جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طراحی و اجرای انواع سایبان پارکینگ
    22 مرداد 1401 - 22:35
    شناسه : 203811
    0

    سایبان پارکینگ در پارکینگ خودروها، ایستگاه‌های اتوبوس، پارکینگ‌های شرکت‌ها، ویلا‌ها و منازل حیاط دار استفاده ‌می‌شوند. در مناطق با آب و هوای استوایی، این سایبان‌ها برای پیاده‌رو‌ها و عابرین پیاده نیز ساخته ‌می‌شوند.

    پ
    پ

    https://s6.uupload.ir/files/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF_rgej.jpg

    سایبان پارکینگ در پارکینگ خودروها، ایستگاه‌های اتوبوس، پارکینگ‌های شرکت‌ها، ویلا‌ها و منازل حیاط دار استفاده ‌می‌شوند. در مناطق با آب و هوای استوایی، این سایبان‌ها برای پیاده‌رو‌ها و عابرین پیاده نیز ساخته ‌می‌شوند.

    این سایبان‌ها در واقع نقش سقف را برای ماشین‌های پارک شده در منطقه ایفا ‌می‌کنند و به شما اجازه ‌می‌دهند که با خیال راحت خودرو خود را ترک کنید. با نصب‌‌‌ یک سایبان پارکینگ ‌می‌توانید خودرو خود را از گرمای تابستان، برگ‌های پاییزی و باد و بوران و برف شدید در فصل‌های سرد در امان نگه دارید.

    از آن جایی که سایبان پارکینگ در معرض تابش نور خورشید، برف، باران و باد‌های آرام و تند قرار دارد، انتخاب بهترین ساختار و ماده سازنده سقف آن اهمیت بسیار زیادی دارد. سایبان‌های پارکینگ دارای انواع متنوعی هستند، از سایبان‌هایی که به شکل چادرهای ساده بوده و سایه خنکی برای ماشین فراهم ‌می‌کنند تا ساختار‌های فولادی که به طور دائم در محل نصب شده و تا ده‌ها سال کاربرد دارند.

    شرکت تیوان می تواند گزینه مناسبی برای طراحی و اجرای این سایبان ها در محیط مختلف باشد . البته کار این شرکت فقط به سایبان های پارکینگ خلاصه نمیشود و به عنوان مثال در طراحی و ساخت سقف متحرک استخر نیز تجربه و مهارت بالایی دارند که در ادامه توضیحاتی خدمت شما ارائه می شود .

    برای استفاده کامل تر از استخر ویلا یا باغ شخصی می توان یک پوشش متحرک باز و جمع شو برای استخرها فراهم نمود. با این کار می توان لذت بیشتری از هوای بهاری برد و در فصول سرد نیز می توان برای شنای راحت تر و به  دور از سرما، سقف را بست.  بنابراین با استفاده از این سقف می توان تمامی روزهای سال به بهترین شکل ممکن از استخر استفاده کرد.

    برای باز و بسته کردن سقف استخر یا سقف متحرک حیاط، می توان سقف متحرک دستی یا برقی راه اندازی کرد. راه اندازی نوع برقی نیاز به تعبیه موتور، ریل و ریموت کنترل دارد. نوع دستی شاید برای استخرها یا حیاط های کوچک  قابل استفاده باشد. اما برای استخرهای بزرگ که سقف سنگین تر و بزرگتر میشود، نمی توان بصورت دستی باز و بسته کرد و قطعا سقف متحرک برقی در این مواد، گزینه بهتری خواهد بود.

    برای مشاوره و سفارش از شرکت تیوان می توانید با شماره زیر در ارتباط باشید :

     ۰۲۶۳۳۴۱۵۰۰۲

    نویسنده : ناصر عباسی

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.