×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

از آنجایی که تقاضا برای مصرف عرق یونجه دو آتیشه در سالها اخیر افزایش یافته است برخی از مجموعه های تولید کننده آن نسبت به پخش این محصول در سطح استانها نموده اند.

طبق نظر کارشناسان طب سنتی استفاده از این عرق برای افراد گرم مزاج توصیه نمی شود اما این کارشناسان مواردی را برای متعادل کردن طبع این عرق ذکر کرده اند که از آنها به عنوان مصلح عرق یونجه یاد می شود.

اگر شما فردی گرم مزاج هستید می توانید همراه با عرق یونجه از کاسنی، کاهو و دیگر عرقیجاتی که طبع آنها سرد است نسبت به متعادل سازی طبع گرم عرق یونجه اقدام نمایید.

word image 203675 1 scaled - خواص عرق یونجه دو آتیشه عمده برای کودکان - خواص عرق یونجه

یکی از مهم چیزهایی که در رشد یک کودم بسیار تاثیر گذار می باشد و تمام متخصصین بر سر آن توافق نظر دارند مصرف شیر مادر است.

مصرف این ماده مغذی که در کودکان به قدری از اهمیت بالایی برخوردار است که اگر به درستی و به اندازه از شیر مادر در دوران نوزادی استفاده نکنند ممکن است رشد آنها دچار مشکل شود و یا از مشکلاتی نظیر سوء هاضمه رنج ببرند البته بروز این مشکلات در کودکان تنها به این چند مورد خلاصه نمی شود.

اگر شما به عنوان یک مادر احساس می کنید که شیر شما آنچنان که باید برای کودک شما کافی نیست می توانید با مشورت پزشک معالج خود و در مقادیر مشخص از عرق یونجه دو آتیشه مصرف نمایید این عرق با دارا بودن ویتامینها و املاح معدنی که در درون خود دارد می تواند در افزایش ارزش غذایی شیر شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

عرق یونجه دو آتیشه عمده

برای اطلاع از قیمت عمده عرق یونجه دو آتیشه می توانید به سایت ها یا مراکز مختلف و معتبر مراجعه کنید.

برای درمان شب کوری که یک اختلال در بینایی است از عرق یونجه برای درمان آن استفاده می کنند.

این بیماری فقط در شب اتفاق نمی افتد و یک ضعف در بینایی است به این صورت که فردی که از محیط روشن به محیط تاریک تر وارد می شود به زمان کوتاهی برای وفق دادن خود با آن محیط و رنگ ها نیاز دارد پس عرق یونجه با وجود املاح، مواد معدنی و ویتامین هایی که دارد می تواند در درمان این بیماری موثر باشد.

word image 203675 2 scaled - خواص عرق یونجه دو آتیشه عمده برای کودکان - خواص عرق یونجه

بهترین جایگزین برای یونجه در فصولی که به آن دسترسی ندارید عرق یونجه عمده می باشد این گیاه برای تقویت سیستم ایمنی و در امان ماندن از بیماری بسیار مفید واقع شده است.

افرادی که دچار کمبود ویتامین B1 در بدنشان باشند دچار انقباض در عضلات بدن می شوند و این انقباضات به صورت لرزش غیر ارادی در بدن اتفاق می افتد برای درمان این نوع بیماری بهتر است از عرق یونجه که دارای ویتامین B1 است استفاده کنید تا شاهد تاثیر آن در درمان باشید.

خواص عرق یونجه برای کودکان

اطلاعات زیاد افراد از دانستن فواید عرقیجاتها از جمله عرق کاسنی می تواند در بهبود سلامتی و مشکلات به وجود آمده بسیار کارساز باشد مثلا این که عرق یونجه برای چاقی بسیار مفید واقع شده است.

اگر از چاقی زیاد رنج می برید کنار ورزشهای روزانه خود می توانید از عرق یونجه هم استفاده کنید تا سریع تر به نتیجه برسید.

اگر ورزش هم نمی کنید می توانید این عرق را روزانه مصرف کنید البته سعی کنید کنار عرق ورزش و رژیم غذایی هم داشته باشید که از چاق بودن خلاص شوید.

word image 203675 3 scaled - خواص عرق یونجه دو آتیشه عمده برای کودکان - خواص عرق یونجه

افراد با مراجعه به کوگل و سایت حاضر می توانند خواص عرق یونجه برای کودکان به خوبی متوجه شوند و از آن استفاده کنند.

اگر کودکی دارید که گرفتگی بینی آزارش می دهد و یا با کم خونی مواجه است و انرژی زیادی ندارد می توانید از یونجه قرمز و عرق یونجه استفاده کنید و به او بدهید تا مشکلات نام برده شده در او رفع شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.