پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین اینستاگرام پیشرفته غیر رسمی
    26 مرداد 1401 - 11:33
    شناسه : 204135
    0

    در این مطلب سعی خواهیم کرد نسخه غیر رسمی از این برنامه به اپلیکیشن شبکه اجتماعی معرفی کنیم. با نصب آن بر روی موبایل با گوشی اندرویدی خود. بتوانید به ویژگی ها و امکانات عالی دست یابید که باعث خواهد شد راحتی و لذت بیشتری را در استفاده از برنامه داشته باشید.

    پ
    پ

    این روز ها که بازار اینستاگرام Instagram بسیار داغ است چرا که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان طرفداران و بسیار به محبوبیت بالایی دست یافته است. این شبکه اجتماعی با طراحی منحصر به فرد خود نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی به امکانات و ویژگی هایی که دارد توانست در طی سال ها ی گذشته روز به روز به تعداد کاربران خود به افزاید به طوری که الان بالای یک میلیارد مخاطب از اینستاگرام بهره می‌برند و در هر کجای جهان به محبوبیت خاصی رسیده است.

    در این مطلب سعی خواهیم کرد نسخه غیر رسمی از این برنامه به اپلیکیشن شبکه اجتماعی معرفی کنیم. با نصب آن بر روی موبایل با گوشی اندرویدی خود. بتوانید به ویژگی ها و امکانات عالی دست یابید که باعث خواهد شد راحتی و لذت بیشتری را در استفاده از برنامه داشته باشید.

    بهترین اینستاگرام پیشرفته غیر رسمی

    اینستا جی بی : اینستاگرام غیر رسمی پرطرفدار !

    یکی از بهترین نسخه های مود شده اینستاگرام با قابلیت های عالی اینستا جی بی است که در ادامه به تک تک آن ها اشاره خواهیم کرد. این اینستاگرام پیشرفته و فارسی همانطور که در متن قبلیا شاره شد بسیار پر امکانات است. برای مثال می توانید با دانلود و نصب آن به ویژگی های از جمله حالت روح اینستاگرام برای مشاهده دایرکت و استوری های دیگران دسترسی داشته باشید. این در حالی است که با استفاده از این قابلیت کاربران شاهد حظور شما در استوریشان نخواهند بود . یعنی سین نمی شود و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این برنامه شده است. اینستا جی بی یک نوع اینستاگرام جدید با کلی امکانات عالی است.

    دانلودر این برنامه بسیار قوی بوده به طوری که می توانید همه ی عکس و فیلم ها به علاوه لایو های زنده و استوری ها را دانلود نمایید. بعد از دانلود می توانید بر روی گالری خود به صورت ذخیره شده مشاهده نمایید. در کل اگر دنبال اینستاگرام با قابلیت دانلود قوی می گردید این برنامه را از دست ندهید!

    سانیستا : اینستاگرام پیشرفته فارسی و ایرانی

    سانیستا یکی از اینستاگرام های پیشرفته فارسی و ایرانی است که در طی سال های گذشته توانسته محبوبیت عالی بین کاربران ایرانی دست یابد. از ویژگی‌های اصلی اینستاگرام میتوان به فارسی و پیشرفته بودن آن اشاره کرد که باعث خواهد شد تا رابطه کاربری راحت تری را در این برنامه حس کنید.

    با دانلود سانیستا و نصب آن بر روی موبایل خود خواهد توانست به امکانات دیگر از جمله دانلود عکس و ویدیو های به اشتراک گذاشته شده دیگر کاربران در این شبکه اجتماعی بپردازید. این امکان می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که در اینستاگرام اصلی این امکانات و ویژگی ها وجود ندارد و باعث شده است تا کاربران برای دانلود فیلم و عکس های به اشتراک گذاشته شده از برنامه های جداگانه استفاده کنند.

    شما در این برنامه شاهد یک دانلودر همه چیز تمام خواهید بود. یعنی حتی می توانید از طریق آن به دانلود ویس ها و ذخیره آن ها در گوشی خود بپردازید. امکان قرار دادن قفل روی برنامه و استفاده از ایموجی های آیفون در sunista امکان پذیر است.

    از این رو باید اشاره کنیم که  شما در وب سایت اندروید پارسی می توانید به تعداد بسیار و انواع اینستاگرام پیشرفته و پرامکانات دسترسی پیدا کنید  آنها را با لینک مستقیم دانلود نمایید.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “بهترین اینستاگرام پیشرفته غیر رسمی”
    1. روی اندروید 4 نصب میشه

      پاسخ
    2. سانیستا عالیس هستش خیلی امکانات داره

      پاسخ
    3. عالی بود

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.