×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه افراد به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند و از بهترین و مقوی ترین مواد غذایی برای ایجاد تندرستی خود استفاده می کنند که این امر سبب می شود روزانه از کلوچه کرمان که از میزان کمی چربی در تولید آن استفاده می شود، خرید کنند که این خوشمزه بسیار نرم و تردد است که مصرف کنند بدون آسیب رساندن به دندانهای خود می تواند آن را میل کند و از خواص فوق العاده آن بهرمند شوند.

کلوچه کرمان در بین دیگر کلوچه ها از محبوبیت بالایی برخوردار است چون آن از مواد طبیعی و مناسب با رعایت استاندارهای بهداشت تولید می شود که در مواد اول آن هیچ گونه مواد افزودنی غیر مجاز و نامناسبی مشاهده نمی شود، بنابراین افراد می توانند از این کلوچه به عنوان یک تغذیه سالم برای خود و کودکان خود به شکلهای مختلف استفاده کنند تا خواص بسیار عالی این محصول روبرو شوند.

C:\Users\ARAD\Desktop\اولی.jpg

اگر به دیدن پدر بزرگ و مادر بزرگ خود می روید، می توانید با خرید کلوچه ساده و بسیار خوش طعم کرمان آنها را خوشحال کنید، چون کالری کلوچه خرمایی کرمان بسیار عالی و مناسب است و آنها با مصرف این خوشمزه از انرژی عالی برخوردار می شوند و روز خود را سرحال و پر توان سپری می کنند، چون این افراد در این سن بسیار کم انرژی هستند و نیاز به یک سری میان وعده های از جمله این محصول دارند که حتی در صورت نداشتن دندان نیز می توانند از این کلوچه در میان وعده های مختلف استفاده کنند.

کلوچه خرمایی کنجدی

معمولا مغازه داران بسیاری برای کسب سود بیشتر و همچنین هزینه های جانبی کسب و کار خود اقدام به فروش کلوچه خرمایی کنجدی به قیمت بالاتر می کنند.

البته گاهی فروشندگان کلوچه هایی که تاریخ انقضای آنها نزدیک تر است را به قیمت کمتری می فروشند همیشه به شما پیشنهاد می کنیم حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید انواع کلوچه نمایید.

C:\Users\ARAD\Desktop\نتز زز.jpg

خریداران همواره به دنبال تهیه کلوچه خرمایی کنجدی آماده شده از مواد اولیه درجه یک با قیمتی مناسب هستند تا بتوانند بیشتر خریداری نمایند.

کلوچه یکی از میان وعده های پر اهمیت برای افراد مختلف بوده که باید به استاندارد بودن آن نیز دقت کرده و محصولی خوشمزه و با کیفیت را خریداری و مصرف نمایید.

سایت ما در زمینه فروش انواع کلوچه خرمایی و کلوچه زنجبیلی تولیدی و خانگی فعالیت داشته و در زمینه فروش بسیار پر رونق بوده است و همیشه به دنبال در ارائه محصولی درجه یک به خریداران خود داشته است.

اغلب مشتریان به دلیل صرفه جویی و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی در هزینه های خود انواع کلوچه خرمایی ساده یا محلی را به صورت عمده از طریق سایت ما سفارش می دهند.

طرز تهیه کلوچه کرمان

برای داشتن میان وعده سالم می توان طرز تهیه کلوچه سنتی کرمان را یاد گرفت و در خانه شیرینی خوشمزه ای را تهیه کرد، این محصولات برای افطار و سحر در ماه مبارک رمضان بسیار مناسب می باشند، آنها طعم بی نظیری دارند و بسیار خوشمزه هستند مواد لازم برای تهیه کلوچه کرمان به صورت زیر می باشد:

آرد ۵۰۰ گرم

روغن جامد ۲۵۰ گرم

ماست ۱۸۰ گرم

زعفران دم کرده ۳/۱ قاشق چای خوری

زرده تخم مرغ ۲ عدد

بکینگ پودر ۱قاشق چای خوری

همچنین مواد دیگر جهت تهیه میان شیرینی به شرح زیر می باشد:

پودر دارچین ۳/۱ قاشق چای خوری

خرما ۱۵۰ گرم

مغز گردو ۵۰گرم

پودر هل ۵۰ گرم پودر

C:\Users\ARAD\Desktop\اینه.jpg

برای تهیه این شیرینی ابتدا باید آرد را حدود سه بار منظم الک کرد این کار باعث می شود که دانه های آرد به خوبی از همدیگر جدا شوند طرز تهیه کلوچه خرمایی کرمان بسیار ساده بوده و در مرحله بعدی آرد را درون یک کاسه ریخته و روغن جامد را که به صورت مایع تبدیل شده است، با آن ترکیب می کنند می توان آنها را با قاشق به هم زد تا محلول کاملا یکدست شود، سپس دیگر مواد غذایی مانند ماست و بکینگ پودر را که درون کاسه دیگری با هم مخلوط شده اند.

به این ترکیب اضافه می کنند، در مرحله بعدی باید زرده تخم مرغ و دم کرده زعفران که با هم ترکیب شده اند، به مخلوط ماست و بکینگ پودر اضافه شده و باید آنها را با همزن برقی یکدست کرد، استفاده از همزن باعث راحتی می شود و فرآیند کار را سریعتر پیش می برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.