×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

استفاده از آرد سوخاری رنگی می‌تواند محاسن اقتصادی و تکنولوژی خاصی به همراه داشته باشد به گونه ای که به میزان وزن کمتری از این آرد سوخاری برای پوشش دهی کامل ناگت نیاز است همچنین محصولاتی که با آرد سوخاری رنگی پوشش داده شده رطوبت بیشتر و افت و جذب روغن کمتری دارند. برای درست کردن آرد سوخاری رنگی یا همان پودر سوخاری می توانید از نان‌ های حجیم درست کنید.

این نوع آرد سوخاری ها را می توانید در برابر گرما قرار دهید آنها به صورت خشک درآمده و آن را به صورت پودر در بیاورید و با این کار نم و رطوبت از بین رفته و می توانید پودر کنید با انجام این کار ارد سوخاری بدست امده را می توانید استفاده کنید. البته این امکان وجود ندارد که شما از ارد برای سرخ کردن استفاده کنید چون در ابتدا ارد را به صورت نان دراورده و بعد ان را خشک و اسیاب کرده تا بتوانید استفاده کنید.

word image 203677 1 scaled - فواید آرد سوخاری رنگی مخصوص پرنده - آرد سوخاری

در تهیه آرد سوخاری رنگی زرد شما می توانید در طی مراحل به ان زرد چوبه اضافه کنید تا در طعم و رنگ ان بهتر شود. ارد سوخاری زرد را شما می توانید برای سرخ کردن ناگت مرغ یا ماهی و میگو صورتی استفاده کنید برای درست کردن کنتاکی مرغ از پودر سوخاری زرد حتما استفاده کنید تا در طعم و بو تاثیر بسزایی دارد.

آرد سوخاری برای قناری

همان گونه که بیان شد آرد های سوخاری برای قناری ها با آرد سوخاری که از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها تهیه می شود و برای مصارف انسانی بوده متفاوت است وبه دلیل وجود ترکیباتی که دارد میتواند بسیار برای پرنده های شما مضر و خطرناک باشد و استفاده از این محصول برای پرنده ها موجب ایجاد بیماری های عفونی و گوارشی می شود.

آرد سوخاری مخصوص پرنده از با کیفیت ترین آرد تشکیل شده است و فاقد هرگونه مواد افزودی مضر مانند نمک، شکر و روغن می باشد.

word image 203677 2 scaled - فواید آرد سوخاری رنگی مخصوص پرنده - آرد سوخاری

آرد سوخاری پرنده باعث خوش بو شدن جیره می شود، گاهی ممکن پرنده های شما از بوی نامطبوع تخم مرغ راضی نباشند و از این محصول استفاده نکنند و از آن جایی که پرنده ها باید تمام مواد مغذی مورد نیاز روزانه ی خود را دریافت کنند شما میتوانید از آرد سوخاری که بو و مزه خوبی روی غذا های تخم مرغی ایجاد می کند استفاده کنید.

پودر سوخاری جدید موجود در بازار اغلب از آرد گندم تولید می شوند و این محصول سرشار از نشاسته که یک منبع قوی از کربوهیدرات ها می باشد در این محصول وجود دارد.

تغذیه قناری ها را به این صورت میتوان تقسیم کرد که:

۱- تغذیه در دوران بدو تولد یا همان جوجگی که اصولا قبل از ۵۰ روزگی را گویند.

۲- تغذیه پرنده در دوران بلوغ و رشد.

۳- تغذیه در دوران تو لک رفتن یا اصولا همان پر ریزی.

قناری تا ۶۰ روزگی به غذای نرم نیاز دارد و باید روزی ۲ مرتبه به آن ها داده شود.

آرد سوخاری فواید

آرد سوخاری از ترکیب چند ماده غذایی مفید که خود دارای خواص هستند تولید میشود، آرد سوخاری دارای فواید بسیاری است. از این آرد برای تغذیه نرم استفاده میشود مثلا در تغذیه تخم مرغی و سیب زمینی آبپز از آرد سوخاری برای گرفتن رطوبت این مواد استفاده میشود.

آرد های سوخاری میتوانند شامل ذرت، پودر پیاز، نشاسته و… باشند که این موارد همگی سبب طعم دهی و عطر عالی به مواد غذایی می شود.

استفاده از آرد سوخاری خانگی پولکی بسیار آسان است شما میتوانید ماده غذایی دلخواهتان را پس از مزه دار کردن به آرد سوخاری آغشته کرده و در روغن داغ به مدت ۱۵ دقیقه سرخ کنید و از طعم آن لذت ببرید.

word image 203677 3 scaled - فواید آرد سوخاری رنگی مخصوص پرنده - آرد سوخاری

شاید برای شما هم جای سوال باشد که آرد سوخاری چاق کننده است یا نه؟

این روزها اکثر مردم بر این باورند که یکی از فواید آرد سوخاری این است که باعث کاهش وزن و لاغری میشود و افراد چاق با اضافه وزن بالا در رژیم غذایی خود از نان های خشک و سوخاری برای احساس سیری در خود استفاده میکنند ولی این تفکر صحیح نیست.

در واقع هر ۱۰۰ گرم نان خشک و سوخاری در برابر نان تازه از کالری بیشتری برخوردارند به دلیل اینکه نان خشک رطوبت خود را از دست داده و حاوی آرد است ولی نان تازه ترکیبی از آب و آرد است.

بسیاری به نان های خشک تخم آفتابگردان و کنجد اضافه میکنند که این خود حاوی روغن و کالری بیشتر است و باعث چاقی میشود. این نان ها حاوی ترکیباتی همچون آرد، روغن، شکر، تخم مرغ و شیرخشک هستند که در مقایسه با انواع نان های حجیم پر کالری تر هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.