پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید انواع قوطی فلزی + تخفیف استثنایی در تکتین فلز نمونه 1401
    24 مرداد 1401 - 15:58
    شناسه : 203967
    0

    در گذشته و قبل از گسترش قوطی سازی ، جامعه مشکلات زیادی از جمله حمل و پخش مواد غذایی داشت و به دلیل جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی ، هر محصولی در مدت زمان کم و به فاصله کوتاهی مورد مصرف قرار می گرفت. ولی با رشد صنعت قوطی فلزی ، فرایند ساخت کنسرو نیز به لیست صنایع غذایی افزوده شد.

    پ
    پ

    images 1660493148 - خرید انواع قوطی فلزی + تخفیف استثنایی در تکتین فلز نمونه 1401 - خرید قوطی فلزی

    در گذشته و قبل از گسترش قوطی سازی ، جامعه مشکلات زیادی از جمله حمل و پخش مواد غذایی داشت و به دلیل جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی ، هر محصولی در مدت زمان کم و به فاصله کوتاهی مورد مصرف قرار می گرفت. ولی با رشد صنعت قوطی سازی ، فرایند ساخت کنسرو نیز به لیست صنایع غذایی افزوده شد.

    شرکت های بسیاری در زمینه تولید و ساخت انواع قوطی فلزی فعالیت می کنند که برند قوطی سازی تکتین فلز از جمله مهمترین آنها محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به خرید انواع قوطی فلزی پرداخته و اطلاعات مفیدی در این زمینه، ارائه دهیم. همراه ما باشید.

    قوطی فلزی چیست؟

    به نوعی از ظرف فلزی که ورق بیرونی آن ساخته شده از ترکیب نوع نرم و خاص فولاد قلع اندود شده باشد ؛ قوطی فلزی گفته می شود. بسیاری از افراد تصور می کنند که قوطی سازی صنعت بسیار راحت و بدون زحمتی است، درحالیکه جزو صنایع پرزحمت و دشوار محسوب می شود.

    لایه درونی قوطی فلزی ، از لاک مخصوصی تهیه می گردد که سبب استفاده از آن در صنایع غذایی می شود. همچنین به جز لاک مخصوص، از دیگر موارد مهم به کار رفته در این محصول، نوع جوش و شیوه اتصال اجزای مختلف قوطی است.

    به طور کلی سه بخش بدنه، صفحه بالا و صفحه پایین از موارد تشکیل دهنده ساختار قوطی فلزی می باشد. بدنه آن یک ورق مستطیلی و قسمت بالا و پایین آن به شکل مستطیل است. لازم به ذکر است که خرید انواع قوطی فلزی به منظور کاربردهای مختلفی صورت می گیرد که در ادامه مقاله، به بیان آن خواهیم پرداخت.

    انواع قوطی فلزی

    images 1660493231 - خرید انواع قوطی فلزی + تخفیف استثنایی در تکتین فلز نمونه 1401 - خرید قوطی فلزی

    بایستی هنگام خرید انواع قوطی فلزی، بسیار ماهرانه عمل کرد ، زیرا انواع این محصول در صنایع مختلف از مواد گوناگونی تولید شده و جنس دقیق لاک و مغز قوطی فلزی بر اساس کاربرد آن تعیین می شود. بنابراین لازم است تا بهترین کیفیت و جنس قوطی فلزی را خریداری نمایید.

    یکی از برندهای معتبر که اقدام به تولید باکیفیت محصول مذکور می کند، قوطی سازی تکتین فلز نمونه می باشد که همواره رضایت خریداران و مشتریان را به خود جلب می نماید. مواردی مانند قوطی گرد، قوطی چهارگوش، قوطی آسان باز شو، قوطی آشپزخانه، قوطی تزئینی و… از جمله انواع قوطی فلزی می باشد.

    انواع درب قوطی فلزی

    از مسائل مهم دیگر در صنایع قوطی سازی ، تولید انواع درب قوطی و اتصال آنها است. به طور کلی ، درب قوطی فلزی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند ، زیرا همپوشانی کامل قوطی فلزی و عدم اجازه ورود مولکول هوا به درون قوطی از وظایف آن محسوب می شود.

    از انواع درب قوطی فلزی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
    ●درب قوطی ساده : یکی از درب های قدیمی قوطی فلزی بوده و با استفاده از دربازکن های دستی یا اتوماتیک، باز می شود.
    ●درب قوطی آسان بازشو : این مورد نیز یک دستگیره بر روی خود دارد که درب قوطی به وسیله آن باز می شود. معمولا کنسروهای ماهی، رب و نوشابه چنین دربی دارند.
    ●درب ترکیبی : بعضی از درب ها دارای یک درب دیگر بر روی خود هستند.
    ●درپوش پلاستیکی : معمولا از این مورد برای محصولاتی استفاده می شود که در چندین مرحله مورد مصرف قرار می گیرند. مانند بسته بندی رب گوجه، کمپوت میوه یا روغن های نیمه جامد

    کاربردهای اصلی قوطی سازی

    images 1660493327 - خرید انواع قوطی فلزی + تخفیف استثنایی در تکتین فلز نمونه 1401 - خرید قوطی فلزی

    امروزه در تمامی مکان ها شاهد حضور  قوطی سازی هستیم. به طور کلی ، هدف از خرید انواع قوطی فلزی در موارد زیر خلاصه می شود:
    ●صنعت رنگ و رزین سازی : انواع قوطی فلزی در بسته بندی رنگ های روغنی و محصولات پتروشیمی مانند سیلر، جلای روغنی، کیلر و… به کار می رود.
    ●روغن اتومبیل : در برخی موارد نیز خرید انواع قوطی فلزی برای روغن خودرو، شکل می گیرد. در مراکز تعویض روغن ، بسته بندی اغلب روغن های اتومبیل در قوطی گرد یا چهارگوش صورت می گیرد.
    ●صنایع آرایشی و بهداشتی : در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع اسپری از این محصول استفاده می شود.
    ●صنایع غذایی : بیشترین کاربرد و هدف از صنایع قوطی سازی از جمله قوطی سازی تکتین فلز به صنایع غذایی اختصاص می یابد. کمپوت ها، کنسروها، غذاهای آماده و نیمه آماده که در معرض باکتری و فسادپذیری قرار دارند، در این محصول بسته بندی می شوند.
    ●تزئینات : علاوه بر موارد مذکور، این قوطی ها جنبه تزئینی نیز دارند. به طوریکه میتوان از قوطی های فلزی تزئینی به عنوان قوطی ادویه، بیسکوییت، مواد غذایی یا حتی برای نگهداری وسایل شخصی استفاده کرد.

    ویژگی های قوطی فلزی

    قوطی فلزی دربردارنده مزایا و ویژگی های مختلفی است که در ذیل به بیان چند مورد از آن می‌پردازیم:
    ●بسته بندی مواد غذایی در قوطی فلزی ، سبب جلوگیری از نفوذ میکروب ها شده و محافظ عالی برای حفظ مواد غذایی به شمار می رود.
    ●از مقاومت بالایی در برابر حرارت ، برخوردار بوده و احتمال خراب شدن بسیار پایینی دارد.
    ●محکم و بادوام بودن از دیگر ویژگی های قوطی های فلزی می باشد که سبب مقاومت این محصول در مقابل ضربه ، جابجایی و حمل نقل شده است.
    ●خاصیت مسموم کنندگی پایینی دارد.
    ●در برابر نفوذ رطوبت ، نور و اکسیژن مقاوم است.
    ●به دلیل خاصیت مغناطیسی که در خط تولید دارد، جابجایی را آسان می کند.
    ●صنایع قوطی سازی می توانند اقدام به تولید قوطی های متنوع در سایز و فرم های دلخواه نمایند.

    خرید قوطی فلزی

    images 1660493382 - خرید انواع قوطی فلزی + تخفیف استثنایی در تکتین فلز نمونه 1401 - خرید قوطی فلزی

    همانطور که اشاره نمودیم ، قوطی فلزی انواع مختلفی دارد که هر یک دارای کاربرد و ویژگی های مختص به خود هستند.

    خرید انواع قوطی فلزی با بهترین کیفیت آن ، سبب تامین نیاز بسیاری از صنایع می شود. توصیه می کنیم که برای خرید این محصول با کیفیت بالا و تنوع طرح و مدل، به برندهای معتبر مراجعه کنید. قوطی سازی تکتین فلز نمونه افتخار این را دارد که با ارائه بهترین های این محصول، همواره رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

    ساخت قوطی فلزی، نیازمند تکنولوژی ویژه و دانش فنی بالا است.‌ کارخانه های بسیاری اقدام به ساخت این محصول می کنند ولی به دلیل اینکه تمامی آنها از تکنولوژی و دانش کافی برخوردار نیستند، شاهد فروش قوطی فلزی با کیفیت های مختلف هستیم.

    قوطی سازی تکتین فلز با دانش و تجربه کافی که در زمینه قوطی سازی دارد، بهترین نوع این محصول را ارائه می دهد. همچنین از نیروهای متخصص و ماهری استفاده می کند و در خط تولید، فعالیت خود را زیر نظر این افراد انجام می دهد.

    منبع : https://taktinfelez-co.ir

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “خرید انواع قوطی فلزی + تخفیف استثنایی در تکتین فلز نمونه 1401”
    1. عالی بود ممنون

      پاسخ
    2. قوطی فلزی صنایع غذایی هم موجود دارید ؟

      پاسخ
    3. سلام خسته نباشید
      من از کیفیت قوطی هاشون بسیار راضی ام تنوع فوق العاده است
      ممنونم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.