یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رنگ روغنی زرد مات جدید سحر
    26 مرداد 1401 - 5:07
    شناسه : 204113
    0

    رنگهای روغنی دارای کیفیت بالایی بوده و میزان ماندگاری زیاد آن در صورتی که به خوبی زیرسازی شده باشد ممکن است این رنگها دارای قیمتی مناسب، استاندارد لازم، عمر زیاد، ضد میکروب و همینطور قابل شستشو نیز می باشند.

    پ
    پ

    باید گفت برای ساخت رنگ روغنی زرد مات از ماده ای به نام سولفید روی و لیتوپن استفاده شده که باعث می شود در هوا تیره نشده که تا مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.

    باید گفت رنگ روغنی که به آکریلیک هم معروف است غیرقابل شستشو بوده و به هیچ عنوان نمی توان آن را با رنگهای دیگر مقایسه کرد به خاطر داشته باشید رنگهای روغنی به زمان بسیار زیادی برای خشک شدن نیاز دارند به همین دلیل در صورت خشک شدن نمی توان به راحتی آنها را پاک کرد.

    C:\Users\Admin\Downloads\Decorating_Rightpaint_Intro-scaled-1-1-1030x688.jpg

    بسیاری از افراد می گویند رنگ روغنی زرد مات بهتر است یا براق یا رنگ نسوز پودری چکشی باید بگوئیم برای بعضی از مکانها و تجهیزات نیاز هست که از روغن مات استفاده کرد اما بعضی از وسایل هستند که باید در رنگ آمیزی آنها از رنگ براق استفاده کرد تا جلوه زیادی را از خود متصاعد کند.

    رنگهای روغنی دارای کیفیت بالایی بوده و میزان ماندگاری زیاد آن در صورتی که به خوبی زیرسازی شده باشد ممکن است این رنگها دارای قیمتی مناسب، استاندارد لازم، عمر زیاد، ضد میکروب و همینطور قابل شستشو نیز می باشند.

    بسیاری از نقاشان از رنگهای براق استفاده می کنند که به رنگ آلکیدی براق هم مشهور است.

    رنگ روغنی جدید

    به طور کلی اگر زیبایی، کیفیت و ماندگاری رنگی که برای منزل استفاده می کنید برایتان مهم است، رنگ روغنی بهترین پیشنهاد برای شما می باشد تمامی مدلهای رنگهای روغنی قابل شست و شو بوده و به راحتی می توانید روی آن آب و حتی مواد شوینده بریزید و هیچ نگرانی بابت خراب شدن آن نداشته باشید.

    این نوع رنگ پوشش دهی بسیار بالایی دارد که این نیز یکی از ویژگیهایی است که آن را از رنگهای پلاستیکی متمایز می کند این نوع رنگ به سادگی لکه دار نشده و در طولانی مدت درخشش و تمیزی خود را حفظ می کند.

    یک رنگ آمیزی جدید می تواند تنوع مناسبی را برای محیط شما به ارمغان آورده و یک تغییر اساسی برای محیطتان محسوب شود. رنگ روغنی مات یکی از قدیمی ترین نمونه های رنگ است که بر پایه حلال و آلکیدی می باشد.

    C:\Users\Admin\Downloads\Metal-tin-cans-with-color-paint-and-paintbrush-e1658742166495.jpg

    یکی از این مدلهایی که دارای ترکیبات فراوانی می باشد رنگ روغنی جدید و یا آلکیدی است که رنگهای روغنی ترکیبات آلی فراوانی داشته و همین موضوع باعث می شود در ابتدا بوی زیادی داشته باشد و بهتر است در هنگام اجرای آن بر روی دیوار و یا وسایل دیگر به فکر تهویه ی فضای رنگ شده باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

    این رنگها نسبت به رنگهایی که بر پایه آب هستند بوی ب دارند و برای خشک شدن به زمان بیش تری نیاز دارند برای خشک شدن سطحی این رنگها به ۶ تا ۸ ساعت و برای خشک شدن کامل به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارند تا برای لایه ی رنگ بعدی آماده شوند.

    رنگهای روغنی بسیار مقاوم و با دوام بوده و در برابر تماسهایی معمولی مقاومت نشان می دهد و آسیبی به آن وارد نمی شود.

    رنگ روغنی سحر

    اگر می‌ خواهید از رنگهای روغنی برای فضای آزاد و بیرونی خانه خود استفاده کنید بهتر است حتما انواعی را تهیه کنید که پایه آنها تینر فوری می‌ باشد یکی از محبوب‌ ترین این محصولات رنگ روغنی یک‌ کیلویی سحر می‌ باشد که با قیمت بسیار مناسبی می‌ توانید آن را تهیه کنید.

    نکته‌ ای که در هنگام استفاده از این رنگها باید در نظر داشته باشید این است که از عوامل بیرونی مثل وسایل گرمایشی برای خشک شدن سریع‌ تر این رنگ استفاده نکنید چون در نهایت شما نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت و نباید با استفاده از این عوامل در روند استاندارد خشک شدن رنگ تغییری ایجاد کنیم.

    C:\Users\Admin\Downloads\30-3-1-1030x687.jpg

    به ‌طور کلی یکی از ترکیبات اصلی و پایه‌ های تشکیل ‌دهنده رنگ روغنی سحر تینر می ‌باشد که معمولاً مقدار زیادی الکل و مواد معدنی را در خود حمل می ‌کند همچنین زمانی‌ که شما یک رقیق‌ کننده به این رنگ روغنی اضافه می‌ کنید باعث می ‌شوید که این مواد به ‌راحتی بر روی سطح شما پخش شوند و زمان خشک شدن آنها بسیار کمتر شود.

    اما برای مواردی مثل دیوار حمام که به‌ صورت مستقیم با رطوبت در تماس است بهتر است از لایه‌ های نازک رنگ استفاده نکنید چون ممکن است کیفیت خود را در مدت‌ زمان کمتری از دست بدهد و دچار از هم گسستگی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.