شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید شلوار مازراتی پاکتی گشاد مردانه
    21 مرداد 1401 - 5:29
    شناسه : 203691
    0

    مدلینگ ها در سال جدید بسیاری از شلوار ها مانند شلوار جین را استفاده کردند اما شلوار مازراتی فقط جزو پر طرفدارترین نوع شلوار ها قرار گرفت.

    پ
    پ

    آقایان مشکل پسند در انتخاب جنس شلوار می توانند جنس مازراتی را انتخاب کنند.

    شلوار های مردانه از این نوع جنس دارای کیفیت عالی می باشد.

    معمولا رنگ طوسی زیباتر است زیرا با هر رنگ لباسی ست می شود.

    در دنیای پوشاک مخصوصا شلوار ها آن هم از جنس مازراتی رنگ طوسی طرفدار زیادی دارد.

    مدلینگ ها در سال جدید بسیاری از شلوار ها مانند شلوار جین را استفاده کردند اما شلوار مازراتی فقط جزو پر طرفدارترین نوع شلوار ها قرار گرفت.

    word image 203691 1 scaled - خرید شلوار مازراتی پاکتی گشاد مردانه -

    برای ظاهری زیبا و استایلی شیک شلوار مازراتی مردانه را همراه یقه اسگی می توانید استفاده کنید چرا که استایل شما از تمامی استایل ها جدا می کند.

    درست است که رنگ مشکی اندام را باریک و لاغر نشان می دهد اما رنگ طوسی طرفداران زیادی در رنگ های روشن دارد.

    شلوار مازراتی گشاد

    یکی از مواردی که در هنگام تهیه و یا دوخت شلوار مازراتی دمپا گشاد باید به آن توجه نمایید این است که اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پاهای کوتاهی دارید باید شلواری با فاق بلند تهیه کنید.

    این مدل شلوارها در خانم های لاغر اندام می تواند باعث بهتر نشان داده شدن اندام آن ها شود همچنین خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند می توانند به راحتی با استفاده از این مدل شلوار قسمت های مختلف بدن خود را تحت پوشش قرار بدهند.

    از شلواری که شما تهیه می کنید از جنس جین می باشد می توانید آن ها با انواع بلوزهای تنگ و گشاد استایل کنید اما اگر برای این شلوار از پارچه های کرپ مانند مازراتی استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب بلوزهای رسمی تر و شیک تر می باشد.

    word image 203691 2 scaled - خرید شلوار مازراتی پاکتی گشاد مردانه -

    اگر برای استایل کردن این شلوار می خواهید از مانتو استفاده کنید باید حتما دقت کافی داشته باشید که قد مانتوی شما حداقل تا روی زانو و یا بالاتر از آن باشد و مانتویی که انتخاب می کنید نه آنقدر تنگ باشد و آنقدر گشاد و به طوری آن را استایل کنید که بتوانید از خاصیت لاغر نشان دادن این پارچه استفاده کنید.

    بسیاری از خانم ترجیح می دهند که استایل خود را همراه با شلوار مازراتی گشاد با یک کفش پاشنه بلند تکمیل کنند اما اگر شما قدتان به اندازه کافی بلند هست می توانید ایت مدل شلوارها را با کتانی های لژ دار و سایز بزرگ به راحتی ست کنید.

    اگر هنگام انتخاب رنگ این مدل شلوار دچار سردرگمی هستید و رنگ درست خود را نمی دانید بهتر است به سراغ رنگ های تیره تر بروید.

    اگر سری به بازار خرید و فروش شلوارهای مازراتی بزنید متوجه خواهید شد این مدل انواع بسیار مختلفی دارد و امروزه با جهت گیری دنای مد و ترندهای به طرف شلوارهای دمپا و راسته با جنس مازراتی بازار آن بسیار داغ است.

    برای این که عمر پارچه شما بیشتر شود و دیر خراب شود باید آن را با ولرم و پودر شستشو بدن آنزیم تمیز کنید.

    خرید شلوار مازراتی پاکتی

    یک نوع پرطرفدار از شلوار مازراتی مدل پاکتی می باشد که خرید آن برای فصول بهار و تابستان مناسب است؛ شلوار پاکتی کمر کشی دارد و برای تنگ یا گشاد کردن شلوار می توانید از بند موجود روی کمر آن استفاده کنید، این شلوار دو جیب در جلو و دو جیب در پشت دارد.

    هنگام خرید شلوار مازراتی انتخاب رنگ آن باید متناسب با سایر لباس های شما صورت گیرد، اگر شما لباس هایی با رنگ روشن و شاد می پوشید شلوار سفید یا طوسی انتخابی مناسب برای شما می باشد.

    word image 203691 3 scaled - خرید شلوار مازراتی پاکتی گشاد مردانه -

    شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که روش شستشوی شلوار مازراتی پاکتی به چه صورت است؟ برای شستشو از آب ولرم و شونده های ملایم استفاده کنید؛ از چنگ زدن به پارچه و سابیدن آن خودداری کنید جنس پارچه این شلوار طوری است که نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد؛ هنگامی که در حال اتو کردن آن هستید شلوار را پشت و رو کنید و یک پارچه تمیز و سفید را در حین اتو کردن روی شلوار پهن کنید تا مانع از سوختن آن شود.

    توصیه ما این است که اگر برای اولین بار می خواهید شلوارتان را بشویید آن را پشت و رو کنید؛ برای جلوگیری از این موضوع که شلوار رنگ پس می دهد می توانید آن را با آب و نمک شسته و سپس با آب سرد آب بکشید که این کار باعث می شود شلوار شما در مدت زمان طولانی رنگ ثابت تری داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.