این خودرو، به معرفی امکان خرید اقساطی ساینا که این روزها مهیا شده است بپردازیم. چراکه در زمان افزایش قیمت‌ها و تلاطم روزانه بازار، خرید اقساطی خودرو یکی از راه‌های مورد توجه بسیاری از خریداران است که قصد تهیه یا ارتقاء دادن خودروی خود را دارند.

    ساینا اس چه مزایایی دارد؟

    برای آشنایی بیشتر با محصول جدید سایپا، بهتر است ابتدا در مورد محاسن و مزایای ساینا S صحبت کنیم.

    ظاهر متفاوت و جذاب‌تر

    اصلی‌ترین تفاوت نسخه فیس لیفت ساینا در مقایسه با مدل اولیه این خودرو، همین ظاهر متفاوت است. با یک مقایسه ساده می‌توان فهمید که بخش‌های مختلفی از جمله طراحی جلوپنجره و چراغ‌ها، درب صندوق و سپرهای عقب تا حد زیادی تغییر کرده‌اند. به‌علاوه، حالا کابین هم جادارتر از قبل شده و تغییرات محسوسی مانند صفحه کیلومتر جدید یا فرمان طرح دیکات را می‌توان در بخش داخلی مشاهده کرد.

    اگرچه حالا ساینا اس در مقایسه با نسخه اولیه این خودرو زیباتر شده، ولی هنوز در کلاس خودروهای خارجی نبوده و نمی‌توان آن را با محصولات رقبای کشورهای مختلف از جمله چین مقایسه کرد.

    ساینا اس

    امکاناتی که ارزش پرداخت پول بیشتر را دارند

    ساینا جدید در دو تیپ مختلف S و G به فروش می‌رسد و تنها تفاوت آن‌ها در سطح امکانات است. افرادی که قصد خرید ساینا S را دارند، می‌توانند خود را برای آپشن‌های جدیدی مانند سیستم‌های ترمز EBD و ABS، حسگر پارک خودرو، سیستم داخلی تهویه مطبوع دیجیتال، ایموبلایزر هشداردهنده امنیتی، دی‌لایت، آینه اضافی برقی، ایزوفیکس صندلی عقب و دماسنج آماده کنند. مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم هم از جمله مهم‌ترین امکانات ساینا G هستند:

    • سیستم مالتی‌مدیا 7 اینچی
    • GPS و سیستم ناوبری
    • حسگر مربوط به باد چرخ‌ها
    • شیشه دودی
    • رینگ‌های آلومینیومی
    • اتولایت

    مابقی موارد در هر دو خودرو کاملا یکسان است.

    کاهش آلایندگی، قدمی مثبت در کمک به هوای پاک

    مهندسان سایپا، تلاش زیادی برای بهبود قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساینا جدید داشته و به دستاوردهای خوبی هم رسیده‌اند. یکی از این موارد، استاندارد آلایندگی یورو 5 است که نشان می‌دهد ساینا S، آلودگی کمتری در مقایسه با نسل قبلی تولید می‌کند. افزون بر این، در ورودی منیفولد هوای ساینا جدید به‌خوبی می‌توان دریچه گاز برقی را به عنوان جایگزینی برای سیم گاز مشاهده کرد.

    ساینا S چه معایبی دارد؟

    اگر مزایای این خودرو برای شما جذاب بود و قصد خرید ساینا جدید را دارید، بهتر است با معایب آن نیز آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

    پیشرانه یکسان با نسل قبلی

    اولین مسئله، پیشرانه یکسان با مدل اولیه ساینا است. نسخه قبلی خودرو محبوب سایپا به پیشرانه M15 مجهز شده بود که می‌توانست 128 نیوتن بر متر گشتاور و قدرتی معادل 87 اسب بخار را تولید کند. مدل فیس لیفت این خودرو یعنی ساینا S نیز به همین سیستم مجهز شده و خبری از افزایش توان نیست. به‌علاوه، برخلاف وزن پایین و حجم پایین موتور، مصرف سوخت نیز 7 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده که چنگی به دل نمی‌زند. شاید بهتر بود مهندسان سایپا علاوه‌بر شکل ظاهری، ابعاد فنی را هم مورد بازبینی قرار می‌دادند.

    کیفیت ساخت پایین

    اگر قصد خرید ساینا اس را دارید، بهتر است بدانید که کیفیت ساخت کلی این خودرو و متریالی که در تولید آن به‌کار گرفته شده، هیچ تفاوتی با گذشته نداشته و همچنان پایین است. اگر بخواهیم این اتومبیل را با نمونه‌های خارجی مقایسه کنیم، قطعا ساینا S شکست خواهد خورد. هرچند، با کمی خوش‌بینی می‌توان گفت سایپا احتمالا کیفیت مدل‌های بعدی این خودرو را افزایش خواهد داد.

    قیمت نسبتا بالا

    ساینا S، در این زمینه هم عملکردی ناامیدکننده دارد. شاید امکانات کلی و شکل ظاهری این خودرو در مقایسه با نسخه اولیه تغییرات قابل توجهی داشته باشد، اما اختلاف قیمت میان آنها کمی بیشتر از حد انتظار است. این مسئله تا حد زیادی روی خرید و فروش ساینا اثرگذار خواهد بود و اگر سایپا بتواند قیمت ساینا جدید را کمی تعدیل کند، قطعا به موفقیت خواهد رسید.

    نمای عقب ساینا s

    خرید اقساطی ساینا اس جدید

    شاید قیمت ساینا S کمی بیشتر از حد انتظار باشد، اما ترکیب ظاهر جذاب این خودرو و امکانات فنی مناسب، محصول جدید سایپا را در کانون بسیاری از مصرف‌کنندگان، به‌خصوص جوانان قرار داده است. شاید بهتر بود که سایپا این خودرو را فقط در یک مدل، با امکانات کامل و همین قیمت فعلی به بازار عرضه می‌کرد. به هر صورت، ساینا جدید یک پیشرفت برای سایپا محسوب می‌شود.

    درنهایت اگر با تمام موارد مثبت و منفی این خودرو، همچنان قصد خرید آن را دارید، می‌توانید به خرید اقساطی ساینا هم فکر کنید. این روزها طبق خبرهای منتشر شده، شرکت همراه مکانیک طرح فروش اقساطی خودروها را با تسهیلات خرد قابل‌توجهی ارائه داده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت همراه مکانیک www.hamrah-mechanic.com از خدمات خرید و فروش خودرو بهره‌مند شوید.

    منبع: برنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.