جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جاکلیدی نمدی دیواری شیک اصفهان
    23 مرداد 1401 - 3:32
    شناسه : 203822
    0

    امروزه کلید وسیله ای است که دست همه دیده می شود و افراد بسیاری برای این که این وسیله را گم نکنند نیاز به جاکلیدی دارند تا روزانه از آن استفاده کرده و جای آن را مرتب کنند جاکلیدی دیواری در انواع مدل نمدی ساخته می شود که زیبایی بسیاری دارد.

    پ
    پ

    شاید در اطرافیان خود دیده باشید کسانی که جاکلیدی نمدی دارند، این مدل جاکلیدیها جدیدا خیلی محبوب شده اند معمولا هر کجای تهران یا شهرهای بزرگ کشور مثل مشهد، تبریز و اصفهان و غیره که سفر کنید در مفازه ها و بازارهای این شهرها با محصولات نمدی مانند تشک نمدی برخور می کنید، نمد از معدود جنسهایی است که براحتی میتوان از آن هر چیزی درست کرد از عروسک گرفته تا انواع اشکال هندسی و حیوانات و اشیا با مزه و تنوع رنگی بالایی دارد.

    word image 203822 1 scaled - جاکلیدی نمدی دیواری شیک اصفهان - جاکلیدی نمدی

    در این بخش قصد داریم به آموزش ساخت چند مدل جاکلیدی برنز و نمدی بپردازیم، با دقت با ما همراه باشید، همچنین لازم به ذکر است جاکلیدی نمدی اصفهان بسیار تمیز و زیبا دوخت خورده اند، نمد دوزی کار راحتی است اما نیاز به دقت بالا در برش زدن و دوخت دارد اگر شما بتوانید یک طرح زیبا را با استفاده از ترکیب رنگی زیبا و برش زنی تمیز و دقیق و دوختهای ریز و ماهرانه تولید کنید خواهید دید که چقدر می تواند با یک جاکلیدی نمدی دیگر که در برش آن بی دقتی شده و در مرحله پر کردن و دوخت زدن هم تمیز کار انجام نشده چقدر تفاوت خواهد داشت و تمیز کار کردن شما چقدر حائز اهمیت است.

    جاکلیدی نمدی دیواری

    امروزه کلید وسیله ای است که دست همه دیده می شود و افراد بسیاری برای این که این وسیله را گم نکنند نیاز به جاکلیدی دارند تا روزانه از آن استفاده کرده و جای آن را مرتب کنند جاکلیدی دیواری در انواع مدل نمدی ساخته می شود که زیبایی بسیاری دارد. دسته کلیدهای موجود در بازار کار خانمهای خوش سلیقه در خانه می باشد بسیاری از آنها در خانه مشغول به کار می شوند.

    word image 203822 2 scaled - جاکلیدی نمدی دیواری شیک اصفهان - جاکلیدی نمدی

    یکی از پارچه های زیبا که تراکم زیادی دارد و مات است پارچه نمدی و پارچه متقال می باشد که انواع جاکلیدی نمدی دیواری تولید نمود بسیاری از کارگاه های سمت شمال کشور مشغول به این کار هستند نمدها طرحها و رنگهای بسیار زیادی دارد که می توان از آن بهره گرفت و انواع جاکلیدی را با آن تولید کرد با پارچه های نمدی می توان طرحهای بسیار زیبایی درست کرد زیرا این پارچه خواب بسیار کمی دارد. از این جهت گزینه مناسبی حتی برای ساخت انواع عروسک می باشد همینطور که انواع عروسک و اشکال را درست کرده و روی جاکلیدیها نصب می کنند عده ای بر این باورند که قدیمی ترین پارچه جهان پارچه نمدی می باشد و شواهدی که وجود دارد گواه این مطلب بوده است در کتب آمده که تاریخچه این پارچه به 6500 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد و از انواع پارچه های قدیمی بافتنی قدیمی تر و سال خورده تر است نمونه کارهای بسیاری از این محصول در اینترنت به فروش می رسد عمد این جاکلیدیها نسبت به سایر انواع آن بیشتر است به همین منظور انواع دسته کلید نمدی را دست اغلب مردم می بینیم همچنین جنس قلاب و زنجیر آن بسیار عالی می باشد.

    جاکلیدی نمدی شیک

    امروزه برای جا به جایی کلید از مدلهای مختلف جاکلیدی نمدی مانند فانتزی، ساده و شیک استفاده خواهد شد. دسته بندی و طراحی مختلف در میان این جا کلیدی وجود خواهد داشت که هر کدام از این محصول نسبت به سلیقه مشتری می باشد.

    این محصول با مدلهای مختلف در بازار وجود دارد که می تواند جوابگوی هر نوع سلیقه از جوان گرفته تا پیر باشد. مدلهای ساده، فانتزی، شیک، زیبا و غیره باعث شده است که دست مشتری در زمان خرید باز باشد تا نسبت به سلیقه خود بتواند این محصول را خریداری کند.

    word image 203822 3 scaled - جاکلیدی نمدی دیواری شیک اصفهان - جاکلیدی نمدی

    امروزه همه به دنبال شیک بودن خواهند بود که وسایلهای متنوع وجود خواهد داشت که این مورد را حل کند. به دلیل استفاده از کلید تولیدکنندگان به فکر تولید جاکلیدی نمدی شیک افتادند که با شکل ظاهری متفاوت موجود می باشد.

    همچنین این محصول به دلیل اینکه از جنس پارچه با استحکام بالا تولید خواهد شد یکی از بهترین موارد خواهد بود.

    مجموعه ما سعی خواهد کرد تا بهترین نوع محصول را با بالاترین کیفیت به دست شما متقاضیان عزیز برساند.

    با مراجعه به سایت شما می توانید با تمام مدلهای مختلف جا کلیدی از هر نوع رنگ، سایز و طرح را مشاهده کنید.

    همچنین می توانید از لیست قیمت نیز با خبر شوید تا یک خرید مناسب و مطمئن داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.