چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قطعات الکترونیک خود را از دنیا آی سی تامین کنید
    22 مرداد 1401 - 2:54
    شناسه : 203750
    0

    امروزه یکی از دغدغه های افراد خرید قطعات الکترونیک اصل و با کیفیت می باشد . یکی از قطعات الکترونیک مهم و پر کاربرد آی سی می باشد. آی سی ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کاربرد ویژه ای دارند. جهت آشنایی با انواع آی سی ها و خرید آن ها از سایت معتبر فروشگاه قطعات الکترونیک دنیا آی سی ما را همراهی کنید.

    پ
    پ

    آپ امپ

    امروزه یکی از دغدغه های افراد خرید قطعات الکترونیک اصل و با کیفیت می باشد . یکی از قطعات الکترونیک مهم و پر کاربرد آی سی می باشد. آی سی ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کاربرد ویژه ای دارند. جهت آشنایی با انواع آی سی ها و خرید آن ها از سایت معتبر فروشگاه قطعات الکترونیک دنیا آی سی ما را همراهی کنید.

    فروش انواع آی سی

    افرادی که با دنیا تکنولوژی آشنایی دارند، به احتمال زیاد بار ها اسم آی سی یا مدار های مجتمع را شنیده اند. در واقع آی سی مجموعه از مدار های الکتریکی می باشد که از مواد نیمه رسانا سیلیکونی و مقداری مواد ناخالص ساخته شده است. هر کدام از آی سی ها نزدیک به 1 سانتی متر ابعاد دارند و هر یک از آن ها از تعداد زیادی ترانزیستور ساخته شده اند. آی سی ها در دنیای الکترونیک کاربرد زیادی دارند. از آی سی ها در صنعت الکترونیک جهت پردازش داده ها و همچنین گاهی اوقات به عنوان حافظه از آن ها استفاده می کنند.

    بدون شک یکی از مهم ترین قطعات الکترونیک آی سی می باشد. آی سی ها بر اساس نوع کارایی و کاربرد به چند نوع تقسیم می شوند. یکی از انواع آی سی ها، آی سی خطی می باشد و از آن ها در تقویت کننده های عملیاتی، مدار های مخابراتی و تقویت کننده های ساده استفاده می کنند. نوع بعدی آن ها، مشهور به آی سی های دیجیتالی می باشد. از این مدل آی سی ها در ریز پردازنده ها و کامپیوتر ها استفاده می کنند. در ادامه متن شما را با انواع آی سی ها آشنا می کنیم. جهت تامین و خرید انواع آی سی های کمیاب می توانید به دنیا آی سی مراجعه کنید. همچنین در این سایت می توانید آی سی های میکسر و ضرب کننده اصل را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

    دنیا آی سیآپ امپ

    یکی دیگر از قطعات الکترونیک مهم آپ امپ می باشد. در واقع آپ امپ، آی سی های آمپلی فایر می باشد. در حقیقت آپ امپ یک تقویت کننده تفاضلی ولتاژ می باشد. این نوع قطعه در سال 1940 برای اولین بار ساخته شد و حدود 20 سال بعد از آن به صورت آی سی درآمدند. امروزه این قطعه در صنعت الکترونیک کاربرد زیادی پیدا کرده است. معمولا آپ امپ ها دارای 5 پایه هستند که شامل 1 خروجی، 2 ورودی، تغذیه منفی و تغذیه مثبت می باشند. از این قطعه ها در مدارات مقایسه کننده ولتاژ، مشتق گیر، انتگرال گیر، تقویت کننده دیفرانسیلی، جمع کننده، بافر، معکوس کننده ها، غیر معکوس کننده ها و… استفاده می کنند. دنیا آی سی با چندین سابقه کاری و تجربه در زمینه فروش انواع آی سی ها، بزرگترین وارد کننده آپ امپ در سراسر ایران می باشد. جهت خرید هر نوع از قطعات الکترونیک به وبسایت دنیا آی سی مراجعه کنید.

    مبدل آنالوگ به دیجیتال

    یکی از قطعات الکترونیک پرکاربرد و مهم مبدل آنالوگ به دیجیتال می باشد. این قطعه امکان برقراری ارتباط مدار های دیجیتالی با دنیا واقعی را فراهم می سازد. در حقیقت این قطعه نوعی مبدل داده می باشد. از این قطعه ها در ریزپردازنده ها، مدار های منطقی دیجیتالی، آردوینو ها، مدار های کنترل شده و… استفاده می کنند و با انکد کردن موجب تولید کد باینری از سیگنال آنالوگ می شوند. سیگنال های آنالوگ از حسگر ها و منابع مختلفی که می توانند حرکت، دما، نور و صدا را اندازه گیری کنند، ناشی می شوند. این سیگنال ها در دنیا واقعی دارای مقادیر پیوسته ای می باشند. سیستم های دیجیتال با استفاده از مبدل ها و با اندازه گیری سیگنال ها با دنیا اطراف و واقعی ارتباط برقرار می نمایند.

    رگولاتور

    یکی از قطعات الکترونیک ظریف و کوچک رگولاتور می باشد. معنی لغوی رگولاتور تنظیم کننده می باشد. از رگولاتور ها جهت محافظت از مدار ها استفاده می کنند. این قطعه مهم و پرکاربرد ولتاژ ورودی را به یک ولتاژ خروجی و ثابت تبدیل می کند و از نوسان ولتاژ جلوگیری می کند و به همین دلیل از آسیب رساندن به مدار ها جلوگیری می کند. جهت جلوگیری از آسیب به مدار ها، به سایت دنیا آی سی مراجعه کنید و رگولاتور های اصل و با کیفیت را از آنجا تهیه کنید.

    میکروکنترلرمیکروکنترلر

    میکروکنترلر یک رایانه بسیار کوچک و ارزان در تراشه ها می باشد و شامل حافظه کوچک، پردازنده و لوازم جانبی ورودی و خروجی می باشد. شما می توانید تاریخچه ای از میکروکنترلرها را در سایت دنیا آی سی پیدا کنید. از میکروکنترلر برای کار های از قبل برنامه ریزی شده در محصولات کنترل شده خودکار استفاده می کنند. بعضی از افراد این قطعه را به اسم کنترل کننده تعبیه شده( امبدد ) می شناسند. از این قطعه در انواع لوازم خانگی، ربات ها، دماسنج ها، ماشین حساب، ماشین های اداری و… استفاده می کنند. جهت خرید انواع مختلف آن از جمله 4 بیتی، 8 بیتی، 64 بیتی و 128 بیتی به سایت دنیا آی سی مراجعه کنید.

    آی سی های حافظه

    آی سی حافظه اسم های دیگری همچون آی سی هارد، آی سی NAND و آی سی EMMC دارد و ممکن است افراد آن را به این اسم ها بشناسند. کاربرد اصلی این نوع آی سی ها در نگهداری و ذخیره اطلاعات می باشد. تقریبا اکثر اطلاعات داخل گوشی همراه شما در این آی سی ها ذخیره شده است. این آی سی ها در گوشی همراه به شکل مستطیل می باشند و نزدیک به CPU قرار دارند. برند های مختلفی از جمله Kingston، Samsung، Toshiba و… این قطعه را تولید می کنند. آی سی های حافظه انواع مختلفی دارند. جهت خرید هر کدام از انواع آی سی های حافظه به سایت دنیا آی سی مراجعه کنید.

    آی جی بی تی

    آی جی بی تی

    آی جی بی تی یا IGBT به معنای ترانزیستور گیت ایزوله دو قطبی می باشد. این قطعه یکی از اجزای خانواده نیمه هادی ها می باشد و از این ها در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی استفاده می کنند. این قطعه دارای 3 ترمینال می باشد و برای سوئیچینگ فست با راندمان زیاد مناسب می باشد. می توانید انواع ترانزیستور ها و آی جی بی تی ها و سایر قطعات الکترونیک صنعتی را از سایت دنیا آی سی تامین کنید.

    دنیا آی سی

    در حال حاضر دنیا آی سی بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه فروش قطعات الکترونیک می باشد. تیم دنیا آی سی دارای تجربه و سابقه کاری چندین ساله در تامین و واردات قطعات الکترونیک می باشند. در صورت داشتن هر نوع سوال می توانید به سایت دنیا آی سی مراجعه کنید و سوال های خود را از آن ها بپرسید. در این فروشگاه می توانید انواع مختلف آی سی ها، انواع ترانزیستورها، رگولاتور ها، قطعات مایکروویو و… را بیابید و آن ها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.