شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41556 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2375×
دانلود فیلم هندی 2022
26 مرداد 1401 - 8:17
شناسه : 204128
0

در این مطلب ما به معرفی و بررسی چندین فیلم هندی می پردازیم تا بتوانید به راحتی موضوع خود را که دانلود فیلم هندی ۲۰۲۲ است را پیدا کنید و از تماشا کردن آن در کنار خانواده یا حتی در تنهایی لذت ببرید.

پ
پ

انتخاب فیلم و سریال کاری سخت است چرا که می‌ تواند وقت گرانبهای فرد را بگیرد اما یکی از دسته از فیلم هایی که بسیار پرطرفدار بوده فیلم های هندی است چرا که در این فیلم ها به علت وجود موسیقی های شاد و همچنین استفاده از رنگ های شاد توانسته اند مخاطبین زیادی را به خود جذب کنند همین امر باعث شده که بالیوود به یک صنعت فیلمسازی مهم در دنیا تبدیل شود اما کدام یک از این فیلم و سریال ها ارزش دیدن دارد در ادامه این مطلب ما به معرفی و بررسی چندین فیلم هندی می پردازیم تا بتوانید به راحتی موضوع خود را که دانلود فیلم هندی ۲۰۲۲ است را پیدا کنید و از تماشا کردن آن در کنار خانواده یا حتی در تنهایی لذت ببرید.

فیلم اکتبرOctober

دانلود فیلم هندی

فیلم اکتبر محصول سال 2018 کشور هندوستان و سینمای بالیوود به کارگردانی شوجیت سیرکار و نویسندگی جوهین چاتورودی و ویجد شیخ است داستان این اثر سینمایی در ژانر درام و عاشقانه است که هنرپیشگانی همچون وارون دهاوان، بنیتا ساندهو، گیتانجالی رائو، ساحیل ودولیا در این فیلم هنرنمایی کرده اند، خلاصه داستان : داستان فیلم اکتبر درباره دن است در سن 21 سالگی با دوستانش به عنوان کارآموز در هتلی زندگی می کنند و زندگی را با هم می گذرانند . شیولی هم به عنوان کارآموز در همان جا است. کم کم بر اثر اتفاقاتی زندگی دن و شیولی باهم تداخل پیدا می کند و…

فیلم در جستجوی موفقیت Marudhar Express

فیلم در جستجوی موفقیت محصول سال 2019 کشور هندوستان به کارگردانی ویشال مارشا، آمیت پاتل و نویسندگی ویشال مارشا است، این فیلم یک داستان عاشقانه و درام را روایت می کند که بازیگرانی همچون کونال روی کاپور، تارا آلیشا بری، راجش شارما، گورِو دیکشیت در این فیلم هنرنمایی کرده اند؛ خلاصه داستان : فیلم در جستجوی موفقیت داستان درباره مارودر پدری مستبد و سختگیر است و از دست او زندگی کسل کننده و سختی را میگذراند. مارودر جوانی بی تجربه است و رفتار با زنان را بلد نیست چه برسد به ازدواج! اما پدرش برای او برنامه های ازدواج ترتیب دیده است که او را درگیر ماجراهای خنده دار و در عین حال عاشقانه و شیرین می کند.

فیلم بازی تمام شدGame Over

دانلود فیلم هندی 2022

فیلم بازی تمام شد به کارگردانی اشوین سراوانان در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌ باشد. در این فیلم تاپسی پانو، وینودینی ویدیناتان و رامیا سابرامانیان به هنرمندی پرداخته ‌اند، خلاصه داستان : فیلم بازی تمام شد داستان سوپنا را به تصویر می کشد که در یک بازی ترسناک گرفتار یک موجود خبیث می شود و زندگی اش را در معرض خطر می اندازد. اکنون او باید برای نجات جان خود این بازی را به اتمام برساند، اما این کار آسانی نیست و…

فیلم فصل هولناک Bheeshma Parvam 2022

فیلم فصل هولناک محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی امال نیراد و نویسندگی آر. جِی. مورگن,راوی شانکار,دودات شاجی است، این فیلم در ژانر اکشن جنایی و درام داستان آن روایت می شود و بازیگرانی نظیر مموتی, سابین شاهیر, سرینات باسی, نادیا در فیلم جدید امال نیراد ایفای نقش کرده اند؛ خلاصه داستان : داستان فیلم فصل هولناک 2022 داستان درباره در دهه ۸۰ میلادی مایکل خانواده اجدادی خود را در کوچی سرپرستی می کند و رئیس خاندان محسوب می شود. اما چند تن از اعضای جوان خانواده او را قبول ندارند و با دشمنان همکاری می کنند تا او را نابود کنند، اگر به دنبال دانلود فیلم هندی جدید هستید، فیلم فصل هولناک می تواند یکی از گزینه های اصلی شما باشد.

فیلم ماران Maaran 2022

دانلود فیلم هندی دوبله

فیلم ماران محصول سال 2022 سینمای هند که کارگردانی فیلم بر عهده کارسیک نرن می باشد زبان فیلم تامیل است این فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته و پرداخته شده است که بازیگرانی همچون مالاویکا موهانان, دانوش, آمیر سلطان, ساموتیراکانی در آن ایفای نقش کرده اند؛ خلاصه داستان : فیلم هندی ماران 2022 داستان در مورد یک روزنامه نگار تحقیقی وقتی مقاله ای منتشر می کند که حقایق تلخ یک سیاستمدار فاسد را افشا می کند، دچار مشکل می شود.

فیلم آنک Anek 2022

فیلم هندی آنک محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی آنوبهاو سینها است، این فیلم در تاریخ 17 می 2022 به صورت عمومی انتشار یافت و توانست در گیشه فروش 11.65 کرور هندوستان را به خود اختصاص دهد، تهیه کنندگی این فیلم نیز بر عهده بوشان کومار و کریشان کومار بوده است، در این فیلم هنرپیشگانی همچون آیوشمان کورانا در نقش جوشا و آندریا کویچوسا در نقش آیدو بازیگران نقش اول این فیلم می باشد که پس از انتشار با استقبال فراوانی در هندوستان موجه گردید، این فیلم که داستان آن در ژانر اکشن و هیجان انگیز می باشد پس از انتشار در سینماهای هندوستان موفق به دریافت امتیاز 7.3 از مجموع 19 هزار رای ثبت شده گردید که نشان از محبوبیت این فیلم نزد تماشاگران را دارد؛ خلاصه داستان : فیلم آنک 2022 در مورد یک مامور مخفی خشن به نام جاشوا (با بازی آیوشمان کورانا) است که در میان آشفتگی در شمال شرقی هند، وظیفه مذاکرات صلح را بر عهده دارد. در این میان جاشوا با بوکسوری سرسخت که برای رویاهایش می‌جنگد، برخورد کرده و…

فیلم هندی گله

گلّه Jhund 2022 – فیلمی بیوگرافی و ورزشی و اکشن از سینمای بالیوود هند با بازی آمیتاب باچان با کارگردانی ناگراج مانجوله است، فیلمی واقعی و زیبا از سینمای هند با هنرنمایی عالی آمیتاب باچان با داستانی تاثیر گذار به ویژه برای ورزشکاران، اگر دنبال اثار خاص سنیمای هند هستید این فیلم را به هیچ عنوان از دست ندهید. داستان فیلم از آنجایی شروع می شود که یک معلم ورزش بازنشسته که سازمان غیردولتی به نام فوتبال زاغه نشین ها را تاسیس کرد، تلاش می کند بچه های خیابانی با استعداد را از شر مواد مخدر رها کند و با آن ها یک تیم فوتبال تشکیل دهد، دانلود فیلم هندی جدید گله به علت جذابیت بالا و برقراری ارتباط زیاد مخاطب با این فیلم توانسته است طرفداران زیادی را جذب خودش کند.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “دانلود فیلم هندی 2022”
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.