چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت چوب درخت گردو خشک کیلویی
    21 مرداد 1401 - 3:20
    شناسه : 203676
    0

    در ابتدا باید به این نکته اشاره نماییم که وقتی صحبت از درخت گردو می شود منظور درختانی است که عمر آنها از 10 سال به بالا می باشد و حتی عمر بعضی از آنها قدمتی بالای 150 سال دارند. در ادامه این مطلب به نکاتی در مورد تعیین قیمت چوب درخت گردو کهنسال می پردازیم.

    پ
    پ

    استعلام قیمت چوب گردو کیلویی به صورت هفتگی و روزانه امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند به صورت تلفنی اطلاعات بیشتری کسب نمایند. کیفیت ایجاد شده در محصولات موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود که به دلیل افزایش ماندگاری کالا می باشد.

    این محصول حین تولید مخارجی را به وجود آورده است که به همراه هزینه مواد اولیه در نرخ نهایی محصول موثر می باشد. این کالا قیمت بسیار خوبی دارد و امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد.

    همچنین قیمت کیلویی چوب گردو با بهترین کیفیت نسبت به قیمت جزئی کالا بسیار مناسب بوده و اگر شما جزء افرادی هستید که وقت زیادی برای خرید حضوری ندارید بهتر است کالاهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید و با خرید غیر حضوری محصول در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

    word image 203676 1 scaled - قیمت چوب درخت گردو خشک کیلویی - چوب

    امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی بیشتر افراد به سمت خرید آنلاین جذب شده‌ اند و افراد می‌توانند ظرف مدت زمان کوتاه چوب گردو مورد نیازشان را سفارش دهند.

    امروزه قیمت چوب گردو کیلویی توسط شاخصه ها و عوامل گوناگونی تعیین و دچار دگرگونی می شود. از این رو واحد های مرتبط با تولید این محصول با درک این مطلب، در تلاش اند که تعداد این عوامل موثر را کاهش دهند و زمینه ای را فراهم سازند تا وابستگی قیمت چوب گردو را به این شاخص ها کم کنند.

    قیمت چوب درخت گردو کهنسال

    در ابتدا باید به این نکته اشاره نماییم که وقتی صحبت از درخت گردو می شود منظور درختانی است که عمر آنها از 10 سال به بالا می باشد و حتی عمر بعضی از آنها قدمتی بالای 150 سال دارند. در ادامه این مطلب به نکاتی در مورد تعیین قیمت چوب درخت گردو کهنسال می پردازیم.

    با اطمینان می توان گفت که خرید درخت گردو کهنسال عملا ممکن نمی گردد چرا که هیچ راه مشخص و دقیقی برای نحوه تعیین قیمت چوب درخت گردو کهنسال وجود ندارد و همچنین نمی توان این درختان عظیم را از ریشه در آورد و در جای دیگر کاشت بدون اینکه به ریشه های آن آسیبی وارد نگردد. در زمان های نه خیلی دور در برخی از روستاهای شمال کشور افرادی بودند که محصول درخت گردو سال آینده را از پیش خریداری می کردند و به همین علت کسی نمی توانست از گردوی درخت کهنسال استفاده نماید.

    word image 203676 2 scaled - قیمت چوب درخت گردو خشک کیلویی - چوب

    از آنجاییکه به دلیل کیفیت بی نظیر چوب درخت گردو کهنسال برای استفاده ها و کاربردهای گوناگون مرسوم است افاردی هستند که بدون توجه به هیچ مواردی اقدام به قطع درخت گردو کهنسال می نمایند و همچنین قیمت بسیار بالایی را نیز برای چوب آن در نظر می گیرند.

    از عواملی که می توان برای قیمت چوب درخت گردو کهنسال برشمر می توان به شناسنامه دار بودن درخت، میزان محصول دهی، مسزان سازگاری با آب و هوای محیط و عمر مفید درخت اشاره داشت.

    چوب گردوی خشک

    خشک کردن محصولات یکی از روش های بسیار مفید برای نگهداری طولانی مدت آن ها می باشد. محصولات چوبی هم از این قاعده مستثنی نیستند، چرا که به وسیله خشک کردن، آب میان بافتی در چوب از بین رفته و از رشد قارچ و پوسیدگی آن جلوگیری می شود.

    چوب گردو خشک از محکم ترین نوع چوب برای تولید لوازم خانگی از قبیل مبلمان و میز ناهارخوری و همچنین میز پذیرایی و عسلی می باشد. از آنجا که چوب ماده ای آب دوست می باشد؛ باید در فرایند خشک کردن آن نهایت دقت را به کار برد تا به مرور زمان چوب باد نکرده و از مقاومت آن کاسته نشود.

    word image 203676 3 scaled - قیمت چوب درخت گردو خشک کیلویی - چوب

    برای خشک کردن چوب باید به نکات زیر توجه کنید:

    * چوب را به سرعت خشک نکنید. ابتدا چوب را در مکانی بگذارید تا مقداری هوا در آنجا جریان داشته باشد.

    نکته حائز اهمیت در تمامی مراحل خشک کردن چوب گردو این است که از وسایل گرمایشی استفاده نکنید زیرا احتمال آتش سوزی در چوب گردو خشک بالا می باشد.

    * از پنکه استفاده کنید.

    * اگر در مدت زمان کوتاهی چوب را خشک کنیم شاهد پیچ و تاب خوردن چوب هستیم.

    * رعایت فاصله مناسب برای عبور جریان هوا می تواند به فرآیند تسریع خشک شدن چوب گردو کمک کند.

    * بهترین زمان برای خشک کردن چوب از ابتدای بهار تا انتهای تابستان است که رطوبت هوا بین ١۵ الی ٢٠ درجه سانتی‌گراد می باشد.

    * عجله را کنار بگذارید.

    * چوب های هم جنس را در دسته های مشابه طبقه بندی و خشک کنید.

    * مراقب رفت و آمد کودکان و همچنین حیوانات در محل خشک کردن چوب باشید.

    * دمای محیط را چک کنید.

    * از درختان کوچک و جوان استفاده نکنید زیرا کیفیت درختان تنومند را پس از خشک شدن ندارند.

    * چوب ها را هر روز وارسی نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.