×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

پیروزفر - حساسیت تلویزیون به خاطر زیبایی پارسا پیروزفر! / چهار پنج بار گریمش را تغییر دادند - پارسا پیروزفر

درباره ممیزی‌های سریال «در پناه تو» تاکنون صحبت‌های بسیاری به میان آمده است. اولین بار زنده‌یاد حمید لبخنده در این‌باره اطلاعاتی منتشر کرد و بعد از او خاطراتی هم از سوی بازیگران این سریال نقل شد. به بهانه بازپخش این سریال از شبکه آی‌فیلم بخش‌هایی از خاطرات لعیا زنگنه را در گفت‌وگو با فریدون جیرانی درباره مشکلات تلویزیون با این سریال در ذیل مرور می‌کنیم.

زنگنه به فضای پس از دوران جنگ اشاره کرد و از این مسئله صحبت به میان آورد که آن زمان فضا آماده پذیرش سوژه‌ای مثل «در پناه تو» نبوده و برای همین هم بسیار حساسیت‌برانگیز شده. او در این‌باره توضیح داد: «در فضای بعد از جنگ حساسیت‌ها زیاد بود. چون به هرحال فضا سنگین بود. مردم داغدار بودند و حالشان بد بود. فضا آشفته بود و شاید آمادگی ناگهانی برای مواجهه با یک سریال عاشقانه سه ضلعی را نداشت.»

او اشاره‌ای هم به ماجرای مثلث عشقی در این سریال کرده و گفته: «البته «در پناه تو» مثلث عشقی نبود با یک چهار ضلعی روبه‌رو بودیم که یک ضلعش یک دختر محجبه بود. تلویزیون احساس می‌کنم نمی‌توانست از فیلمنامه‌ای تا این حد زیبا بگذرد اما نمی‌توانست خیلی مسائل را بپذیرد.»

زنگنه درخصوص حساسیت تلویزیون روی چهره پارسا پیروزفر ادامه داد: «تلویزیون به خوش‌چهره بودن پارسا پیروزفر حساس شده بود. یادم می‌آید سه بار چهار بار پنج بار گریمش را تغییر دادند. تا زیبایی‌اش را بگیرند.»

گویا آن زمان ماجرای چادر سر کردن لعیا زنگنه هم به این حساسیت‌ها دامن زده است او در این خصوص ادامه داد: «به من هم می‌گفتند تو چادر روی سرت است اما رفتارت مثل چادری‌های دیگر نیست.»

طبق تعریف‌های زنگنه شخصیت پارسا پیروزفر در کل سریال به طور کامل قلع‌وقمع شده. او در این باره گفت: «در ممیزی کار را نابود کردند. صادقانه بگویم که از میان سکانس‌های مربوط به پارسا، ۹۹ درصد حذف شد. اصلا بخش زندگی پارسا کاملا حذف شد. »

شبکه آی فیلم چند روزی است پخش سریال «درپناه تو» به کارگردانی زنده‌ یاد حمید لبخنده را شروع کرده، این سریال هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

منبع: فیلم‌نیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.