چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سفره یکبار مصرف لیکو طرح کودک عرض 140
    24 مرداد 1401 - 3:46
    شناسه : 203925
    0

    از جمله برندهایی که اخیرا به بازار ارائه شده است، سفره یکبار مصرف لوکس سپید است. این سفره در هر رول دارای 12 برگ 1000 در 1200 سانتی متری است. خرید این محصول از لحاظ قیمت و راحتی استفاده، خیلی به صرفه است.

    پ
    پ

    این دو عامل از اولویت های اصلی در انتخاب آن محسوب می شود. این محصول یکی از سفره های یکبار مصرف مجلسی است که در مجالس و مهمانی ها و  حتی در رستوران ها از آن استفاده میشود .

    یکی دیگر از سفره های بسیار با کیفیت و درجه یک تولیدی این کارخانه می توان به سفره یکبار مصرف لوکس اشاره کرد که طرفداران بسیاری در بین مردم دارد.

    از جمله برندهایی که اخیرا به بازار ارائه شده است، سفره یکبار مصرف لوکس سپید است. این سفره در هر رول دارای 12 برگ 1000 در 1200 سانتی متری است.

    word image 203925 1 scaled - سفره یکبار مصرف لیکو طرح کودک عرض 140 - سفره یکبار مصرف

    این محصول یکی از سفره یکبار مصرف لیکو است که در مجالس و مهمانی ها و  حتی در رستوران ها از آن استفاده میشود . یکی دیگر از سفره های بسیار با کیفیت و درجه یک تولیدی این کارخانه می توان به سفره یکبار مصرف لوکس اشاره کرد که طرفداران بسیاری در بین مردم دارد.

    با توجه استفاده از تکنولوژی های جدید و توجه به سلیقه و ترجیحات مصرف کننده نهایی در طرح زیبا، ابعاد و به ویژه استحکام آن که مورد نظر بسیاری از مشتریان ایرانی است، باعث شده که سهم بازار سفره یکبار مصرف درجه یک در کشور بسیار زیاد شود و تعداد بیشتری از مردم به دلیل تنوع بسیار خوب آن، علاقمند به استفاده از آن شده اند.

    سفره یکبار مصرف طرح کاپ کیک

    رنگ و طرح ها در اشتهای کودکان تاثیر خیلی زیادی دارد و در دنیا این موضوع از نظر علمی به اثبات رسیده است استفاده از سفره یکبار مصرف طرح کاپ کیک تاثیر بسزایی دارد. کودکان در سن رشد باید غذای کافی و مناسب بخورند تا بتوانند رشد کنند.

    بسیاری از مادران برای جذب فرزندشان به غذا یا میوه از سفره یکبار مصرف با طرح های کودکانه ای که دارای رنگ های اشتها آور است استفاده می کنند.

    بسیاری از کودکان دوست ندارند زمان بازی چیزی زیرشون پهن باشه اما این طرح های کودکانه خود کودک را جذب می کند. در اغلب مهد کودک ها از این طرح های کودکانه و رنگی استفاده می کنند. اخیرا فروش سفره های یکبار مصرف کودکانه با استقبال بسیار خوبی رو به رو بوده است.

    word image 203925 2 scaled - سفره یکبار مصرف لیکو طرح کودک عرض 140 - سفره یکبار مصرف

    گاهی حتی شستن با شوینده های مختلف هم نمی تواند لک های رنگی غذا را از بین ببرد و حتما لازم هست بعد از شستن زیر افتاب پهن شود تا بتوان لک موجود روی همه سفره یکبار مصرف طرح کودک رو از بین برد.

    سفره های قدیمی پارچه ای لک روغن یا ادویه های رنگی رو به خودشون جذب میکنند. هر چقدر ابعاد سفره بزرگتر باشد شستنش هم سخت تر می شود.

    در برخی موارد استفاده از سفره یک بار مصرف ضرورت دارد و بسیار نیز کارآمد می باشد. با استفاده از سفره یکبار مصرف زمان صرف غذا میزبان دیگر نگران کثیف یا لک شدن سفره یا کوچیک بودن ابعاد آن را نخواهد داشت همچنین نیاز صرف زمان برای پاک کردن را ندارد. در سفر که دسترسی به آب کمی سخت می شود استفاده از سفره یکبار مصرف بسیار می تواند کارآمد باشد.

    سفره یکبارمصرف عرض120

    در بین مدل های متنوع سفره یکبار مصرف عرض 120، می توان به جنس های متفاوت آن اشاره کرد که شامل: کاغذی، پلاستیکی، نایلونی، پارچه ای و… می شود.

    سفره های کاغذی که امروزه در سبد خرید بیشتر خانواده های ایرانی قرار گرفته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس این محصول بسیار ضخیم و محکم می باشد، و از نفوذ آب و مایعات به درون خود به دلیل وجود پلاستیک زیره جلوگیری می کند.

    word image 203925 3 scaled - سفره یکبار مصرف لیکو طرح کودک عرض 140 - سفره یکبار مصرف

    سفره های پلاستیکی هم خریداران مخصوص خود را به خود اختصاص داده است.به جهت قابلیت تمیزکردن با دستمال مرطوب و کیفیت بالایی که دارد می توان ازآن به دفعات زیاد استفاده کرد. نکته مهمی که وجود دارد این است که پس از تا کردن حتما دقت کنید زیر سفره یکبار مصرف عرض 140با داخل آن تماس نداشته باشد، زیرا باعث می شود پس از جمع کردن سفره آلودگی در درونش ماندگار شود.

    این مجموعه با به کارگیری مواد مورد قبول در استاندارد های جهانی توانسته، سفره هایی را تولید کند که پس از تمیز کردن بوی نامطبوعی به خود نمی گیرد، و ذرات غذا را در خود نگه نمی دارد، اما اگر در صورت بروز مواد روغنی و چرب مجدد علاقمند به استفاده آن بودید می توانید آن را با مواد پاک کننده و آب ولرم بشویید و سفره یک بار مصرف را با نور آفتاب خشک کنید.

    مجموعه تولیدی این سفره های یک بار مصرف، قیمت محصولاتش را مشخص کرده، و شما خریداران عزیز می توانید خرید محصول خود را به صورت انلاین ثبت کنید، تا محصولی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در اختیارتان قرار بگیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.