چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت فیلتر بنزین ساینا سمند
    25 مرداد 1401 - 5:47
    شناسه : 204013
    0

    زمان تعویض صافی بنزین به اعتقاد تولید کننده های خودرو هر 5 سال و یا بعد از مسافت 80.000 کیلومتر عوض شود، اما مکانیک ها مخالف این موضوع هستند. زیرا این امر را غیر واقع بینانه و غیر حرفه ای میدانند که فیلتر های بنزین سریع پر می شوند و نیاز به تعویض بعد از 16.000 کیلومتر دارند.

    پ
    پ

    با هزینه ی کم ماشین خود را بیمه فیلتر بنزین کنید شما می توانید با قیمت کم فیلتر بنزین تهیه کنید و به موقع تعویض کنید؛ در صورتی که به موقع تعویض کردید نگران مکانیکی رفتن رو نخواهید داشت. قیمت های فیلتر بنزین با توجه به خودرویی که سوار شدید متفاوت و متغییر باشد از محصول با کیفیت درجه 1 تا درجه 4 و 5 تفاوت قیمت برای پراید وجود دارد که از 15.000 هزار تومان تا 50.000 هزار تومان تفاوت قیمت در خرید فیلتر بنزین پراید می باشد.

    word image 204013 1 scaled - قیمت فیلتر بنزین ساینا سمند - فیلتر بنزین

    یادتان نرود در صورت تاخیر انداختن و به موقع عوض نکردن فیلتر بنزین موجب می شود که مصرف سوخت خودرو نیز بالاتر شودهمچنین قیمت فیلتر بنزین 206 از 95.000 هزار تومان الی 200.000 تفاوت قیمت در خرید فیلتر 206 می باشد. زمان تعویض صافی بنزین به اعتقاد تولید کننده های خودرو هر 5 سال و یا بعد از مسافت 80.000 کیلومتر عوض شود، اما مکانیک ها مخالف این موضوع هستند. زیرا این امر را غیر واقع بینانه و غیر حرفه ای میدانند که فیلتر های بنزین سریع پر می شوند و نیاز به تعویض بعد از 16.000 کیلومتر دارند. در صورتی که سهل انگاری کنید و فیلتر بنزین را عوض نکنید سبب سوختگی پمپ بنزین می شود و هزینه کم تبدیل به هزینه چند میلیونی می شود. تعویض به موقع فیلتر بنزین پراید را جدی بگیرید.

    فیلتر بنزین ساینا

    عوامل هایی بیشماری در بسته شدن فیلتر سوخت نقش دارند یکی از آن عوامل زنگ زدگی می باشد در داخل باک سرشار از رطوبت می باشد که هر بار سوخت گیری مواد زائد، آشغال، زنگ زدگی در باک جمع می شود که هرچه فیلتر را دیرتر بررسی و تعویض کنیم مواد زائد و آلاینده های ناخالص بیشتر درون باک جمع می شود و باعث کاهش جریان بنزنی می شود کلیه ی وسایل نقلیه ها دارای دفترچه راهنما مخصوص خود می باشد که مدت عملکرد، جنس و جای و مکان فیلتر بنزین ساینا در آن درج شده استکلیه ی وسایل نقلیه ها دارای دفترچه راهنما مخصوص خود می باشد که مدت عملکرد، جنس و جای و مکان فیلتر بنزین ساینا در آن درج شده است.

    word image 204013 2 scaled - قیمت فیلتر بنزین ساینا سمند - فیلتر بنزین

    آلاینده های ناخالصی همچون؛ خاک، رنگ، زنگ زدگی و غیره که بر عمر موتور اتومبیل شما تاثیرگذار است که از شلنگ سوخت یا قطعات زنگ زدگی اتومبیل شما وارد موتور می شود که فیلتر بنزین ساینا در این زمینه نقش بسزیی دارد که منجر به افزایش عمر اتومبیل می شود قابل ذکر است که جنس فیلتر بنزین نقش بسزایی در پیشگیری آسیب این محصول دارد زیرا هرچه جنس آن بهتر باشد مقدار بیشتری از آلودگی ها را جذب می کند و اگر آن را در مدت طولانی عوض می کنند بهتر است به صورت فلزی خریداری شود و البته جنس پلاستکی ارزان تر است و بیشتر رانندگان از این مدل استفاده می کنندقابل ذکر است که جنس فیلتر بنزین نقش بسزایی در پیشگیری آسیب این محصول دارد زیرا هرچه جنس آن بهتر باشد مقدار بیشتری از آلودگی ها را جذب می کند و اگر آن را در مدت طولانی عوض می کنند بهتر است به صورت فلزی خریداری شود و البته جنس پلاستکی ارزان تر است و بیشتر رانندگان از این مدل استفاده می کنند.

    فیلتر بنزین سمند

    همان طور که اشاره شد در بازه های زمانی مختلف باید نسبت به تعویض فیلتر بنزین خودرو از جمله سمند اقدام نمود. نشانه های خرابی این قطعه مواردی چون استارت ضعیف خودرو، عملکرد ضعیف خودرو، روشن شدن چراغ چک خودرو، خروج بوی نا مطبوع از اگزوز، اختلال در انژکتور و کاربراتور و نیز خرابی در پمپ سوخت می باشد که با مشاهده ی هر کدام از این موارد در اولین فرصت نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

    word image 204013 3 scaled - قیمت فیلتر بنزین ساینا سمند - فیلتر بنزین

    شاید برای افراد تازه کار جالب باشد بدانند که فیلتر بنزین سمند کجاست. این قطعه در زیر خودرو قرار دارد و جایی بین موتور و مخزن سوخت می باشد. وظیفه ی این قطعه زدودن ناخالصی های بنزین می باشد که میتواند به موتور خودرو آسیب های جدی وارد نماید.

    ما انواعی از فیلتر بنزین داریم که به سه دسته تقسیم میشوند. دسته اول فیلتر بنزین فلزی است که از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی در کارایی و طول عمر آن دارد. دسته ی دوم فیلتر بنزین پلاستیکی است که از پلی اتین و مواد نفتی ساخته شده و بر عکس مدل فلزی کارایی و طول عمر پایینی دارد. دسته ی سوم فیلتر بنزین کارتریجی است که در خودرو های قدیمی یافت میشود و شما می توانید با تعویض و یا شستشوی صافی داخل آن مورد استفاده ی مجدد قرار دهید که از حیث اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.