پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پتو مسافرتی پلیسه حوله ای برجسته
    22 مرداد 1401 - 3:47
    شناسه : 203735
    0

    در هنگام خرید پتو برای کودکان دقت کنید تا محصول ضد حساسیت باشد زیرا بدن بچه ها به شدت حساس و آسیب پذیر است و استفاده از اجناس نامرغوب موجب ایجاد حساسیت های پوستی در آن ها می شود.

    پ
    پ

    شاید برایتان پیش آمده باشد که فرزندانتان با دیدن یک کارتون از شما بخواهند که کالای خواب و وسایلی که طرح شخصیت های کارتونی روی آن درج شده را برایشان تهیه کنید، برخی از تولید کنندگان پتو های مسافرتی با تیز هوشی عکس کاراکتر های محبوب مانند السا و آنا را روی محصولات مربوط به کودکان می زنند و از این راه فروش خوبی بدست می آورند.

    در هنگام خرید پتو برای کودکان دقت کنید تا محصول ضد حساسیت باشد زیرا بدن بچه ها به شدت حساس و آسیب پذیر است و استفاده از اجناس نامرغوب موجب ایجاد حساسیت های پوستی در آن ها می شود.

    word image 203735 1 - پتو مسافرتی پلیسه حوله ای برجسته - پتو مسافرتی

    اغلب برند های تولید کننده پتو مسافرتی در ایران و خارج از کشور پتو مسافرتی برجسته و معمولی تولید می کنند.

    در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین پتو و کالای خواب را کشور ترکیه تولید می کند و برند های مطرح ترکی در این زمینه بسیار وجود دارند که البته قیمت های نسبتا بالایی نیز بر روی محصولات خود گذاشته اند.

    کشور ایران نیز در دهه اخیر توانسته پتو با کیفیتی تولید کند که توانایی رقابت با اجناس خارجی را دارد، هم اکنون صادرات پتو مسافرتی به کشور های حوزه خلیج فارس انجام می شود.

    خرید پتو مسافرتی پلیسه

    یکی از انواع پتو های مسافرتی که بسیار زیبا و کاربردی است و افراد بسیار خرید می کنند نوع پلیسه آن است که با توجه به جنس و بافت محصول از قیمت های متنوعی برخوردار می باشد.

    بسیاری از افراد از پتو های پلیسه به عنوان رو تختی استفاده می کنند زیرا این پتو های بسیار لطیف و سبک بوده و زیبایی چشم نوازی را همراه دارد.

    این پتو ها را می توان در ماشین های لباسشویی شست بدون اینکه آسیبی به بافت پتو وارد شود فقط کافیست درجه ماشین را بر روی لباس ها پشمی تنظیم کنید تا بدون خستگی و درد گرفتن دست ها و پاهایتان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن بشویید و استفاده کنید.

    word image 203735 2 - پتو مسافرتی پلیسه حوله ای برجسته - پتو مسافرتی

    حتما در هنگام تهیه پتو مسافرتی پلیسه به میزان گرمایش آن توجه کنید، بعضی از افراد فکر می کنند که هر چه پتو ضخیم تر باشد گرمای بیشتری دارد که این کاملا اشتباه است در واقع میزان گرمایش پتو به جنس و عایق بودن جنس آن است.

    پتو می تواند بسیار نازک باشد ولی گرمای زیادی را بدهد فقط باید دقت داشته باشید که برای چه فصلی این پتو ها را می خواهید که مناسب با موقعیت جغرافیایی و آب و هوای آن منطقه به تهیه این پتو ها بپردازید.

    همانطور که گفته شد پتو های مسافرتی در انواع رنگ ها و طرح ها تولید می شوند که شما می توانید با توجه به سلیقه هر طرحی را که مد نظر دارید انتخاب کنید اما از نظر رنگ بهتر است تا رنگ تیره ای را انتخاب کنید که کثیفی و چرک را در اثر استفاده در مکان های مختلف و جابه جایی کمتر نشان بدهد.

    قیمت عمده پتو مسافرتی حوله ای

    عوامل متعددی در تایین قیمت پتو مسافرتی حوله ای دخیل می باشد اگر شما این کالا را به صورت عمده تهیه کنید قطعا در هزینه ها برای شما صرفه جویی می شود از دلایل دیگری که می توان گفت متریالی می باشد که در این محصول به کار می رود هر چه مرغوب تر باشد از قیمت بیشتری بر خوردار و هرچه بی کیفیت تر باشد به صورت ارزان تر به بازار عرضه می شود.

    word image 203735 3 - پتو مسافرتی پلیسه حوله ای برجسته - پتو مسافرتی

    بسیار عالی می باشد که این پتو مسافرتی حوله ای و مخملی به راحتی قابلیت شست و شو با دست و یا ماشین را دارند چرا که همانطور که گفته شد سبک بوده و به راحتی می توان از آن رفع آلودگی کرد البته باید دقته داشته باشید که برخی از این محصولات دارای برچسب راهنمای نگهداری می باشند و بهتر است قبل از شستن آن را مطالعه کنید.

    حتما قبل از انجام این کار این نکته را مورد توجه قرار دهید که پتو شما در حین شستن رنگ پس می دهد یا خیر برای این که از این مشکل جلو گیری کنید بهتر است ابتدا یک قسمتی از پتو را با مواد شوینده زیر آب ولرم ماساژ دهید و اگر رنگ از آن خارج نشد می توانید آن را با دیگر شستنی ها بشویید البته بهتر است که برای این کار آن را به صورت انفرادی به ماشین بی اندازید.

    خوشبختانه امروزه بسیاری از تولید کننده ها توانسته اند انواع پتو های مسافرتی حوله ای را به مرحله مثبت و عرضه برسانند که در ادامه به انواع آن می پردازیم.

    یک سری از این محصولات از جنس پشمی هستند که گرما ی خوبی را می توانند به بدن بدهند البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که این پتو ها برای کودکان و افرادی که پوست حساسی را دارند مناسب نمی باشد و باید از کشیدن آن روی خودشان خود داری کنند

    اما پتو هایی که جنس مخملی دارند علاوه بر نرمی و لطافتشان از الیاف با کیفیتی تولید شده اند به گونه ای کمتر کسی با استفاده از این کالای خواب دچار حساسیت می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.