×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در شهرهای مختلف مراکز معتبری وجود دارند که به فروش قالب ابزار زنی سنگ مشغول می باشند و این وظیفه را به صورت جدی پیگیری می نمایند.

هر زمانی که می خواهید طرحهای زیبا خلق نمایید به این فکر می افتید که با استفاده از وسایل مناسبی می توانید اقدام به این عمل نمایید.

افراد حاذقی در این زمینه کار می کنند که بسیار حرفه ای از نیازهای مشتریان با خبر می باشند و به همین منظور ابزاری را تولید می نمایند تا بتواند به خوبی جوابگوی نیاز آنها باشد.

با توجه به پیشرفته شدن دستگاه ها این امکان وجود دارد تا هر طرح و شکلی را به آن بدهید و با استفاده از هوش مصنوعی پردازشی اجمالی بر روی آنها اعمال شود و قطعه ی مورد نظر تحویل گردد.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\Mufta_ZP_02.050.jpg

استفاده از این محصولات موجب می شود تا کار نهایی کاملا مطابق با طرح اولیه در بیاید که این موضوع باعث بالا رفتن فروش قالب ابزار زنی می شود و همانطور که گفته شد مراکز گوناگونی به ساخت این ابزار مشغول می باشند که همه ی آنها محصول درجه یک تولید نمی کنند.

در کنار آگاهی از مشخصات محصول مورد نظر باید از قیمت قالب ابزار زنی سنگ نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید در مرحله ی مقایسه ی آن با دیگر محصولات به روش صحیح عمل نمایید.
فعالیتهای ساختمای به گونه ای به این محصول وابسته می باشد و در اصل ماهیت این دستگاه به گونه ای می باشد که در برخی از مدلها باعث می شود تا ناهمواریهای موجود در سطح از بین برود و شما بتوانید یکدست بودن را تجربه نمایید.

سنگها در موقع تولید ممکن است در قالبهایی که ریخته می شوند دارای نواقصی باشند و شما هنگامی که می خواهید از آنها در نما استفاده کنید متوجه این موضوع می شوید.

قالب ابزار زنی سنگ نما

یکی از بیشترین کاربردها برای ساختمان قالب ابزار زنی سنگ مرمریت برای نما است چرا که به ساختمان نمای زیبایی می دهد و برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است، البته برای سنگ نما بیشتر از دستگاه مخصوص استفاده می کنند که الان با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های اتوماتیکی در بازار موجود است که این کار بسیار راحت تر کرده است که قیمت این دستگاه هم بسیار بالاست.

قالب ابزار زنی سنگ نما با بقیه قالبها متفاوت است و کاربرد آن بسیار منعطف تر و ساده تر است، البته سنگ نما نیز از مقاومت بیشتری برخوردار است و کار با آن نیاز به ظرافت خاصی ندارد.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\5-532.jpg

در اینجا می خواهیم به چند نوع از قالب ابزار زنی نما رایج بازار اشاره کنیم:

  • قالبهای بریز: این نوع قالب طول عمر بسیار بالایی نسبت بقیه قالبها دارد.
  • قالبهای سگمنتی: این نوع قالب بسیار قدیمی می باشد و در زمانهای گذشته از آن استفاده می کردند که معایب خود را داشتند ولی کارساز بودند که هنوز هم در بعضی مسائل نیز استفاده می شوند.
  • قالبهای الکتروپلیت: این نوع قالب نسبت به بقیه مقاومت کمتری دارد بنابراین مورد استفاده کمتری قرار می گیرد.

معایب قالبهای سگمنتی به این صورت است که در اجرای شکل و طرح محدودیت دارند، با گذشت زمان شکل سنگ نیز تغییرم می کند، لبه های آنها تیزبر شده نیستند، نکته بسیار مهم این است که به شدت برای ابزار زنی بر روی سنگهای گرانیک مناسب هستند.

قالب ابزار زنی سنگ مشهد

باتوجه به ساخت و تولید انواع مصالح و ابزار مختلف و فروش آنها به صورت گسترده قالب ابزار زنی سنگ در مشهد نیز موجود می باشد این محصولات به نسبت کاری که باید انجام دهند تهیه می شوند و سعی شده بخاطر کارکردشان از کیفیت بالایی برخوردار باشند امروزه با توجه به نمونه های مختلف سنگهای معدنی و آذرین نظیر سنگ معدن گوهره باید این محصولات نسبت به آنها مقاوم بوده و شرایط فروش آنها نیز باید آسان باشد تا همه کسانی که در این صنعت هستند بتوانند نمونه های مختلف را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\5340335440-e1657957878907.jpg

از نمونه های سنگهای سخت و با توان ساییدگی بالا سنگهای گرانیتی هستند که با قالب ابزار زنی مشهد به راحتی قابل برش هستند و ابزار و قالبی که برای آنها استفاده می شود باید از نوع درجه یک باشند این محصولات می توانند در اندازه های مختلف تولید شوند و در زمینه ساخت و ساز قابلیت بالایی دارند همچنین باتوجه به نیاز روز می توانند وارد بازار شوند و برای استفاده در دسترس باشند گرانیت یک سنگ آذرین است و دارای طیف رنگی زیبایی می باشد و استفاده از آن برای اکثر محصولات زینتی کاربرد دارد.

با استفاده از قالب ابزار زنی فرم سنگها بهتر شده و نما را زیباتر کرده و فرم ساختمان نیز زیبا می شود استفاده از قالبهای مختلفی روزانه صورت می گیرد و البته فقط در ساختمان سازی استفاده نمی شود در خیلی از سنگ بریها از این قالبها برای فرم دادن به سنگها استفاده می شود که نمونه ای از آنها سنگهای مزار می باشند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.