جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل و غیر اصل + معرفی فروشگاه نوا استایل
    27 مرداد 1401 - 15:27
    شناسه : 204222
    1

    در این مقاله در رابطه با نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل مطالب مفیدی را قرار دادیم و بیان کردیم که برای خرید یک گردنبند نقره اصل با قیمت ویژه میتوانید به سایت نوا استایل مراجعه کنید. 

    پ
    پ

    امروزه استفاده از گردنبند فقط مختص به خانم‌ها نمی‌شود و استفاده از گردنبند توسط آقایان نیز بسیار رایج و متداول شده است و خیلی از آن‌ها برحسب تمایل خود شاید به فکر استفاده و خرید یک گردنبند نقره برای خود باشند. حال با وجود تعداد زیادی از گردنبندهای نقره در بازار کشورمان، بهتر است کمی دقت بیشتری جهت خرید گردنبند نقره برای خود و یا به عنوان هدیه برای سایر دوستان و عزیزانتان انجام دهید تا یک گردنبند نقره اصل را خریداری کنید. حال در این مقاله قرار است تا در مورد نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل و غیر اصل + معرفی فروشگاه نوا استایل اطلاعات کاملی را قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می‎کنیم همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

    ویژگی‌‌ها و راه‎های شناخت گردنبند نقره اصل

    نوا استایل 1400x630 1 - نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل و غیر اصل + معرفی فروشگاه نوا استایل - ارز

    به احتمال زیاد می‏دانید که نقره یک عنصر شیمیایی است که از خاصیت انعطاف پذیری برخوردار است. نقره استرلینگ تشکیل یافته از حدود ۵/۹۲ درصد نقره خالص و همچنین ۵/۷ درصد فلزات دیگر که معمولا مس است، می‌‌باشد. حال بهتر است که بدانید نقره استرلینگ از نقره خالص سخت‌‌تر می‎باشد. معمولا محصولاتی که در بازار به اسم نقره اصل خرید و فروش می‌‌شوند پوشش نقره دارند و به همین دلیل با نقره اصل اشتباه گرفته می‌‌شوند. می‎توان این گونه بیان کرد که این نوع محصولات در اکثر مواقع تنها پوشیده شده از لایه‌ای بسیار نازک از نقره هستند. با این حال با شناخت ویژگی‌‌های نقره اصل می‏توانید به تشخیص یک گردنبند نقره اصل از فیک آن بپردازید. حال از راه‎های شناخت گردنبند نقره اصل عبارت اند از:

    تشخیص نقره اصل با نشانه‌ها: بهتر است که بدانید هر قطعه نقره نشانه‌‌ای دارد که با استفاده از آن هویت خود را مشخص می‌‌کند.

    شناخت نقره اصل از طریق عیار آن: از دیگر پاسخ‌های سوال چگونه نقره را تشخیص دهیم، مشخص کردن عیار آن است! همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم نقره اصل از ۵/۹۲ درصد نقره خالص تشکیل شده‎است.

    شناخت نقره اصل از بدل با استفاده از وزن: در حالت کلی بهتر است که بدانید نقره سنگین‌‌تر از فلزهای فیک مانند خود مانند برنج و ترکیب قلع و سرب است.

    شناخت نقره اصل از بدل با آهنربا: نقره همانند طلا خاصیت ضد آهنربایی دارد! این بدان معناست که در هنگام برخورد با یک آهنربا نه تنها جذب آن نمی‌شود، بلکه آن را دفع می‌‌کند. از این رو زمانی که می‌‌خواهید نقره اصل را تشخیص دهید، می‎توانید یک آهنربا بردارید و آن را به گردنبند خود نزدیک کنید.

    استفاده از مایع سفیدکننده برای تشخیص نقره: استفاده از این روش به شما کمک می‏کند که جنس انگشتر خود را بهتر و بیشتر بشناسید.

    تشخیص نقره اصل با استفاده از یخ: استفاده از یخ روشی دیگری برای شناخت نقره اصل از بدل است، چرا که نقره رسانای خوبی برای انرژی گرمایی است. این روش تشخیص اصالت در زمان خرید گردنبند استیل مردانه بسیار مفید است.

    شناخت نقره اصل از طریق صدا: اگر روی جسمی که از نقره اصل ساخته شده‏است ضربه وارد کنید، صدای ظریف و زنگ مانندی را خواهید شنید.

    چگونه می‏توان به خرید یک گردنبند نقره اصل پرداخت؟

    نقره چشم نظر کد 251245 1 - نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل و غیر اصل + معرفی فروشگاه نوا استایل - ارز

    متاسفانه با توجه به این که فیک گردنبند نقره در بازار بسیار زیاد شده‏است و یا این که فقط از روکش نقره برای کل گردنبند استفاده می‌کنند، به همین دلیل یکی از سوالات متداولی که برای خیلی از افرادی که تمایل به خرید گردنبند نقره زنانه را دارند به وجود می‏آید، این است که چگونه می‌توانند به خرید یک گردنبند نقره اصل بپردازند و خیالشان از اصل بودن گردنبند آسوده باشد! در این باره پیشنهاد می‌کنیم تا به فروشگاه‏های قابل اعتماد که در این زمینه به صورت گسترده‏ای فعالیت می‎کند و دارای نشان اعتبار هستند، به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید تا به این گونه خیالتان از اصل بودن گردنبند نقره آسوده باشد. حال پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز فروشگاه اینترنتی نوا استایل است، این فروشگاه چندین سال است در این زمینه فعالیت می‌کند و از فروشگاه‏های معتبر و قابل اعتماد در سراسر کشور به شمار می‌رود. حال این موضوع را هم باید افزود که با مراجعه به این فروشگاه علاوه بر نقره می‏توانید به خرید انواع زیورآلات زنانه و مردانه با جنس‎ها و مدل‎های مختلف به ‌عنوان‌ مثال به خرید گردنبند استیل مردانه با قیمت ویژه و باورنکردنی بپردازید.

    نکات مهم هنگام خرید گردنبند نقره

    اگر تمایل به خرید گردنبند نقره را دارید باید به برخی از نکات در هنگام خرید توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید ایده آل و پر سود داشته باشید. حال از مهم‏ترین نکاتی که در هنگام خرید گردنبند نقره باید به آن‏ها توجه کنید، عبارت اند از:

    جنس و کیفیت: دقت کنید زمانی که برای خرید یک زیورآلات ساخته شده از نقره به بازار مراجعه می‎کنید، حتما موفق به خرید یک کالای اصل و باکیفیت و درصد خلوص بالا شوید که برای تشخیص جنس اصلِ نقره از تقلبی آن نیز روش‎های مختلفی را بیان کردیم.

    اندازه آن: مهم‎ترین نکته‎ای که در هنگام خرید هر نوع گردنبندی از نقره باید به آن توجه داشته باشید، اندازه آن است که برای تعیین اندازه مناسب جهت خرید یک گردنبند نقره پارامترهای مختلفی وجود دارد.

    طرح و شکل: از نکات مهم دیگری که کاملا سلیقه‎ای به شمار می‎رود و تنها بسته به نظر خریداران است، طرح و شکل کلی گردنبند نقره می‎باشد. البته تولید کنندگان نقره‏جات از طرح های گوناگونی برای این منظور استفاده می‎کنند و همیشه در تلاش هستند تا با ترکیب کردن سنگ‏های درخشان و یا سایر قطعات ارزشمند باعث زیبایی بیشتر زیورآلات خود شوند و همچنین از نظر ارزش بهایی، قیمت آن را بالاتر ببرند.

    قیمت گردنبند نقره: توجه داشته باشید که موارد مهمی روی قیمت گردنبند نقره اثر می‏گذارد، به همین خاطر بد نیست قبل از اقدام به خرید، در خصوص گردنبند مورد علاقه خود در رابطه با عوامل موثر در قیمت گردنبند نقره کمی از فروشنده پرس و جو نمایید.

    میزان استحکام قفل: توجه به نوع قفل و میزان استحکام آن برای تمام افرادی که قصد خرید گردنبند نقره را دارند یک امر فوق العاده مهم و حائز اهمیت است. بهتر است که بدانید چنانچه قفل گردنبند نقره مورد نظرتان از میزان استحکام پایینی برخوردار باشد، به مراتب شل شده و در نهایت منجر به باز شدن گردنبند از روی گردنتان خواهد شد.

    درباره فروشگاه اینترنتی نوا استایل

    نقره جانی و دلی 2 - نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل و غیر اصل + معرفی فروشگاه نوا استایل - ارز

    هر چند راه‌‌ها و روش‌‌های متعددی را برای شما عنوان کردیم تا به کمک این روش‏ها نقره اصل را از بدل تشخیص دهید! اما بهتر است از همان ابتدا خرید خود را با اعتبار و اطمینان بیشتری انجام ندهید تا مجبور نباشید دست به کارهای بعضاً خطرناک بزنید! حال این موضوع را هم باید افزود که فروشگاه اینترنتی نوا استایل پروانه کسب دارد و در هنگام فروش محصول خود فاکتور صادر می‌‌کند و در صورت تقلبی و یا حتی جعلی بودن محصول خود مسئول و پاسخگو خواهد بود. از این رو این فروشگاه همیشه سعی می‎کند تا بدون تقلب بهترین‌‌ها را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. به همین دلیل اگر قصد خرید و فروش زیورآلات موردنظرخود مانند گردنبند نقره اصل را دارید، می‌توانید به وب سایت نوا استایل مراجعه نمایید و خرید گردنبند نقره زنانه و یا مردانه را به صورت راحت و با خیالی آسوده انجام دهید.

    سخن آخر

    در این مقاله در رابطه با نحوه تشخیص گردنبند نقره اصل مطالب مفیدی را قرار دادیم و بیان کردیم که برای خرید یک گردنبند نقره اصل با قیمت ویژه می‎توانید به سایت نوا استایل مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.