پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41447 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیم مفتول طلایی گالوانیزه ضخیم تهران
    28 مرداد 1401 - 3:48
    شناسه : 204253
    0

    در صنایع ماشین و کشتی سازی، هوا و فضا نیز از سیم مفتول طلایی پر کاربرد استفاده می شود، مفتول های برنجی معمولا از آلیاژ مس و روی می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد.

    پ
    پ

    به منظور شناخت بهتر سیم مفتول برنجی لازم است با کاربرد های مختلفی که این محصول دارد بیشتر آشنا شوید.

    برای تمیز کردن قطعات اکسترود از برس هایی استفاده می کنند که در ساخت آن از این نوع سیم ها استفاده شده است،  همچنین برای تولید انواع فنر و پرچ ها نیز این محصول پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرد.

    به منظور ساخت سیم های موسیقی، مفتول های برنجی230 را بکار می گیرند اما برای لوله کشی ها به دلیل آن که به مقاومت بیشتری نیاز است از نوع 270استفاده می شود.

    این نوع سیم رسانایی بالایی دارد و از دیگر مزیت های مفتول برنجی به حمل ونقل آسان آن می توان اشاره کرد، رنگ طلایی این محصول موجب شده برای استفاده روی کار نیز انتخاب شوند.

    word image 204253 1 scaled - سیم مفتول طلایی گالوانیزه ضخیم تهران - سیم مفتول طلایی

    در صنایع ماشین و کشتی سازی، هوا و فضا نیز از سیم مفتول طلایی پر کاربرد استفاده می شود، مفتول های برنجی معمولا از آلیاژ مس و روی می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد.

    هرچه ضخامت این نوع سیم بیشتر باشد انعطاف کمتری از خود نشان می دهد و در مجموع برای عبور جریان الکتریکی نمی تواند گزینه مناسبی باشد به همین جهت برای استفاده در محیط های مختلف مثل خانه یا محل کار بی خطر می باشند.

    سیم مفتول هایی که ضخامت آن ها یک میلی متر می باشد پر فروش تر می باشد و طرفداران بیشتری نیز دارد.

    معمولا در پروژه های صنعتی به عنوان یک اتصال دهنده و مبدل حرارتی از مفتول های برنجی 270 استفاده می شود.

    خواص سیم مفتول گالوانیزه

    یک محصول فولادی که که سطحی از فلز روی ان استفاده شده است، سیم مفتول گالونیزه می باشد که از خواص بیشماری بهره مند می باشد و در صنایع مختلفی از آن استفاده می کنند.

    این محصول را همانطور که پیش تر اشاره کردیم با روش نورد گرم و سرد تولید می کنند و با فلزی ب نام Zn روی مفتول سیاه را می پوشاند.

    word image 204253 2 scaled - سیم مفتول طلایی گالوانیزه ضخیم تهران - سیم مفتول طلایی

    و این امر باعث می شود که سیم مفتول گالوانیزه ضخیم در برابر خوردگی مقاوم باشد و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

    یکی از مهم ترین خواصی که سیم مفتول گاوانیزه دارد این است که ضد خاصیت می باشد و مقاومت خوبی را در برابر اکسید شدن و رطوبت از خود نشان می دهد و این مسئله به حفظ استحکام آن در برابر آب و هوای مساعد کمک می کند.

    این مفتول به دلیل عنصر کربنی که دارد، نرم و سخت می باشد و اگر در تولید ان از کربن بیشتری استفاده کنند در نتیجه سیم مفتول سخت تر می شود و اگر دارای کربن کمتری باشد از نرمی و انعطاف برخوردار خواهد شد.

    سیم مفتول از سطحی صاف، صیقلی و براق برخوردار می باشد و از همین رو طول عمر بالایی دارد و کاربر به راحتی می تواند آن را نصب کند و اگر نیاز به تعمیر داشت آن را تعمیر کند.

    سیم مفتول در مشهد

    یکی از مراکز تولید و عرضه ی سیم مفتول در شرق کشور شهر مشهد است که نیاز مصرف کنندگان این منطقه را برآورده کرده و توانسته به شهر های مجاور هم خدمت رسانی نماید. جالب است بدانید که سیم مفتول در گرید ها و استاندارد های مختلف تولید شده و هر کدام موارد مصرف جداگانه ای دارد.

    word image 204253 3 scaled - سیم مفتول طلایی گالوانیزه ضخیم تهران - سیم مفتول طلایی

    جالب است بدانید که شرکت سیم مفتول تهران سال هاست که نسبت به تولید انواع سیم همت گماشته و در بازار داخلی حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

    همچنین این محصول می تواند با روکش و بدون روکش باشد که در صورت روکش دار بودن، روکش آن از جنس PVC می باشد. جالب است بدانید که به علت سبکی و در دسترس بودن آن اکثر سازندگان بدلیجات زنانه از این سیم ها استفاده می کنند و قیمت تمام شده ی محصول را به شدت کاهش می دهند.

    نکته ی مهم در مورد این سیم ها تهیه ی آن ها از مراکز معتبر می باشد که ضمانت کیفیت محصول را انجام دهند و شما ی مصرف کننده باید از خرید محصول بی کیفیت به شدت خودداری نمایید.

    همچنین با وجود این مسائل توانسته اند محصولات خود را به خارج از کشور برسانند که با این شرایط رسیدن به این موفقیت بسیار اتفاق بزرگی رخ داده است.

    همچنین به علت مصرف بالای این محصول در کشور و سرمایه ای بودن آن نیاز است که مصرف کننده حجم بالایی از آن را خرید نماید که نیاز به اعتماد و تضمین دو طرفه می باشد.

    مجموعه ی ما با ساخت محصولات درجه یک در پی حذف محصولات بی کیفیتی است که در حال قبضه کردن بازار می باشند و از این مهم لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.