شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41366 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش پتو گوسفندی تک دو نفره
    24 مرداد 1401 - 1:41
    شناسه : 203912
    0

    پتوی گوسفندی یکی از محصولاتی است که در کشور ما تولید می شود و به دلیل نرمی و طرح های مختلفی که دارد متقاضیان زیادی دارد.همچنین پتو گوسفندی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود.

    پ
    پ

    پتوی گوسفندی یکی از محصولاتی است که در کشور ما تولید می شود و به دلیل نرمی و طرح های مختلفی که دارد متقاضیان زیادی دارد.همچنین پتو گوسفندی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود.

    یکی از انواع پتو گوسفندی نوع دو نفره آن است که قیمت خوبی در بازار دارد. اصلی ترین ابعاد آن دارای 220 در 230 سانتی متر است.

    وزن بسیار کمی دارد و مناسب برای خرید جهیزیه نو عروسان می باشد. بعضی از پتوهای گوسفندی دونفره نقوش برجسته نیز دارند که این پتو ها نیز متقاضیان مختص به خود را دارند.

    word image 203912 1 - فروش پتو گوسفندی تک دو نفره - پتو گوسفندی

    اگر به دنبال پتویی با جنس مرغوب هستید که در سرمای زمستان شما را گرم نگه دارد و نیز شیک باشد و به پشم گوسفند حساسیت ندارید بهتر است از پتو گوسفندی استفاده کنید.این پتوها علاوه بر اینکه نظرشما را جلب خواهند کرد بسیار هم فایده دارند.

    گرم کردن مناسب و امکان استفاده تمام سنین از آن، سبکی و حجم کمی که اشغال می کنند از مزایای این پتو گوسفندی دو نفره می باشد.

    پتوی گوسفندی هم برای بزرگسالان کاربرد دارد، هم جوانان، هم نوجوانان حتی نوزادان هم بدلیل سبکی می توانند از آن استفاده کنند.

    البته برای استفاده نوزادان از این محصول محدودیت هایی وجود دارد، از جمله اینکه ممکن است به آن حساسیت داشته باشند.

    پتو گوسفندی تک نفره

    در توصیف خواص و ویژگی های این محصول باید توجه داشت که پتوگوسفندی تک نفره، باید از چند وجه مختلف مورد بررسی قرارگیرد؛ چرا که این محصول هم به عنوان وسیله تزئینی و هم درارتباط با سلامتی ستون فقرات، سر و گردن حائز اهمیت بسیاری است.

    از دیگر مشخصات این پتو می تواند این می باشد که نقش های برجسته گلدوزی شده دستی یا صنعتی روی آن باعث زیبایی بی نظیری می شود و این پتو ها را نسبت به انواع پتو های دیگر بسیار متفاوت و متمایز می سازد؛ درعین حال پر واضح است که بهداشت پتو برای تمام افراد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در تماس با بدن و سر انسان می باشد.

    word image 203912 2 - فروش پتو گوسفندی تک دو نفره - پتو گوسفندی

    پتو گوسفندی تک نفره متشکل از الیاف مواد طبیعی و حیوانی بوده و سازگاری کامل را با پوست انسان خواهد داشت؛ ضمن این که مانع از بروز واکنش های حساسیت زا نیز خواهد شد؛ به همین دلیل آن را عمدتا برای کودکان و نوزادان تازه متولد شده نیز مورد استفاده قرار می دهند.

    هم اکنون فروش عمده پتو گوسفندی رنگی تک نفره در مدل ها و رنگ های مختلف همچون پتو گوسفندی کودک در حال انجام است و با جمع آوری بهترین برند ها و ارائه جزییات کاملی از آن ها انتخاب را برای مصرف کننده نهایی ساده خواهد کرد.

    خرید و فروش پتو گوسفندی عمده

    بهتر است بدانید پتو های گوسفندی در سایز های مختلفی در بازار موجود می باشد به طوری که می توانید بسته به نیازتان آن را به صورت عمده خرید و فروش کنید، سایز های آن عبارت اند از: 1 نفره، 2 نفره و پتو های نوزادی.

    جالب است بدانید پتو هایی که در ایران تولید می شوند بسیار با کیفیت بوده و توانسته هم پا با محصولات خارجی رقابت داشته باشد و بسیار دیده شده است که این محصولات در کشور های دیگر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

    همچنین پتو هایی که در ایران به تولید می رسد از رنگ ها و تنوع بالایی برخوردار می باشند برای توضیح بیشتر می توان گفت: و طرح های عروسکی را می توان برای کودکان تهیه کرد تا حس خوبی را از کالای خوابشان دریافت کنند؛ دقت داشته باشید برای فرزندان خود پتو هایی را تهیه کنید که الیاف مصنوعی کمتری در آن به کار رفته باشد تا دچار خارش های پوستی نشوند.

    word image 203912 3 - فروش پتو گوسفندی تک دو نفره - پتو گوسفندی

    یکی از پتو هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است پتو های ژله ای هستند که بسیار بافتی لطیف و نرمی را دارد علاوه بر آن وزنی کم را دارا می باشد به طوری که شخص هنگام استفاده احساس ناراحتی نمی کند.

    در حال حاضر پتو توانسته جایگزین خیلی از رو انداز های قدیمی شود به طوری که خیلی از افراد دیگر سراغ آن ها نمی روند.

    پتو های دولایه امروزه توانسته جایگزین لحاف های سنگین شود چرا که هم گرما خوبی را دارد هم از وزن مناسبی بر خوردار می باشد و هنگام کثیف شدن به راحتی قابلیت شسته شدن را دارد بدون آن که دچار تغییر شکل و یا تغییر رنگ شوند.

    یکی از پرطرفدار ترین کالا های خواب میان مردم ایران فروش پتو گوسفندی به صورت عمده می باشند که امروزه با توجه به بهترین قیمت روزی که در فضای اینترنتی وجود دارد خرید و فروش را برای مشتریان بسیار آسان کرده است؛ این نوع محصولات در انواع مختلف و متفاوتی در بازار موجود می باشد که هر فردی با هر نوع سلیقه ای می تواند این پتو ها را برای خود انتخاب کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.